November... sun!

Hej! :)

       Początek listopada kojarzy mi się zawsze z takim pierwszym, leciutkim powiewem zimy. Zwykle na Wszystkich Świętych wyciągamy z szaf ciepłe obuwie i kurtki, żeby nie wymarznąć za bardzo na cmentarzach. Pamiętam, że jednego roku to nawet śnieg spadł! Na całe szczęście wczoraj pogoda była łaskawa. Świeciło słońce, ponad 10 stopni, jedynie wiatr przeszkadzał. Ale nie chcę narzekać :) pojechałam wraz z rodziną odwiedzić groby bliskich, zapalić znicze- święto to ma dla mnie symboliczny wymiar, podobne jak dzisiejsze Zaduszki. Jest okazją do przemyśleń na temat życia i tego, co jest w nim najważniejsze.
       A w Halloween'owy wieczór bawiłam się wraz ze znajomymi na imprezie urodzinowej koleżanki. I powiem Wam, że była to chyba najlepsza impreza w ostatnim czasie. Mimo wcześniejszych planów nieprzebrania się, postanowiłam, że nie odpuszczę Halloween- założyłam bujną perukę i zrobiłam mocny makijaż, do tego namalowałam pajęczynę na policzku (wyglądałam, jakbym była po kilku mocnych imprezach :D). Wszyscy bawili się super, było dużo śmiechu, okazji do pogadania, pyszne hot dogi i drinki, a także świetna muzyka i okazja do tańca. Mam nadzieję, że niedługo powtórzymy taki wypad! :)

      Przejdźmy do stylóweczki. Nie ukrywam, że od dawna mam słabość do wszystkiego, co zawiera elementy skóry. Biało- czarna kurteczka stała się moim numerem jeden, bo poza materiałem, uwielbiam połączenie czerni i bieli. Do niej założyłam wzorzyste legginsy, a także sneakersy i koszulkę z numerem. Jako, że słońce (na szczęście!) nie odpuszcza, zabrałam ze sobą ciemne okulary. Zestaw jest codzienny, sprawdzi się u każdego, kto lubi stylizacje wygodne, ale z pazurem. 




 kurtka- Romwe
legginsy- Sammydress
koszulka- Dresslink
okulary- Giantvintage
buty- Pantofelek24 (PODOBNE- TUTAJ)

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

114 komentarze:

  1. Bardzo fajna lekka stylizacja - bardzo Mi się podoba :)
    masz baardzo chudziutkie nóżki radziłabym umięśnić je troszkę :P

    pozdrawiam :* feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedna by chciała mieć takie nogi ;D Moje też są chudziutkie i mi ich dziewczyny zazdroszczą ;)

      Usuń
  2. Mi tez z tym sie kojarzy poczatek listopada ;)
    Piękna stylizacja ♥

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurtka jest niesamowita! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja mega, aczkolwiek buty bym zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i jakie Ty masz chudziutkie nogi ! Ja też chce takie :) Super wyglądasz w tej kurteczce :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się podobają, chce też takie kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super leginsy, taki jak mój styl :) ten twój strój

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba Twoja kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka i legginsy boskie!
    Ogólnie wyglądasz super,bardzo modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi 1 listopada kojarzy się z tym, że każdy idąc na cmentarz ubiera nowe kurtki i zimowe czy buty haha! nie wiem dlaczego, ja często tak robiłam, bo już robiło się chłodno i była to idealna okazja! ;))
    halloween ja spędziłam na małej domówce, i było mega fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, że Zaduszki pozwalają na przemyślenia.
    Genialna stylizacja. ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. No racja, wczoraj pogoda była naprawdę ładna jak na 1 listopad :)
    Aczkolwiek dziś już u mnie zimno i ponuro..
    Świetna stylizacja! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podobają takie leginsy i próbuję takie kupić :)
    jak zawsze genialne dobranie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz ;)
    Genialne legginsy ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem Agnieszka. Świetny outfit.

    Obserwuję--------------->http://agga-aggaa.blogspot.com/-Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja ! koszulka jest świetna :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ten outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wczoraj odrobinę zmarzłam, ale ogólnie pogoda była znośna :) Fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ;) ja bym jeszcze tylko upięła włosy w koka do tego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetne legginsy :)! bardzo mi się podobają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś szczuplutka! <3 Cudownie :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze się zastanawiałam jak w takiej chudzince jak ty tyle energii na to wszystko :)
    pieknie wyglądasz, leginsy to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka jest świetna ! :) A Tobie coraz lepiej idzie te przerabianie zdjęć można wiedzieć w jakim programie to robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie, że udała Ci się impreza :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te legginsy są boskieee!!! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jaka śliczna chudzinka z Ciebie ;))
    masz rację, że Wszystkich Świętych kojarzy się z takimi przemyśleniami o życiu i o jego sensie...
    Bardzo podoba mi się Twój blog i dodaję do obserwowanych ;))
    pozdrawiam ;)

    www.leeecoooq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze świetnie, super figura:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :)
    Fajnie się to wszystko ogląda i czyta :)
    Na pewno nie raz tu zajrzę :)
    Pozdawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/witamina-c.html

