Green & fur.

Hej! ;) 

       Zgadnijcie, co Kats robiła niemal całe wtorkowe popołudnie, od razu, jak wróciła z uczelni? Łatwo się domyślić, bo mając w rękach nowy aparat, musiałam go wypróbować, a tak się wkręciłam, że zdążyłam "obfocić" chyba wszystko (i wszystkich), co mam w mieszkaniu... ;) na FB wrzuciłam póki co 2 zdjęcia, które możecie zobaczyć TUTAJ- okazało się, że suszone pestki dyni również mogą być wdzięcznym "modelem" (bo psiak to już od dawna pięknie mi pozuje). Wczoraj niestety nie miałam okazji zrobić ciekawych zdjęć, bo wróciłam do domu wieczorem opadnięta z sił, ale obejrzałam za to "Top Chefa", zajadałam się chałwą, odpoczęłam po całym dniu na uczelni i tak jakoś zleciało ;) ale załapałam fotograficznego bakcyla, od razu ominęłam tryb "auto" i (nie otwierając instrukcji) zabrałam się za manual. Chcieć to móc, a człowiek najlepiej uczy się praktyki, a nie suchej teorii ;) 


       Dziś będzie ostatni zestaw wykonany cyfrówką- kolejne będą już dużo, dużo lepszej jakości. Kurteczkę z przemiłym w dotyku futerkiem wyjęłam z szafy zaledwie kilka dni temu. Gdyby nie mama, zapomniałabym o jej istnieniu- ale baaardzo się cieszę, że akurat przyłapałam ją na pożyczaniu jej :)) wraz z czarnymi kozakami nadaje typowo zimowy klimat, chociaż śniegu brak, mrozu brak, może to i dobrze. Ale w powietrzu od dłuższego czasu ta zima jest wyczuwalna. A penterka... Odrobina panterki jeszcze nikomu nie zaszkodziła, uwielbiam ten motyw ;) 




kurtka- Udobuy
spodnie- Pull & Bear
apaszka- Zara
sweterek- Avaro

Buziaki,
Kats.


   Instagram
  


CONVERSATION

57 komentarze:

  1. O no piękne te zdjęcia! :)
    Ładny strój ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, kurteczka bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zestaw :)) te czerwone usta nadają ci pięknego wyrazu twarzy i podkreślają uśmiech! więcej takich czerwonych ust :)) ah uwielbiam cieputkie kurteczki :>
    czekam na nowy post i nowe zdjęcia, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja <3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka ♥

    niksza.blogspot.com <------------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna kurtka! :)
    świentie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna apaszka:) w ogóle bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. W panterce zdecydowanie Ci do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz kochana! Świetne kozaczki :)
    mogłabyś polubić mój fanpage? Jeżeli Ty także posiadasz, to chętnie polubię Twój :) www.facebook.com/berriesfashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz z takim kolorem na ustach!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurka jest przepiękna, obserwuję od dawna oraz polubiłam fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kozaki i kurtka, wygląda na baardzo cieplutką! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacja :) Czego użyłaś do malowania ust?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kurtka ;-)) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka mi się spodobała, również i szalik robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty :D Możesz mi oddać, są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No mogłabym Ci oddać, ale zakochałam się w niej tak bardzo, że chyba nie będę się umiała z nią rozstać :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kozaczki. Ładny strój. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, czerwona szminka bardzo Ci pasuje :D a mogę zapytać jaki masz aparat? też się wybieram po nowy, już w przyszłym tygodniu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga nie szalej tak bo Ci klisza pęknie :D
    P.S: Jak mogłaś zapomnieć o takiej superanckiej kurteczce ! Grzech ;p Co by było gdyby nie Mama ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kurteczka,fajny zestaw:)
    http://natiblondi.blogspot.com/2013/11/to-juz-tradycja.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ciuszki,brałabym wszystkie !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow Kochana wyglądasz pięknie ;) Bardzo podoba mi się ta kurteczka ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie pokręcone włosy i czerwona szminka wyglądają przy tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Całość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciepła kurtka i można robić sesje;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra wyglądasz, kurtka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne wygladsasz, super kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwonych ustach, pokazuj się częściej ! ;))
    A kurteczka bardzo mi się spodobała - wygląda na milusią i cieplutką ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka- fenomenalna :) spodnie bardzo pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog ;)
    obserwuje :)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie i napewno bardzo wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że przyłapałaś mamę na próbie podkradania tej kurtki, bo jest na prawdę super:) Podoba mi się ten kożuszek w niej :) Widać, że jets bardzo ciepła i przyjemna :) Kolor militarny jest świetny :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko spoko tylko strasznie zmniejszasz sobie oko malując je czarną kredka na linii wodnej :-/ daje wrażenie zmęczonego oka, spróbuj samą górę np eyelinerem:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty chudzino!

    zapraszam do mnie na nowy post z wycieczki do Los Angeles, USA! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna ta kurtka, kozaczki również :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny prosty look, kurteczkę masz bardzo ładną:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top