Black and white.

Hej! :)
          Sobotni poranek, pyszne śniadanie, ulubiona kawa na mleku z pianką, "Dzień dobry TVN"- to lubię! Wczoraj przedłużyłam sobie trwający weekend. Po napisaniu porannego kolokwium postanowiłam, że nie pójdę na popołudniowe wykłady, dlatego też w domu byłam już ok 11:00 i mogłam cieszyć się słodkim lenistwem ;) po południu jeszcze posprzątałam, aby dziś mieć trochę więcej wolnego czasu. Tym razem chcę też odbić sobie poprzedni, dość monotonny weekend- mam nadzieję, że dzisiejszy wieczór będzie bardzo udany :) Wybieram się do Celi na urodziny, na pewno będzie się działo :) 

       Mam dziś dla Was zestaw raczej sportowy, ale mimo wszystko z pazurem. Dawno nie zakładałam tej czapki. Kolce są dość wyrazistym elementem, który na co dzień budzi dość nietypowe (raczej negatywne) odczucia wśród osób mijanych na ulicy- co innego na imprezach :) myślę jednak, że jak każdy będzie sugerował się tym, co mówią inni, nigdy nie osiągnie osobistego sukcesu- do tego świat byłby pełen identycznych jednostek, a tego byśmy nie chcieli. Założyłam też obszerną, biało- czarną bluzę, a także legginsy w paski i ulubione adidasy :) podoba Wam się? 



Czapka- Romwe
legginsy- Jollychic
buty- Perfect Styl (PODOBNE- TUTAJ)
bluza- Dreamcouple
nausznica- Foymall

Jakie są Wasze plany na sobotę? :)
Pozdrawiam Was serdecznie.

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

104 komentarze:

  1. Świetna bluza!:) Super stylizacja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz bluzę.

    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja a nausznica genialna :) Jednak według mnie góra jest dużo ''cięższa'' od dołu, z powodu kolorów ;p
    zapraszam do mnie :)
    _________________________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam Dzień Dobry TVN :)
    Piękne zdjęcia :-*



    Zapraszam do nas <3

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i bardzo ładnie wygladasz w tych legginsach :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *.* Udanych urodzin <3
    zapraszam :
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna bluza :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te legginsy w paski mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowna nausznica;) Od pewnego czasu przymierzam się do jej kupna, tylko ciekawi mnie to czy wygodnie się ją nosi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza fajna, poluję na tego typu :)
    a stylizacja jak zwykle rewelacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :)
    Kochana mam pytanie, masz współpracę z takimi sklepami jak choies, sheinside, oasap i frontrowshop. Dostałam juz pierwszą wysyłkę od sheinside, która szła tydzień. zamówiłam juz następną, a tydzien juz minął.. Kiedy będzie? A reszta sklepów/ Jak długo będzie szła?

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat dla niej. :D
    Udanej zabawy.
    Stylizacja jak zwykle zaskakuje - świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza! Fajne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No dokładnie trzeba iść pod prąd a nie iść za tłumem ! : Świetny zestaw bardzo lubię takie wyraziste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje, a dawno mnie tutaj nie było :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo podobnie zaczęłam dzień :) spodni zazdroszczę :)) czaiłam się na takie i czaiłam i nie wyczaiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie połączenia <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. What a cool weekend look Agnieszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudnie moja droga, przecudnie wyglądasz! :* :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo na tak te leginsy sa cudowne:)) bluzy z napisami to dla mnie must have tej jesieni no i stylowa czapeczka kochana:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Rajtuzy są fajne:) można wiedzieć jaki podkład bądź puder wybierasz? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. extra stylizacja ! I udanego wieczorku zycze, bawcie sie swietnie na urodzinach !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja genialna <3 Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw nie w moim stylu, ale ładnie wyglądasz, fajny kolczyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie, genialna czapka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja, bardzo mi się podoba! :) Buty najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz wspaniale <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale jesteś szczuplutka! :)
    świetnie na tobie wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Your outfit is perfect and I really love those shoes! X Anna
    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka świetna czapka ! od zawsze mi się takie podobały. ;) a Ty wyglądasz w niej wprost rewelacyjnie ! ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie kochana wyglądasz!
    Całość świetnie się komponuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. bluzę z chęcią bym Ci skradła ;p do tego świetnie wygląda z legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega !!!!! Strasznie mi się podoba :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , nowy post :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale dawno u ciebie nie byłam, ale widzę że tutaj zawsze coś się dzieję. Strasznie podobają mi się takie bluzy♥ Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O mega, podoba mi się! Sama bym się tak ubrała, super :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko fajnie wygląda :) Też mam tą bluzę tylko w innym kolorze ;p


