Grey sweater.

Hej! :)
       Choroba niestety nie ustępuje... Trzyma mnie w swoich łapskach i nie chce wypuścić, do tego przyniosło mi katar i ogromną chrypę, niedobre. Może uda mi się w weekend wyleczyć ;) miałam fajne plany, z których niestety musiałam zrezygnować, bo złe samopoczucie wzięło górę... Ale siedzenie w domu też ma swoje plusy, jakby nie patrzeć mogę się wygrzać, napić ciepłego mleka z miodem, najeść do syta, obejrzeć filmy, cokolwiek chcę, nie przejmując się niczym :)
Wczoraj z uczelni wróciłam jakoś przed 18:00, wynudziłam się na wykładach, na szczęście udało mi się dziś dłużej pospać, rzadko jest do tego okazja :) jak wyglądają Wasze sobotnie plany?

      Ciepłe sweterki to coś, co uwielbiam. Zwłaszcza, kiedy jest zimno. A jeszcze jak fajnie wygląda, to już w ogóle- łączymy przyjemne z pożytecznym ;) Poza (ostatnio uwielbianym przeze mnie) szarym kolorem, zauroczyły mnie genialne wycięcia na ramionach, długość i krój. Zegarek na szyi jest małym elementem w stylu retro, uważam, że fajnie pasuje do całości- brązowych workerów, bransoletki, kolczyków, a także czarnej parki i legginsów ;) 




 workery- Stylowe obuwie
legginsy- Tally Weijl
sweter-Lookbookstore
torebka- Lookbookstore
kolczyki- Fashion-Drift
zegarek- no name (PODOBNE- TUTAJ)
kurtka- Top Ubrania
bransoletka- Who

Co Wam się najbardziej podoba?
Ja uciekam dalej się kurować :) 
Buziaki,
Kats.

 Instagram



CONVERSATION

90 komentarze:

  1. super stylizacja, bransoletka do <3
    chorowalam dlugo wiec wiem jakie to uciazliwe, trzymaj się i wracaj szybko do zdrowia :*
    pozdrawiam cię i zapraszam do siebie :)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej szybko! ; )
    ja niedługo śmigam na niemiecki, później mam zamiar pouczyć się trochę, a wieczór spędzić przy serialach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdrowiej :) ! Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten sweter :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planów nie mam.
    Świetna stylizacja. ;3
    Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna z lepszych stylizacji <3 cudownie

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam ciepłe sweterki :) Zdrowiej szybciutko bo to pewnie ostatnie czasy w tym roku kiedy jest taka piękna pogoda :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość naprawdę wygląda super. Rzeczywiście zegarek ładnie współgra z pozostałymi elementami stroju.
    Dużo zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz. Sweterek jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mają fajny kolor :))
    A bluzka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tamten komentarz nie miał być do Ciebie :))
    Świetny sweterek ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. Tamten komentarz nie miał być do Ciebie :))
    Cudny sweterek ;dd

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny ten sweter! szary to mój ulubiony kolor na jesień/zimę, wystarczy go połączyć z czymkolwiek i jest genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki, by choróbsko ustąpiło i byś szybko wróciła do zdrowia :)
    Uwielbiam takie przytulne, jesienne stroje. Wtedy nawet nie trzeba martwić się o pogodę za oknem, by komfortowo wyjść na zewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz :) bardzo mi się podobają takie luźne sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw :)
    sweter świetny, lubię takie długie :)
    od środy siedziałam z gorączką w domu, więc wiem co czujesz :) ale naoglądałam się tv za wszystkie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygladasz:)) jakie nogi <3
    Nowy post Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko było by świetnie, ale ta torebka tu jakoś mi nie pasuje :-/ W szarości wyglądasz ślicznie, więc trzymaj się tego koloru:)!
    Zapraszam do mnie na post o sposobach na wampiry energetyczne i antyhigieniczny portret przeciętnego Polaka- co by się trochę pośmiać:-D
    http://niciwrzyci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię ciepłe swetry,szczególnie na jesień i zimę:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny sweterek,bardzo ładnie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz : )
    Na fb oczywiście polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterek ciekawy ;D
    a w butach się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawienie, sweterek idealnie podkreśla kolor Twoich paczadełek :))
    Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam za za duzymi swetrami

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też chora, idealnie widać wyczułam czas, z wysłaniem ci tej książki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny ten sweterek.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    niuntis,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz :) a sweterek i mnie zauroczył :)
    Kochana zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny sweter. <3
    Zapraszam do siebie
    http://kirashiroo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne buty! świetne zdjęcia, pierwsze wymiata! ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny sweter! :) Genialna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, ale jesteś chudziutka :33 Moja sobota nie była zbyt ciekawa, ale nie narzekam :d Trzeba też czasem się ponudzić :3 Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna kurteczka :*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny codzienny look <3 Pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. hej! trafiłam tu przez przypadek, ale muszę przyznać iż masz niesamowity gust i wyczucie stylu.
    JAK dla mnie bomba !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek boski! Wygląda na naprawdę ciepły, idealny na teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie wyglądasz,sweterek jest śliczny,
    Zegarek w takiej postaci od dawna mi sie podoba,fajnie zobaczyć to u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  41. genialny sweter, bardzo łądnie!!!;8

    OdpowiedzUsuń
  42. Splot sweterka nadaje mu ogromnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny sweterek! Sama szukam jakiegoś w kolorach szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Całość jest genialna <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz kapitalnie. Świetny ten sweter. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. połączenie parki i swetra bardzo fajne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia i super stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny blog :)
    super stylizacja nic dodać nic ująć .
    Obserwuje i zapraszam!

    feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Cię w takim wydaniu <3 No nie mogę się napatrzeć <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana zdrówka życzę:) Swetrzycho masz rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne zdjęcia;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I want to do Carpentry but my college has given us
    a option to do Joinery as well and i just want to know whats the difference and what
    i would need to do as a carpenter and as a joiner. Please
    and Thank You.

    webpage

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny sweterek, ale kolor Twoich oczu jest hipnotyzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialny blog, outfit oraz styl.
    Jestem tu przypadkiem, ale nie żałuję :)
    Mało jest takich osób z wyczuciem stylu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  56. ładnie się całość komponuje ;)
    naszyjnik świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. tez ostatnio mnie coś chwyciło :-(
    Outfit - rewelacja, cudny sweterek i buty :-) naszyjnik zegarek fajnie komponuje się w calosc

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny sweterek i buty !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST !:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Sweterek śliczny, ale ładniejszy jest wisior :D P.S> Jakie ty masz chude nózki :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Sweterek i buty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  61. They are the best candidate for the thigh liposuction.
    This is done by turning off one burner and placing
    the turkey in that area. Clinging to cardio machines
    (with exception of stationary bike) will interfere with efforts to burn belly fat.


    My blog - how to get rid of inner thigh fat

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top