Summer in autumn!

Hej! :)
       Dzisiejszy poranek wyjątkowo nie chciał wypuścić mnie dziś z łóżka. Albo to samo łóżko. Nieważne, co, ważne, że się nie dałam i wstałam na zajęcia, co obecnie przepłaciłam ogroooomnym niewyspaniem...  Wróciłam niedawno, przed momentem skończyłam pić kawę (a raczej mokkę waniliową zalaną mlekiem, poleeecam!). Teraz marzy mi się odrobina snu, także zaraz położę się zdrzemnąć, jednak najpierw przejrzę Wasze blogi ;) 

       Cieszę się, że jesień ostatnio rozpieszcza nas temperaturami powyżej 15 stopni- wczoraj było... 21! Wymarzone wartości jak na koniec października, kto by pomyślał, że będzie tak ciepło ;) można spokojnie wychodzić bez kurtki (w godzinach południowych) i narażając się na przemarznięcie. Zestaw pochodzi sprzed kilku dni. Ostatnio często stawiam na szarą górę. Do bluzki z czarnym krzyżem założyłam jasne rurki i biało- różowe adidasy, a także naszyjnik- sowę ze starego srebra, oryginalne kolczyki Fashion Drift i urocze bransoletki od Kosmetycznie- Artystycznie :) dajcie znać, co sądzicie!



 bluzka- Dreampcuople
spodnie- Pull &Bear
buty- Perfect Styl
naszyjnik- Zielony Kot
kolczyki- Fashion Drift


       Dziś czeka mnie trochę nauki na jutrzejsze kolokwium, ale zdążyłam sobie to poczytać na wykładzie i w autobusie i myślę, że w głowie zostało sporo, także to już tylko kwestia przypomnienia :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

84 komentarze:

  1. Piękna stylizacja i koszulka :D
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog:)
    + zapraszam do mnie yykakalko.blogspot.com
    + zrobisz o mnie posta to ja się odwdzięcze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się dzisiaj kompletnie nie chciało wstać, ale to pewnie dlatego, że za oknem było jeszcze ciemno. Zdecydowanie tego nie lubię :(
    Super zdjęcia, pięknie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;D
    bluzka jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super super, a figury zazdroszczę...bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość pięknie, ale najbardziej spodobały mi się buty oraz sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mogę napatrzeć się na Twoje nogi <3
    Super. Wyglądasz:)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna stylizacja, świetna bluzka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka i buty!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszluka cudoooo :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny t-shirt:) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny zestaw :) Pogoda faktycznie jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia!! obserwuje i liczę że tez wpadniesz do mnie :D

    http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszłaś! ♥
    Obserwuję ;)

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także jestem jakaś senna.
    Stylizacja świetna, jedna z najlepszych. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja. Zmieniłabym tylko buty - ja ich nie znoszę wręcz i nie rozumiem panującej mody na adidasy na koturnie. a ćwe -,- ale twoja stylizacja ogólnie na wielki PLUS :)

    feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje pogoda rewelacyjna :) Ładne buty :) Zapraszam do obserwowania :) Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylówka ; ) I masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja świetna, zdjęcia z rozmyciem tła też :))

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też tak ciepło :) codziennie ponad 20 stopni :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczną bluzkę! <3 Tylko nie lubię takich butów :C

    Zapraszam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the shirt!

    Federica
    www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  23. krzyże;) piękne zdjęcia;))
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nogi boskie <3 oddaj mi je <3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oj tak, pogoda jest piękna - a Ty pięknie wyglądasz !! ;) buty są najlepsze, po prostu rewelacja ;*
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym razem najbardziej podobają mi się spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Służy Ci jesień :) Ostatnio biegam w podobnych butach i jestem zdziwiona tym jak wygodne są.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, powaliłaś mnie na kolana tą stylizacją! Jest absolutnie idealna :)) Fantastyczne kolory :)

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetne zdjęcia. Ale chuda jesteś :> Fajne buty :p
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie :D OBSERWUJEMY ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! Super t-shirt :))

    OdpowiedzUsuń
  31. klasycznie i bardzo fajnie, buty bardzo trafione, mimo, że całkowicie do mnie nie przemawiają :))
    uwielbiam krzyze na bluzkach :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny outfit! <3 Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś kliknąć parę razy w banner sheinside na moim blogu? To dla mnie bardzo ważne, walczę o współpracę z nimi a potrzebuję 100 kliknięć. ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, super wyglądasz! :)

    P.S. U mnie też jutro kolokwium... A nawet dwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. tło coraz lepiej :) i coraz ładniej wyglądasz, nie wiem czego to zasługa, ale jakoś tak promiennie :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Te same pozy ten sam wygląd, tylko ciuchy się zmieniaja, aj

    OdpowiedzUsuń
  37. WSPANIAŁA BLUZA!! tak!!

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie takie stylizacje na luzie. I ta sówka...

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze marzyłam o takiej bluzce z krzyżem<3
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj straszne te Twoje przerobione zdjęcia, miało wyglądać profesjonalnie, a wyszło okropnie. Bez takiego sztucznego rozmazywania tła, zdjęcia wyglądają o niebo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  41. Pogoda jednak potrafi zaskakiwać :)
    Aw :)
    Pięknie wyglądasz <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie <# koszulka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale Cię rozgrzało! Lubię to:D

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzeczka ślicznie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz Kats <3
    Faktycznie pogoda była cudowna, jesień zaskakuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. o jak tu pozmieniałaś, slicznie;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Megaaaa <3 obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam do mnie : http://ask.fm/Neversubmission

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialnie wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. no widzisz u mnie lato :)

    nie to co u Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Motyw krzyża - coś, co uwielbiam :D
    Szczerze powiedziawszy, dawno nie zaglądałam, ale obiecuję, że się poprawię :P
    Jak tam na studiach?

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zawsze ślicznie ;D
    fajna bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej kiedys mialam Cie w znajomych na blogspocie, nadal obserwuje na fb a teraz zalozylam nowego bloga. Dopiero znow zaczynam ale mam wiiiiele ciekawych pomyslow i konkursow w planach. Bardzo by mi bylo milo gdybys polecila mojego bloga? Zawsze mozna nawiazac wspolprace...
    Birdshavefuninuk. Blogspot . Com

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylizacja świetna. :D Fajna ta bluzka z krzyżem. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się sowa :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. współczuję poświęcać sen na zdjecia! ale są udane:D

    OdpowiedzUsuń
  57. niesamowity blog ! :) i masz strasznie chudziutkie nogi :D Niedawno zaczełam dopiero prowadzic bloga, moze cie zainteresuje? zapraszam!
    http://jeannetttee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. jej dawno mnie tu nie było i widzę zmiany i to wyłącznie na lepsze;) nowy avatar jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top