    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czapeczka z dżetami jest świetna, sama mam bardzo podobną i nie ma co się przejmować co mówią przechodnie, bo najzwycajniej w świecie nie każdemu się dogodzi, jednemu się sposoba, inny będzie obgadywał. A wyglądasz w niej świetnie :) w ogóle fajny zestaw, takie z charakterem :D Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygladasz fantastycznie w tych czapeczkach!

    OdpowiedzUsuń
  40. You look so sensational. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluza ;D stylizacja bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. słodkie jest takie weekendowe lenistwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię kolce, ale coś mi w tej czapce nie pasuje... Wydaje mi się, że możesz mieć do niej za szczupłą buźkę... Ale za to reszta super:) zwłaszcza te pasiaste legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam połączenie czarno-biały :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bluza. Piękne zdjęcia. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mega! Bardzo mi się podoba :) Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna stylizacja:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/romantic-walk.html

    OdpowiedzUsuń
  48. getry bardzo fajne, czapka to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ooo ... czapka, bluza, legginsy, buty - kocham wszystko :D idealny zestaw, to co lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam takie połączenia i luxne stylizacje;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. mam nadzieję ze na urodzinach było fajnie:D
    świetna bluza

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja, idealna da Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny luźny set! do Ciebie pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny blog bardzo mi się podoba
    + zapraszam do mnie yykakalko.blogspot.com tam czeka na ciebie niespodzianka :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluza bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. śweitny zestaw!
    zauważywałam mały lifting bloga.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo fajnie, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Och jaka świetna bluza!!!! <3 Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialne ootd! :)
    Obserwujemy? :)
    Poklikasz w banner sheinside na moim blogu? http://zuuziaa-blog.blogspot.com/
    Proszę to dla mnie bardzo ważne,odwdzięczę się jak tylko będę mogła! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam takie sportowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pasuje Ci sportowy styl! Ahhh nie mogę się doczekać pójścia na studia, oby matura mi poszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. super sportowy look!!
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny zestaw B&W :) Super bluza !

    OdpowiedzUsuń
  64. pozmienialo sie u Ciebie, stylizacja sportowa, czesto takie nosisz i dobrze w nich wyglądasz :) hah ja mam coś ze zdjęciami wrzucam co prawda te orginalne jak je inaczej obróce to nie moge uzyskac takiego samego rozmiaru, "duże" sa za małe jak na bloga wrr, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh no właśnie, ja też doszłam do wniosku, że duże są za małe... Ale fajniej teraz wygląda :) nie miałam problemu z oryginalnym rozmiarem ;< mam nadzieję, że jakoś go rozwiążesz ;)

      Usuń
  65. Fajna stylizacja! Świetna czapa :)

    Dziękuję za komentarz! I zapraszam na nowe posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajnie wyglądasz, lubie połączenie czerni i bieli :d
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie stylizacje! Świetna bluza :) o oryginalna czapka ! A w odpowiedzi na twoje pytanie to nie miałam takiej opcji nie wiedząc czemu nie pokazywała się na stronie. Już powinno być ok a jeśli nie to jutrO na komputerze jeszcze raz to obejrze :) czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  68. Podobają mi się te pasiaste leginsy :-) Zestaw jak najbardziej na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. zarówno w takich zestawach jak i bardziej dziewczecych jest Ci do twarzy ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam polaczenie bieli z czernia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. moje ukochane b&w w sportowym wydaniu - super

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top