Colorful world.

Hej! ;) 
       Wreszcie, wreszcie! Długi weekend! Nie pisałam przez kilka dni, ponieważ cały czas byłam nieco zabiegana, a wczoraj wróciłam do domu po całym dniu uczelni przed 21:00... Byłabym trochę wcześniej, ale policjantom zachciało się sprawdzać trzeźwość kierowców, przez co stworzył się olbrzymi korek... Godzinę i dzień wybrali sobie idealnie Oo. Tak czy inaczej, mamy kilka dni wolnego :) 
      Dziś Halloween, uwielbiam to święto. W opozycji od następującego po nim dnia Wszystkich Świętych (które z resztą też ma swój niepowtarzalny klimat ;)) to dzień, w którym możemy dać się ponieść wyobraźni, przebrać się w zabawne ciuchy, rozdać chodzącym po domach dzieciom cukierki, obejrzeć w wyjątkowych okolicznościach straszne filmy, poopowiadać historie i przede wszystkim- dobrze się bawić :) poza tym moja koleżanka ma dziś urodziny, także wiem, że wieczór będzie udany.
Nie bojkotuję Halloween. Moim zdaniem nie należy go w ogóle porównywać z naszą tradycją, ponieważ w Polsce jest traktowane raczej jako  możliwość poprzebierania się, zabawy, a nie święto i wyraz pamięci dla bliskich. To 1. listopada jest w Polsce znakiem tradycji, świętem zadumy, spokoju i pamięci o zmarłych. I tego się trzymajmy :)

     A dzisiejsza stylówka bez zbędnych opisów, ponieważ mój limit słów wyczerpałam powyżej, a wszystko widać na zdjęciach ;) dajcie znać również, jak podobają Wam się po nieco innej obróbce! I w jeszcze cieplejszym klimacie :) 



spodnie- Pull and Bear
buty- Shoesday
marynarka- Romwe
t- shirt- Persunmall
bransoletka- Ring & Tings

Buziaki,

Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

96 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz, ale czy nie było Ci zimno ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było :) dzień akurat był cieplutki, ponad 20 stopni :)

      Usuń
  2. Ale Ty szczupła, zazdroszcze brzucha!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jestes chudzina :) Zazdroszcze;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ubierz się maluszku bo zamarzniesz :* moje chore nerki tego by nie wytrzymały, :-) odkąd choruję nawet noszę rajstopy :/:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej ;* teraz nie odważyłabym się tak wyjść, bo zimno, ale akurat wtedy była super pogoda ;)

      Usuń
  5. Ale cudowna bluzeczka;) z moim kochanym Paryżem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój, marynarka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie! A za taki brzuch to można dać się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lityy <3
    jejuu jaka chudzina z Ciebie! ;d popadam w kompleksy ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia Kats...no i ten brzuszek, ulala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczuplutka <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    ps. klikniesz w baner persunmall po prawej stronie bloga?
    Dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój płaski brzuch!
    Wyglądasz super jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :) i boski brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowna bluzka!! Wspaniała

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem u ciebie pierwszy raz ale zostanę na dłużej:)
    Dodaję do obserwowanych!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bardzo lubię to święto.! :)

    Wyglądasz wspaniale. :)
    buty. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale brzuszek! Fajnie wyglądasz. Ja również traktuję Hallowen jako "święto", które jest okazją do poprzebierania się ;) Traktuję je z przymrużeniem oka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki brzuszek to można pokazywać :) Bardzo ładne zestawienie, marynarka i buty najlepsze, a wieża Eiffla przypomina mi majówkę w Paryżu, to były czasy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do Halloween nie przywiązuje wagi, po prostu dzień, w którym można pobawić się inaczej niż zazwyczaj ^^
    Stylizacja świetna, ale aktualnie bym w niej chyba zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz zresztą jak zawsze i mam podobne buty :)

    Zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  20. yyy brzuch może płaski, ale Kochana ja tam widzę tłuszczyk ;) I nie, nie zazdroszczę, mam płaski i bez tłuszczu od zawsze, nawet po ciąży. a ten tłuszcz łatwo zlikwidujesz ćwiczeniami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. niepotrzebnie tak przerobiłaś zdjęcia :) ale stylizacja super, chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja :) Na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lity świetne <3
    obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana masz taki brzuszek że bez obawy możesz zakładać takie topy nie tak jak co po nie którzy :) Ogólnie bardzo podoba mi się na niektórych zdjęciach motyw tej przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw podoba mi się bardzo..Ale przeróbka już mniej.. Usiłowałaś osiągnąć efekt lustrzanki ale wyszło trochę sztucznie :( Jeżeli chcesz rozmywać tło na zdjęciu nie może być tak, że pół chodnika jest rozmyte a pół idealnie ostre jak od linijki..To musi przechodzić delikatnie wtedy będzie wyglądało naturalniej.
    Połowa pierwszego zdjęcia wyglądała nawet ok na pierwszy rzut oka i nawet myślałam, że może jednak zainwestowałaś w lustrzankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dopiero zaczęłam się uczyć rozmazywania tła w ten sposób, jak na początki myślę, że i tak nie jest aż tak źle :) z czasem, mam nadzieję, będzie lepiej.

      Usuń
  26. Wyglądasz przepięknie :) Moją uwagę najbardziej zwróciły buty :) Kolor praktyczny, jesienny i czego tu więcej trzeba?...

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetną figurę, pozazdrościć! <3
    Genialnie wyglądasz^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju, ale Ty szczuplutka jesteś! Nie za zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny crop top ♥
    Jaka ty chudziutka *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. masz super figurę, ukradnę Ci ją<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oddaj brzuszek :D Fajne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia a ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  33. botki najlepsze ! :) całość super.
    pozdrawiam
    zapraszam do siebie na NOWY POST:
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna bluzka a Twoja figura powala <3

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. buty cudowne, też chcę takie:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja :) Miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your look! You look so great!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz, jak zwykle :)
    ja nie przepadam za Halloween, cieszę się że w moim rejonie to się nie przyjęło.
    A właśnie 1 listopada nie jest dniem zadumy i smutku tylko radości, 2 listopada to dzień zmarłych, 1 mamy Wszystkich Świętych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki Ty masz ładny brzuch! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna koszulka ^^ Jaka chuda *.*
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia, super buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. Oddawaj ten piękny brzuszek!!! :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż mi się zimno zrobiło, jak zobaczyłam tą króciutki t-shirt aaaaaa :O ale jakbym miała taki brzuch, to też pewnie pokazywałabym jak najczęściej :) Świetne masz lity, uwielbiam te buty <3 Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastycznie wyglądasz w takim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dostałam identyczny zestaw z R&T :)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mogę znieść, że jesteś taka szczupła :<

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie ! ;-) marynarka super pasuje do jeansów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  48. SUPER STYLIZACJA! Zainspirowałaś mnie na jutrzejsza imprezę a cały dzień myslałam co założe na siebie !C DZIĘKUJE :**

    OdpowiedzUsuń
  49. zaninspirowalas mnie na jutrzejszy wieczór:*

    OdpowiedzUsuń
  50. już za zimno na goły brzuchol! ;p ale wygladasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana jesteś fenomenalna!! Śliczne zdjęcia:)) Pochodzisz ze Szczecina studiowałam tam, mieszkam 80km dalej :))

    Obserwujemy się wzajemnie:)

    całuję

    OdpowiedzUsuń
  52. ale chudzinka z Ciebie! świetny look ale ja bym się chyba zdecydowała na wysoki stan spodni :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. uważaj żebyś nerek nie przeziębiła! ;)) ; *

    OdpowiedzUsuń
  54. Całość wygląda po prostu cudownie ;) Z taką figurą jak Twoja to sobie można pozwolić na takie bluzeczki ;)
    Mam nadzieje, że było u Ciebie akurat cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczuplutka jesteś:D Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne zdjęcia :D
    Mnie trochę denerwują ludzie, którzy tak jeżdżą po tym Halloween, przecież to nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesteś taka szczupła, świetnie wyglądasz w takim stroju *.* :)
    Jak uzyskałaś taki fajny efekt rozmazanego tła np. jak na pierwszym zdjęciu ? Ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Buuuty i marynarka świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczna stylizacja :D
    jesteś strasznie chuda :>

    OdpowiedzUsuń
  60. widziałaś Kats? Jestes w Październikowych Miss Outfitów na niemodnychpolkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  61. Beautiful look!!! nice blog!!
    would you like to follow each other?

