Canon EOS 1100D. Nowa miłość.

Hej! ;) 
        Mam dziś niesamowicie dobry humor. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zakupu lustrzanki, ponieważ nie ukrywam, że dotąd jakość zdjęć na moim blogu pozostawiała wieeele, wiele do życzenia. Teraz wreszcie się to zmieni, bo od dziś jestem posiadaczką tego cudeńka- Canona EOS 1100D. Jeśli chodzi o mnie, to w przypadku fotografii jestem amatorką, także moja "zabawa" w to dopiero się zaczyna- ale zdążyłam ostatnimi czasy poczytać wiele na ten temat i sporo się dowiedziałam ;) 

        Aparat kupiłam od sprzedawcy z mojego miasta, jest używany i gdyby nie fakt, że miałam możliwość mu się przyjrzeć, sprawdzić czy nie jest wadliwy, szkła porysowane itp- w życiu nie zdecydowałabym się na zakup używanego sprzętu. Jednak rozmowa, przedstawienie i wyjaśnienie wszystkiego, gwarancja na kilka lat i jakość zdjęć, które zrobiłam na próbę przekonały mnie, że warto go nabyć :) pan, od którego kupiłam mojego Canona, jest bardzo sympatyczny i od razu zauważyłam, że ma duszę artysty, również polecił mi fajny kurs fotograficzny- kto wie, może się zdecyduję ;) gdy wróciłam do domu, od razu wzięłam się za sprawdzanie opcji i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem ;) w zestawie był także drugi obiektyw, statyw, torba, karta pamięci, czytnik kart pamięci, gwarancja, pełen wypas można powiedzieć ;) i naprawdę nie wydałam dużo (aczkolwiek nie będę tutaj pisać, ile, w razie co to piszcie na priv :)). Mogę spokojnie powiedzieć, że jak dotąd, to najlepszy interes w moim życiu :) 




         Naprawdę zachęcam Was do zakupów przez Allegro. Oczywiście nie jest to regułą, ale naprawdę można tam kupić rzeczy o wiele, wiele taniej, niż w sklepach stacjonarnych, a jeśli sprzedawca jest uczciwy i rzetelny, to można zrbić genialny interes. Mogę powiedzieć to na własnym przykładzie ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

52 komentarze:

  1. wow ; ) ale super! zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odważyłabym się aby kupić aparat przez allegro ale wiele sprzętów domowych kupiłam przez strony internetowe ze sprzętem AGD i RTV oszczędzając nawet do 500zł już z przesyłką !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Cieszę się razem z Tobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałaś szczęście ;) ja swojego canona kocham i go nie oddam nigdy :D a jaki miałaś drugi obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo:) ja swoje cudo zakupię za 3 tygodnie,bo wtedy otrzymam wygraną kartę przedpłaconą z Nivea;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dwóch miesięcy mam moją lustrzankę i do tej pory zastanawiam się, jak mogłam funkcjonować bez niej :) Gratuluję zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale zazdroszczę! *__*
    Nie mogę się doczekać aż pokażesz jakieś zdjęcia! ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez lubie korzystac z okazji na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój aparacik :) Mam go od kwietnia i jestem zadowolona. Jaki masz jeszcze obiektyw ?
    Czekam na zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała kupić lustrzankę, bardzo chciałabym mieć ładne zdjęcia na blogu :p może, może kiedyś ją dostanę (albo kupie sama?) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci zazdroszczę ! ;) Oby się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj zazdroszczę :D
    oddaj to cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie wiem... ja na allegro i ebayu tyle razy już się nacięłam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale ci fajnie :D
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no to teraz powodzenia w robieniu zdjęć :) nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie umiem robić zdjęć, nie ciągnie mnie do tego. ledwo się zbieram, żeby zrobić zdjecia na bloga. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. super:) cieszę się:) wydaje mi się że chyba każdy canon może byc dobry:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Good buy! Canon is always the best.
    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam Twój nowy zakup na FB, oby dobrze się sprawował, robi piękne zdjęcia i żebyś była z niego w 100% zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. to życzę wspaniałych wrażeń przy robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdro :< ja to jedynie mogę pomarzyć o takim aparacie ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Inwestycja na lata!Oby się sprawdził i jak najdłużej służył

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję zakupu, sami mamy canona

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę tego drugiego obiektywu, ale na urodziny w jakiś zainwestuje :)
    Obiektywy pprosto się zmienia, przytrzymujesz przycisk obok i lekko odkręcasz, a później jak chcesz włożyć inny, to lekko wkręcach i tak styknie. Raz, drugi i się nauczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo jak super, też choruję na coś nowego :/ piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma co aparat jest super! też mam canona i jestem zadowolona z niego! :)
    zapraszam też do siebie ;)
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, marzy mi się lustrzanka! Planuję zakup w prezencie świątecznym hehe :) Ale wiem, już napewno, ze będzie to canon. Dużo czytałam o aparatach oglądałam fotki w necie itp :) Canon'y robią najlepsze zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę, sama chciałabym taki mieć, niestety póki co mnie nie stać, bo to dość spory wydatek :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż jestem ciekawa jak zmieni się teraz jakość zdjęć...:) Czekam na jakąś próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie ja też od dłuższego czasu zabieram się nad zakupem lepszego sprzętu ale chyba jeszcze pozostanę przy tym co mam , aczkolwiek zazdroszczę tak udanego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to już czekam na post z zdjęciami wykonanymi tym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten sam sprzęcior od 4 dni. Jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. musze sie w koncu zkarecic przy jakiejs dobrej lustrzance ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. POZAZDROŚCIĆ KOCHANA!!
    super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. super, czekam na jakieś pierwsze zdjęcia robione nim :D!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje :) ja po nowym roku zamierzam rozejrzeć się za nowym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. też planujemy zakup nowego aparatu :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u nas na blogu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. dobry zakup;D tez by mi sie przydal jakis kurs fotografii;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny aparat ^^ ja dostałam Nikona na 18 naste urodziny ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzy mi się taki!
    Ile zapłaciłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam canony! Owocnego użytkowania! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top