Burgundy and grey.

Hej! ;)
         Od jednego długiego weekendu do drugiego... Mogłabym tak cały czas! ;) kolejne (naprawdę długie) wolne czeka nas co prawda dopiero na Boże Narodzenie, ale póki co cieszę się tym, że jest sobota, o! Wczoraj siedziałam na wykładach aż do 17:00, ale za to wieczorem nadrobiłam czas- spędziłam go na imprezie wraz z kumpelami z roku, wybawiłyśmy się i to całkiem dobrze! :) Właśnie, czy ktoś z Was dostrzegł już jakieś oznaki (zdecydowanie zbyt wczesnej) gorączki przedświątecznej? Ostatnio, gdy weszłam do Douglasa, opadła mi szczęka. Wszędzie choinki, ozdoby, reklamy kosmetyków krzyczące "kup mnie! Będę idealnym choinkowym prezentem na początku listopada!" czy też "poczuj magię świąt, zrób bliskiej osobie prezent"- tak jakbym to słyszała :) w tle oczywiście świąteczne piosenki (nie myślałam, że w tym roku usłyszę "Last Christmas"tak wcześnie i w dodatku nie w radiu). Gdzie w tym wszystkim logika? Przecież wczoraj jeszcze chodziłam w cienkiej, jeansowej katance...

         No tak, jest listopad, a momentami tak ciepło, jak we wrześniu :) i tak, na przekór zaczynającej się, świątecznej gorączce, przygotowałam zestaw, któremu bliżej do lata, niż do zimy. I absolutnie nie mam nic przeciwko temu, abym mogła nosić takie częściej. To dość elegancka stylizacja (dzięki szpilkom i marynarce), choć tak naprawdę te spodnie mogę nosić na wiele sposobów. Są bardzo uniwersalne. Kto by pomyślał, że i w takiej wersji sportowe spodnie będą dobrze się prezentować? :) szarość połączyłam z różnymi odcieniami czerwieni. Dajcie znać, co sądzicie! 





 spodnie- Romwe
buty- Shoesinthecity (podobne- TUTAJ)
marynarka- Romwe
bluzka- Romwe
bransoletka- Rings & Tings

Udanego weekendu Wam życzę! Ja dziś bawię się na imprezie urodzinowej Asi :) będzie się działo! :)

Buziaki,
Kats.

   Instagram

  

CONVERSATION

64 komentarze:

  1. Kolorystycznie wyglądasz po prostu genialnie ;) Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest normalne, mam wrażenie, że z roku na rok ta cała gorączka przedświąteczna zaczyna się coraz wcześniej :/ Świetne buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo poważnie, ale bardzo mi sie podobasz w takim wydaniu! :)
    u mnie niestety cały tydzień pochmurno i deszczowo, zero oznak ciepła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki bym zmieniła i plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw buty i koszulka nadają fajnego kontrastu :3

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę super wyglądasz. :) Nie mam nic przeciwko ciepłym dniom ale ten nastrój świąteczny o tej porze mnie rozwala. Przez takie chwyty mam ochotę zbojkotować wszystko co świąteczne. Jak widzę coś takiego, nie czuję zadnej magii ale głupotę i zniechęcenie do obchodzenia świąt. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/a-touch-of-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne buty :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buty! Podoba mi się ich połączenie z spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wyglądają super na Tobie. I te szpilki, cudne:)
    Udanej imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo elegancko :) lubię to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia. Świetne buty. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nie widziałam jeszcze oznak " gorączki przedświątecznej".

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio byłam w Intermarsche i tam też są już rzeczy świąteczne ;D
    boska stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wygladasz, mam ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sklepowy szal świateczny co roku zaczyna sie coraz wczesniej ^^
    pieknie wygladasz, szczegolnie buty ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszulka ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszy rzut oka spodnie wyglądają na dresowe, ale potem nabierają elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie ;P Kolory bardzo do siebie pasują :)
    ___________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham polaczenie tych kolorow;) a buty chyba Ci ukradne :D idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale !!!
    Wielki plus za szpilki !! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, bardzo mi się stylizacja podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty sa przepiekne <3
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :)
    zazdroszczę figury :*
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię połączenie dresowych spodni i szpilek! super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz w tych ubraniach ! ;D Najbardziej mi się podoba ta bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie to wygląda, muszę przyznać! (:

    http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie to wszystko się prezentuje :) buty są nieziemskie!
    Facebook like?, Youtube subskrypcja?

    OdpowiedzUsuń
  29. O proszę, jak ładnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super butki ;) pozdrawiam ;)
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bym mogła tak cały czas xd
    Ślicznie wyszłaś :)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne połączenie kolorystyczne ;-) burgund i szary, bardzo mi się podoba! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Wyglądasz baardzo elegancko :) Ślicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. doroślej wygladasz w tym outficie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się podoba połaczenie sportowym spodni ze szpilkami, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie tłuste włosy

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio coraz częściej sięgam po sportowy dół ze zwykłego lenistwa :) Ale w takim wydaniu to ich jeszcze nie połączyłam , bardzo ciekawie i fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne buty <3
    co do wystrojów świątecznych, ja uważam, ze to za wcześnie ^^ ale przynajmniej ciekawie jest, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne połączenie, no i świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny zestaw!!!
    koszulka i buty idealnie przełamują całość!!!
    wyglądasz niesamowicie!!!
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty a w wolnej chwili zapraszamy do nas!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna stylizacja ! ahhh, ja tez chetnie bym miala długi weekend co chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. swietny zestaw! swietna kolorystyka!:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Szarość z czerwienią to zawsze świetne połączenie. W tym wypadku też nie zawiodło. Ja bym dodała jeszcze może czerwoną szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. w jakim programie przxerabiasz zdjecia? za mocno rozmazujesz to tlo z tylu

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne szpilki, ładny mają kształt czubka

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne spodnie i kamizelka :)

    Całość również. !

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ! -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/11/pull-pour-lautomne.html
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz ekstra buty :)


    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top