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Blogger czasem zawodzi :) Tak jak pisałam, przejrzałam Twojego bloga "od deski do deski" i dochodzę do wniosku, że niepotrzebnie krytykujemy naczelne bloggerki w naszym kraju. Twój blog pokazuje co najwyżej nudne stylizacje, nieudane połączenia i zdjęcia kiepskiej jakości. Nie wzywam Cię do zainwestowania w bloga, kupowania lustrzanek i innych rzeczy. Rozumiem, że blog jest Twoją pasją, ale prowadzenie bloga modowego to dobry gust i wszechstronność. A u Ciebie tego nie widzę. Polecam Ci wejść tutaj - tynkaa.blogspot.com. Nie jestem autorką tego bloga, nie jest to też żadna forma promocji, po prostu jest to blog gdzie jest i estetyka, i świetne wyczucie stylu, i dobrze zrobione zdjęcia. Może Cię to zainspiruje :) Nie chcę jakkolwiek Cię obrazić, ale pokazać Ci, że osiemdzięsiąt komentarzy typu "świetna bluzka" nie jest oznaką dobrego stylu. Ludzie częściej komplementują poszczególne rzeczy kupione w sklepie niż całe zestawy. Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję za szczerą opinię, cenię ją sobie bardzo bo wiem, że często pochlebne komentarze nie są szczere... Mam świadomość tego, że zdjęcia nie są jakości lustrzanki, tym bardziej nie uważam się za wyrocznię modową ;) są różne gusta i nie mogę mieć za złe komuś tego, że nie podoba mu się mój styl i stylizacje. Ja natomiast noszę to, w czym czuję się najlepiej, nie musi to przecież odpowiadać każdemu :) natomiast kiedy tak jest, to rzeczywiście jest miłe. Również uważam, że niepotrzebnie krytykuje się najpopularniejsze szafiarki. Oczywiście, może się coś nie podobać i szczere wyrażenie opinii jest na miejscu, jednak hejt widoczny na niektórych stronach, forach, mediachh i pisanie "o matko Jessica ma mleczaki", "ta się spocila o fuuuuu", "a ta wygląda jakby na nią ptak nasral" wcale nie jest ok. Ludziom niestety brakuje szacunku do innych.

      Na poleconego przez Ciebie bloga na pewno zajrzę :) pozdrawiam i przepraszam za ewentualne błędy stylistyczne, piszę z telefonu i nie mam zbyt wielkiej możliwości sprawdzić :D

      Usuń
    2. Nie szkodzi :) Masz możliwości, więc je wykorzystuj. Pozdrawiam, na pewno będę tu zaglądać, bo jesteś bardzo sympatyczna.

      Usuń
  63. bardzo fajne zdjęcia <3
    nie było ci zimno?
    wyglądasz cudownie, ale u mnie, w Krakowie, zbyt zimno na takie
    stylizacje, niestety :C
    Zima zbliża się wielkimi krokami a mnie to przeraża :C

    OdpowiedzUsuń
  64. Aww! Ale cudnie wyglądasz! Masz przepiękną fryzurę! Modeleczka, hihi! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. cudny zestaw, wszystko pasuje, idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. świetna stylówka ;) takiego płaskiego brzuszka to ja Ci zazdroszczę <3

    Buziaki ;*
    I zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. moja babcia by powiedziała, że się lekko ubierasz!! będziesz chora !! hihi ;):P

    OdpowiedzUsuń
  68. Stara zazdroszczę Ci tych litów :D genialne są :) świetnie się prezentują z tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kurcze! Brakuje mi słów...tak ładnie się ubierasz! ;) Z prostych rzeczy, które znajdują się u każdej dziewczyny w szafie, zrobisz WIELKIE ŁAŁ ! ! !
    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top