Must have with Voguec.

Hej! 
        Uwielbiam czwartki! To zdecydowanie najprzyjemniejsze dni na uczelni, bo kończę zajęcia baaardzo szybko. Jakaś równowaga musi być, bo środy są koszmarne, siedzę na uczelni cały dzień... Wczoraj miałam kolokwium ze zbóż, a także wejściówkę z chłodnictwa, w poniedziałek z angielskiego, a we wtorek z gastronomii. Dlatego też przez kilka dni nie pisałam tutaj, teraz długi weekend, więc się poprawię :) po wieczornych zajęciach koleżanki wyciągnęły mnie na piwo i ploteczki, a dziś zrobiłam sobię małą rundkę po sklepach :)
Dziś chciałabym pokazać Wam moją listę must have ze sklepu VOGUEC. Po tym, jak znalazłam go na jednym z blogów, od razu zabrałam się za przeglądanie asortymentu. Przejrzałam ledwie kilka stron, a w oczy rzuciło mi się dużo ciekawych rzeczy, które chętnie widziałabym w mojej szafie :) sami sprawdźcie: 



1. TUTAJ           2. TUTAJ              3. TUTAJ     

1. TUTAJ             2. TUTAJ              3. TUTAJ

         
1. TUTAJ            2. TUTAJ              3. TUTAJ


1. TUTAJ         2. TUTAJ          3. TUTAJ

1. TUTAJ        2. TUTAJ         3. TUTAJ

1. TUTAJ            2. TUTAJ               3. TUTAJ

       Serdecznie zachęcam Was do odwiedzania! Myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie, ponieważ dostępne są ubrania w różnych stylach i kolorach. Coś na jesień, coś na zimę, coś na lato (dlaczego by nie zaopatrzyć się już na następne? :)).


Buziaki,
Kats.

   Instagram

  

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. loovki.blogspot.com
    Myślę że c się uda ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chętnie kilka rzeczy bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne mają rzeczy, oj świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam, mogłabyś u mnie w sheinside kliknąć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym przygarnąć dosłownie wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mają fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy mają,ale szkoda...żee nie odp na emaile

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne rzeczy ;D

    Zapraszam do nas ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie bardzo spodobał mi się również asortyment tego sklepu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialne ciuchy *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy ;) Myślę, że będą na tobie ślicznie wyglądały :)
    A na jakim ty jesteś wydziale? Odpowiedz u mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie nie robię listy "must have" , bo bym poszła z torbami dwa razy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre rzeczy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne rzeczy! Podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne te rzeczy ! :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie świetny asortyment ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten sklep ma faktycznie ciekawy asortyment. :) a to co Ty wybrałaś bardzo mi się podoba. widziałabym część z tych rzeczy u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne bluzy i kurtki ♥
    u mnie nowy zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne rzeczy ;)
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy ma ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza z tymi kwiatowymi rękawami i te 3 pierwsze ♥

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko się mi podoba a najbardziej 3 bluza z 5 rzędu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ech wszystko śliczne, ale ja się skupiam na poszukiwaniu zimowego klasycznego płaszcza;) może coś podpowiesz w tym temacie;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko wygląda pięknie na zdjęciach, w rzeczywistości to szmaty, do kupienia w chińskich marketach. Wiem, bo sprawdziłam. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top