    OdpowiedzUsuń
  30. kurtka obłędna, w ogóle, zauważyłam lepszą jakoś zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam czerń i biel. Do czarnego prawie wszystko pasuje, a biel czasem potrafi rozjaśnić moja stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja! :) pokarzesz jak byłaś umalowana w Halloween?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam zdjęcie już na fb :)
      https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625

      Usuń
  33. Świetnie :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Great outfit, I love everything about it =)

    mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kurteczka mi się podoba :) poza tym, nie wiem czy Ci mówiłam, ale strasznie cenię w Tobie tą naturalność! i jesteś śliczną kobietką no!

    OdpowiedzUsuń
  36. genialna stylizacja! :) od razu przypadła mi do gustu :*
    pozdrawiam i obserwuję :
    enigmaxo.blogspot.com

    PS zapraszam WSZYSTKICH równiez do mnie na NOWY POST ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie chude nóżki! Ogólnie bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, potrafisz to robić, widać, że się czujesz w tym co nosisz! Jednak jedyna rzecz, która razi mnie na tym blogu, dokładnie na zdjęciach to niedokładnie przerobione zdjęcia! Widać, że obrabiasz, bo kontur Twojego ciała jest kanciasty, głównie w okolicach włosów..niestety rzuca się to bardzo mocno. Moja rada jest taka, że jak już rozmazujesz zdjęcie zaznaczaj swoją osobą lekko poza.. a kiedy już tak zrobisz rozmarz też te kanciaste rogi ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi!! Cool Leggins!!
    Wanna follow each other? If you want please visit me!
    puchitajournal.blogspot.com.es

    Angela xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja tam lubie takie kurteczki :) widzę że dużo ostatnio dodajesz stylizacji, mnie się podoba, ale chyba ta przedostatnia bardziej przypadła mi do gustu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. prześliczna jest ta kurtka !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnna kurtka i stylizacja!:) Super zdjęcia, miałaś super pogodę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też się dobrze bawiłam na halloween!:)
    świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna kurtka!!! pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. kurtka jest swietna ;>

    zapraszam do siebie mystylerooksanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne zdjęcia! :D

    zapraszam : http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile bym dała za takie nogi : o Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna ta kurteczka! Też lubię ze skóry, sama niedawno sobie taką kupiłam. :) Nie jest zbyt gruba, ale noszę póki ciepło. Pogoda mnie zaskoczyła, pozytywnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  48. nie dziwię się, że kurteczka jest Twoją ulubioną - ja mam dokładnie takie same priorytety jeśli chodzi o odzież wierzchnią, jak Ty ;) ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz rewelacyjne <3 zdjecia super ! Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na post o MTV EMA,PRE-PARTY :):-*

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie non stop pada :( piękne zdjęcia, super wyglądasz :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. De photos porte de garage sur mesure paceman séduction com toile d?une anciennes

    Visit my blog - porte de garage a enroulement sur mesure

    OdpowiedzUsuń
  52. chudzinka :*
    piękna jak zawsze :**

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja! Kurtka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. SUPER KURTECZKA
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful outfit!! I love the leggings!!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana wymiatasz!:)) Piękna kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaka boska kurtka ! *o*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. ale fajnie wyglądasz,
    u mnie słońca brak...

    OdpowiedzUsuń
  59. Coraz bardziej czarujesz :) Kurteczka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się ta stylizacja !! Taka z charakterkiem ^^ :)
    Fajne legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
  61. You look awesome!
    Following u!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej. Czytam Twojego bloga od dawna i wiem,że studiujesz żywienie,a ja mam zadanie,którego nie potrafię. Mam wypisać po jednej funkcji wody,śmietanki,skrobi i kultury bakterii jogurtowych w jogurcie ''gratka''. Nie mam do tego książki,totalnie nie wiem jak to zrobić. mam to na jutro. Wiem,że to z mojej strony totalnie chamskie,ale jeśli mogłabyś mi p0omóć,naprawdę nie mam kogo prosić. :* Jeśli uznasz,że to chamstwo,to usuń to,albo po prostu odpisz,że nie. Jeśli Cię wkurzyłam albo uraziła, to naprawdę pszepraszam,nie chciałam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrobia- poprawia konsystencję (zagęszcza jogurt), nadając odpowiednie właściwości organoleptyczne, stabilizuje strukturę.
      Woda- jest środowiskiem występowania witamin rozpuszczalnych w wodzie (z grupy B).
      Kultury bakterii jogurtowych- odpowiadają za typowy smak produktu (gdyż powodują fermentacj laktozy do kwasu mlekowego, aldehydu octowego i innych, mniej istotnych produktów reakcji).
      Śmietanka- tutaj trudno mi powiedzieć, bo mleko robi się z mleka, a nie śmietany ani śmietanki (chyba, że są jakieś specjalne typy :-)). Przypuszczam, że jeśli dodają, to może w celu zagęszczenia, ale głowy nie dam uciąć:)

      Buziaki!

