Sunny autumn.

Hej! :) 
      No i się zaczęło... Pierwszy dzień nowego roku akademickiego ;( ale co zrobić, czasu nie da się oszukać... Na szczęście zajęcia dziś były krótkie. Mam nadzieję, że pozytywne nastawienie nie ucieknie z każdym kolejnym, chłodniejszym dniem jesieni... Tym razem jednak będę dobrze zaopatrzona na okoliczności wykładów, ponieważ przyjaciółka pożyczyła mi kilka tomików mangi "Dengeki Daisy", polecam wszystkim miłośnikom "babskiej" mangi, świetnej kreski, a także dobrego humoru :) czytał ktoś z Was? Jakie Wy macie sposoby, aby szybko odzwyczaić się od wakacyjnego lenistwa, a przyzwyczaić do większej ilości obowiązków? ;)

      Pokażę Wam wczorajszy zestaw. W ostatnie wolne popołudnie wybrałam się z koleżanką na spacer połączony z zakupami. Na tę okazję wybrałam raczej ciemną stylówkę, za to z wyraźnymi elementami bieli. Tak kontrastowo. Sportową bluzę, poszarpane spodnie i dość odważne trampki na koturnie. A jako, że niebo było niemalże bezchmurne i świeciło słońce, założyłam okulary przeciwsłoneczne- pierwsze w takim kształcie, przyznam, że bardzo przypadły mi do gustu :) ciężko dobrać je do kształtu twarzy bez przymierzania, jednak wydaje mi się, że z tym fasonem trafiłam ;) 



 bluzka- Frontrowshop
opaska- Frontrowshop
spodnie- Romwe
okulary- Giantvintage
buty- Yeswalker


       Nie zaprzeczę, że tak ładne, jesienne dni napawają mnie wielkim, wielkim optymizmem. Cieszy również fakt, że plan zajęć mam nawet korzystny, zajęcia jedynie w środy kończę pod wieczór, a tak to całkiem ok :) dużo bardziej wolę wstać wcześniej, a potem mieć wolne po południu ;)

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

65 komentarze:

  1. świetna bluza! i mega spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zimno, szaro, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u ciebie też stylizacja jesienna ♥ piękna ♥

    Jutro jeśli masz ochotę będzie smakowite rozdanie ♥

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam do czynienia z mangą Naruto, ale to dobre kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz... opaska jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz:D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaska mi się podoba :) i jesień również <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle ślicznie :) Świetnie Ci jak masz włosy odgarnięte do tyłu opaską :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i mnie zimno i szaro niestety :( bardzo ładnie wyglądasz, a ta opaska dodaje Ci uroku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw. Bluza wygląda na naprawdę ciepłą! No i zdjęcia jakieś takie inne, lepiej wyglądają niż wcześniejsze :) Robiłaś z nimi coś? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. spójrz na twarz, masz nierównomiernie nałożony podkład. Wygląda to tak jak byś wzięła ciemniejszy podkład od skóry i bez lustra rozmazała go po twarzy. Popracuj nad tym, wygląda to bardzo niechlujnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, super bluza ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nie w moim stylu ale bardzo mi się podoba :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/ Klikniesz w baner sheinside? To dla mnie ważne .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza piekna ;) ladnie z tymi spodniami wyglada :)
    ______________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz długie zgrabne nogi! Obserwujemy?;) www.leeecoooq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie kochana!!! Śliczne okularki !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne spodnie, super!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już bardzo jesiennie u ciebie, absolutnie uwielbiam tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja trochę buty mi nie pasują ale i tak fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz.
    Pozdrawiamy
    http://manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. buty nie w moim stylu, ale bluzka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne spodnie <3

    http://www.kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też dziś zaczęłam naukę, jejuuu jak mi ciężko było na zajęciach wysiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw bardzo fajny,choć ciemny :) Sposobu na powakacyjne leniuchowanie zbytnio nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW :) Muszę przyznać, że masz genialne wyczucie stylu, pełne klasy i uroku :)) bardzo miło się na Ciebie patrzy, jesteś śliczną dziewczyną :)) oczywiście dodaje do obserwowanych, na pewno będę tutaj częstym gościem, a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)) prezentujesz się rewelacyjnie :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie i buty super! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie nogi! ;o

    NOWY POST U MNIE! :) ZAPRASZAM.

    http://caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy zestaw, ale te buty jakoś dziwnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna bluza! :) Bardzo przypadła mi do gustu
    No, ja studia magisterskie zaczynam jutro.. odczuwam lekki stres, ale wiem, że będzie dobrze :)
    Jeszcze raz powodzenia w nowym roku akademickim:)

    OdpowiedzUsuń
  30. 'Jakie Wy macie sposoby, aby szybko odzwyczaić się od wakacyjnego lenistwa, a przyzwyczaić do większej ilości obowiązków? ;)' ja jeszcze nie mam takich sposobów haha! cieszę się,że masz korzystny plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super bluza i świetnie wyglądasz w opasce z włosami do góry!!! wow!!!
    super!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, wspaniale wyglądasz! Genialne legginsy i bluza :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bluza i opaska :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, zapraszam do mnie na nowy wpis ;) Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Okulary bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. żałuj ! Jest co zobaczyć w Gdańsku !;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz!!!:)
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  38. okularki na wielki plus:D
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Te spodnie są obłędne :]
    Chowaj je i mnie nimi nie kuś ;]
    Dodałam na Instagrama,jak chcesz to zapraszam na mojego :)
    http://instagram.com/dorcia92
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. siwetne spodnie, zwlaszcza na takich zgrabnych nogach:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obłędne spodnie ;** Pięknie na tobie wyglądają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top