Light blue.

Hej! ;)
         Pierwszy dzień tygodnia minął mi dość szybko, ale intensywnie. Poranny wf zdecydowanie poprawił mi humor i dodał energii na cały dzień mimo, że z sali wyszłam cała czerwona i zmęczona. Graliśmy w unihokeja i wiecie, co? Jak nigdy tego nie lubiłam (zawsze obrywałam od koleżanek po nogach :D), tak wczoraj świetnie mi się grało, trafiłam też kilka bramek i fajnie układała nam się współpraca w drużynie :) Kolejne zajęcia szybko zleciały- angielski i wykład. Niestety, po południu trochę źle się czułam, ale wieczorem przeszło i mogłam zająć się ciekawszymi rzeczami, niż leżenie plackiem... :) całe szczęście ;) dziś mieliśmy krótsze zajęcia, także już o 10:30 byłam w domu, cały dzień przede mną ;)  



      Przejdźmy do tego outfitu. Jestem zadowolona, że obecna pogoda pozwala na noszenie nieco lżejszych ubrań, niż mam tutaj na sobie, jednak zestaw ten robiłam trochę ponad tydzień temu, kiedy pogoda była późnojesienna. Błękitna czapa była więc jak najbardziej na miejscu :) chciałam, aby kolory stylizacji dopasowane były właśnie do niej, ponieważ jest ona dodatkiem, który niejedną zimową stylówkę urozmaici. I tak założyłam błękitno- beżową kurteczkę, sweter w szerokie pasy, a do tego (w ramach "wzorowego" kontrastu) legginsy w pepitkę. Czarne botki uważam za klasyk, czarną torbę również- tę pożyczyłam od siostry.




legginsy- Gofavor
kurtka- Goodlookin
sweter- no name
buty- no name
torba- New Look (podobne- TUTAJ)
czapka- Frontrowshop

Buziaaaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

76 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog podoba mi się :)
    +obserwuję myślę że zostawisz u mnie na blogu też jakiś komentarz
    + zapraszam do mnie yykakalko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) No i znów ta piękna buzia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, zreszta jak zawsze:) Legginsy i sweterek bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit ;) uwielbiam nosić legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja. :D
    Miałaś ciekawy w-f. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna czapa, ja bardzo lubię turkusowy kolor więc mnie ten luźny zestaw się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kurteczka:) Dobrze że wracasz do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. such a cool outfit dear ! great shade of blue :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, z czapka jak najbardziej pasuje w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem zadowolona co do pogody że nie trzeba sie jeszcze opatulać na cebulkę :D
    świetna stylizacja :)

    pozdrawiam http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O no to gratuluję tych bramek, haha :D
    Świetne stylizacja ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie zawsze we wszystkim dobrze moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka ma śliczny kolor :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , zaczynam od nowa :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ladny sweter ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. hej świetnie wyglądasz;))mam takie legginsy;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę czapy <3 Świetny outfit :)

    Mam prośbę. Klikniesz w baner coco-fashion.pl na samej górze mojego bloga? Będę ogromnie wdzięczna!
    Jeśli klikniesz napisz mi w komentarzu a ja w następnej notce zrobię linkowanie :*
    Buziaki!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia, a czapa rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja :) U mnie w szkole też cały czas gramy w hokeja i zbyt nie przepadam za tą grą,gdyż niektóre osoby z mojej klasy nie umieją grać uczciwie, ale cóż ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny outfit :D a ta kurteczka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbyś ten błękit połączyła z szarością to wtedy na prawdę byłaby moc:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość super wygląda kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym tak szybko kończyć lekcje ;D Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetnie wyglądasz :) I widzę zmiany na blogu!!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia rewelacyjne, a torba boska <3 Cały outfit bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne połączenie<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Już w czapce :) U mnie od kilku dni trwa prawdziwa wiosna. A jak na północy? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam nie lubię porannych WF-ów :< Super wyglądasz! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa stylizacja, buty są cudowne. Czapka niby prosta, a ma w sobie "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw :) najbardziej podoba mi sie czapka i legginsy Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe połączenie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie się strasznie podobają legginsy, mega są! :) +śliczna dziewczyna z Ciebie, ale strasznie chudziutka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the houdstooth leggings!! Fab outfit dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. leginsy podobają mi się najbardziej :) Ale reszta również świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Totalnie genialna kurtka!!! WOWOWO!!!
    wspaniale
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. Hah unihokej <3 lubię bardzo, nawet jak oberwałam parę razy kijem w twarz :D
    A co do outfitu,to jak dla mnie sweter gryzie się z spodniami w pepitkę... I gdyby spodnie zamienić na normalne dżinsy byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne połączenie! A poranny wf zawsze spoko! :) I te endorfiny na cały dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czapka świetna, na prawdę Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super połączenie wzorów ;)),
    z przyjemnością dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne leginsy i czapa! Lubię takie zestawy:D

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. I honestly feel that Polish bloggers are the best!
    This is amazing!
    Ru
    Glitter & Blush

    OdpowiedzUsuń
  44. ja w poniedziałek rano nawet się z łóżka nie mogłam podnieść na zajęcia, taka byłam padnięta, chociaż przez weekend się trochę obijałam, bo byłam przeziębiona :P ale w ten pon. wylatuję do Hiszpanii (na plaaażę :D), a tam nadal ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. właśnie to jest plus pogody, że jest jeszcze cieplutko :) I świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  46. takie legginsy koniecznie muszę sobie sprawić! :) świetne są <3
    a co do unihokeja to już dawno w niego nie grałam, ale jakoś nie specjalnie za nim przepadałam z tych samych powodów co i Ty ;D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ty jak zwykle szalejesz :)
    Świetnie !
    Moje ulubione kolorki , a co do czapki to gdzie można tanio takie upolować ?
    Widziałam w cropp ale to 35 zł + przesyłka ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  49. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna kurteczka i czapeczka :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top