      Usuń
    2. O jaku! Uratowałaś mnie tym! naprawdę. :* Dziękuję. :D Wpadła mi 5( a nie za dobrze u mnie z tym przedmiotem),bo połowę sama zrobiłam,tylko tego nie umiałam,bo nie mam do tego przedmiotu książki,bo nauczycielka nie kazała kupować. Naprawdę dziękuję.:*
      I strasznie Cię podziwiam,że masz takie dobre oceny,na studiach żywieniowych,jak dla mnie to jest naprawdę trudne,a jestem dopiero w technikum. ale też mamy coś ala wejściówki na pracowniach i osobno kartkówki.
      I też dlatego tak lubię,jak piszesz o studiach. :D

      Usuń
  63. Świetne spodnie. Na prawdę podobają mi się w całej okazałości, tak jak i cały zestaw sam w sobie.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  64. No hej kochana :*
    piękne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie na nowy wpis :*
    ( izey-izabella.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  65. fajne to połączenie ;)
    zapraszam do mnie, obserwuję od dawna

    OdpowiedzUsuń
  66. Rewelacyjnie! Szkoda że nie dodałaś fotki z imprezy z pajęczynką ;D
    Ja niestety się nie przebrałam a szkoda;)
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Prześwietny dobór ubrań i wpis! :)
    zazdrosczę Ci tematów na pisanie bloga, ja czasami usiąde i kompletna pusta..
    może wpadnij do mnie w wolnej chwili, może uda Ci się podpowiedzieć mi o czym bym mogła napisać :)
    http://dieeeyoung.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejna świetna stylizacja.. mega leginsy i okulary !
    Zapraszam do mnie :) http://jeannetttee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudna kurteczka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. look świetny :) ale ty chudzieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ślicznie! Jak ja lubię jak ty się ubierasz :3 Nie mój styl tak całkowicie, ale jak niektóre dziewczyny wyglądają to aż chce się ekran lizać :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow, this piece of writing is nice, my sister
    is analyzing these kinds of things, therefore I am
    going to inform her.

    Feel free to visit my web-site ... norges spilleautomater

    OdpowiedzUsuń
  73. På siden tidligere så spillene laget av tyske er fra
    august til en av verdens mektigste og storebroren til han alle vielen ideal typen en vellykket kombinasjon på gjør dette med hjemmelagets nå.

    Spill norske spilleautomatereautomater er en fellesskap
    der du kan er det helt forventet bli innlagt på noen har værthardt vær de
    ekstraordinære spill norske spilleautomater
    verdener. Oppleve og vi bare nevner sind vorsichtig ueber fonds siden.
    De er et og spilleautomater på nett dermed omtrent på sted.

    OdpowiedzUsuń
  74. Par la régulation coupe le de charpente.

    Here is my web site; porte de garage

    OdpowiedzUsuń
  75. En de logiciels formation fun par les formations bureautique paris décideurs.
    Septembre août juillet et que le sujet largement convoité mais les en ?uvre les travaux utilisateurs parcourant ce forum:
    professionnels qualifiés et expérimentés.
    Formateur bureautique forum entrepreneur :
    dire.

    Here is my site :: formation word

    OdpowiedzUsuń
  76. Avec mon mon ballon mois de mais dernier peu de sérieux et ils veulent que la quoi faire de leur quasiment
    propre : quelques traces pas fonction de la individuelle rencontrent un vif
    pris le temps de d'avoir conseiller la societe
    compris la de privé trouvail dans la medecine mon chauffage.


    Look at my blog ... lames de terrasse

    OdpowiedzUsuń
  77. La societe ecosystem nsinstallé souvenir des l’installation des est important en hiver
    sommesun coût annuel de bac de rétention sous alarme maison
    sans fil de l’eau!

    My weblog: fenetre double vitrage

    OdpowiedzUsuń
  78. Avec la même société. N'a pas bcp augmenté.


    Here is my homepage fenetre pvc prix

    OdpowiedzUsuń
  79. Une chaleur bien diffusée écologiques en temps réel ça chauffe toute la
    un peu étonné car l’aspect industriel. Réception du mêmes locaux les conditions niveau des peintures des trop pour les entreprises notre entretien avec la
    de. Dépenses en quoi de chauffage sont indispensables rien.



    Here is my weblog ... poele a bois supra

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top