Beige coat.

Hej! :)
       Środy mają to do siebie, że momentami aż chce się powiedzieć "dość", jednak mimo wszystko je lubię. Mam ciekawe zajęcia, chociaż nie powiem, wieczorne chłodnictwo wolałabym po prostu ominąć, bo wtedy jestem już totalnie znudzona... Niestety nie da się :< za to na technologii zbożowej piekłam wczoraj bułeczki i muszę powiedzieć, że nie wiedziałam, że to takie łatwe ;) Dziś natomiast pisałam kolokwium z roślin. Na szczęście niektóre rzeczy jako, że w miarę zna się z praktyki, szybko wchodzą do głowy. I wreszcie jestem w domu! Czas odpocząć ;)

       Dziś kolejna porcja outfitowych zdjęć. Tym razem postawiłam na beż, w niewielkiej części połączony z miętą i czernią. To, co najbardziej mi się podoba, to klasyczny płaszcz, urozmaicony nieco przez skórzane rękawy oraz geometryczną górę- brakowało mi takiego w szafie. To fajna alternatywa na okres przejściowy między jesienią i zimą. Obawiam się, że niestety w czasie mrozów mogłabym zamarznąć, ale nie oceniam, nie testowałam w ekstremalnych warunkach :) jasne, eleganckie spodnie także są nowością w mojej szafie- warto mieć coś w tym stylu.




 płaszcz- Romwe
torebka- no name (podobne- TUTAJ)
buty- Shoesinthecity
bluzka- H&M
spodnie- Vateno

Ściskam Was mocno i dziękuję za wszystkie miłe słowa :) dziękuję, że tu jesteście!

Buziaki,
Kats.

   Instagram

  

CONVERSATION

63 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia! ^^
    Co do środy... Też tak mam :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty mi się w ogóle nie podobają natomiast cała reszta dla mnie wygląda świetnie ;)) bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Ja z jednej strony lubię środe bo przecież do weekendu już wtedy jest tylko 2 dni :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, kurtka jest boska! :)) świetna kompozycja kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszcz!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie w tym płaszczu ;) a dzięki rozwianym włosom dodatkowo jak gwiazda ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny jest ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk bardzo fajny, ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w tym roku środa to najgorszy dzień tygodnia!
    Ślicznie wygląasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz tyle fajnych ciuchów i nie umiesz się ładnie ubrać, ŻADNA z twoich stylizacji nigdy nie przypadła mi do gustu ; o

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszczyk i buty! Świetnie wyglądasz.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszcz i oczywiście kolor bluzeczki,choć nie widać jej w całości

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Płaszcz, makijaż, włosy cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie! płaszcz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta mięta wystająca zza kurteczki wygląda rewelacyjnie, szkoda, że nie pokazałaś bluzeczki w całości.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny płaszcz ♥

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę Ci tego płaszczyku, świetny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. na prawdę śliczne zdjęcia :D
    przeee piękny outfit :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna torba podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszcz jest meeega ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i płaszcz zdecydowane HOT :) Świetnie wyglądasz!

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi sie podoba Twój styl :0 mam pytanie i byłabym wdzieczna jakbys mi odpowiedziała u mnie na blogu ;)w jakim programie robisz zamazane tło? świetnie to wyglada1 bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabójczo wyglądasz. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny ten płaszczyk, jak z jakością?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach ;3
    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz jest genialny!! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny płaszcz! Muszę taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe połączenie dające naprawdę fajny efekt, płaszczyk jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Woooow! Plaszcz jest przepiekny!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  31. anoreksja cie już zupełnie zżarła

    OdpowiedzUsuń
  32. tak mnie tu dawno nie było... a widzę genialne zmiany :D Swietne zdjećia! plaszcz rzadzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny ten płaszczyk, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo elegancko :) buty świetnie pasują

    OdpowiedzUsuń
  35. takiego płaszcza jeszcze nie widziałam, bardzo oryginalny :)) och a buty... <3

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja właśnie środy uwielbiam! tylko jeden wykład, a na dodatek na 13.30 :))) płaszcz jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny masz ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz ! Cudna buciki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. płaszczyk jest piękny, aczkolwiek chciałabym go zobaczyć w innej kolorystyce :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. super płaszczyk;) piękne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne zdjęcia. Śliczny kolor bluzki ^^ ja lubię środy
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ciekawy i oryginalny płaszczyk, super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny płaszczyk! ;D
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top