In green ;)

Hej :)
      Już widzę, że nie będę lubiła wtorków, ojjjj nie... Miałam mieć od 12:30 wykład, ale okazało się, że go odwołali, więc czekaliśmy 2 godziny, aby posiedzieć 15 minut na ćwiczeniach i potem znowu kolejne 2 godziny czekania na zajęcia z chłodnictwa... Zrobiłyśmy sobie w międzyczasie spacer po parku, bo przecież nie da się wysiedzieć tyle godzin ;) ale zimno było, wiatr i niska temperatura... Co do wczorajszych zajęć, zdecydowanie najbardziej spodobała mi się technologia produktów zbożowych- będziemy np. robić biszkopt, gofry, piec ciasta, chleb, bułki. A na roślinnej- frytki, chipsy, placki ziemniaczane...Będzie ciekawie! ;)

      Stylówka będzie typowo jesienna. Chociaż w porozcinanych legginsach było mi troszkę chłodno w nogi. Ale jest to urozmaicenie, uważam, że można je zastąpić każdymi jednolitymi spodniami, jakie mamy w szafie. Sądzę, że fajnie będą pasować. Uwielbiam też tę kurtkę, jest cieplutka i fajnie wygląda, pod nią założyłam bluzkę w odcieniach szarości w geometryczne wzory- aby nieco urozmaicić i ożywić stylizację :) największym hitem jednak są dla mnie buty z Salon Anka (KLIK), czarne, militarne workery. Można nosić je w wersji zawiniętej, ale i "wyższej" :) są naprawdę wygodne! ;) 

Podoba Wam się? 



buty- Salon Anka
kurtka- New Look
legginsy- Chicnova
koszulka- Romwe

Jak mija Wam dzień? ;) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

72 komentarze:

  1. Ja za to nie przepadam za środami.
    Stylizacja świetna. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Parka + workery to idealny zestaw ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. to czekam na zdjęcia tych specjałów jak już je przygotujesz na zajęciach . Chłodnictwo coż to za przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! kurtka i buty mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny top ;)
    Zapraszam do siebie i obs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boska stylizacja :)
    strasznie mi się podoba a buty są boskie <3
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    organizuje mały konkurs, może cie zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. workery sa naprawdę fajowe, kurtka też mi się podoba :) rewelacja :*
    też bym chciała robić biszkopty i inne pyszności ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie, kurteczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna masz kurtkę poluje na taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest prześliczna ale najbardziej w moje gusta wpadły twe buty są super ! :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie do końca mój styl, ale buty i kurtka świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. no kochana cudnie wyglądasz! rewelacyjne połączenie:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylowa taka london look swietne buty chetnie zakupilabym identyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo stylowo, kurtka i buty w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Technologia produktów zbożowych też bym chciała takie fajne zajęcia :))
    Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba, super wyglądasz ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są super :) takich właśnie mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam takie same leginsy :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz :) mi po raz pierwszy raz podoba się mój plan zajęć ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne leginsy i buty :)

    pamietnik-internautki.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi robią taki misz-masz w planie, że nie wiem po co wgl dawali nam pierwszą wersję. Kombinują jak się tylko da ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. kurteczka ładna <3 obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj to faktycznie niefajnie, jak musicie tyle czekać :/
    Masz świetną parkę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale się nie dziwie że się wkurzyłaś!! Pamiętam jak ja się denerwowałam przy tak bezsensownych okienkach;) Parkę masz genialną:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne buty i kurtka.;) boskie kolory.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam parki, Ty wyglądasz w tej super!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale boska kurtka! Idealna na tą porę :)


    Pozdrawiam i zaprasza do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie zimno ci z nóżki "_"__)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty sa genialne!!! Super calość wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz :) koszulka super!

    OdpowiedzUsuń
  32. koszulka, parka i buty jak najbardziej na tak, ale na uczelnię bardziej widziałabym je w zestawieniu z czarnymi rurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka przykuła mój wzrok, jest świetna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygladasz ! :-)
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajęcia prawie jak w szkole gastronomicznej, fajnie :)
    Czuć zimę w Twojej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajnie wygląda ta kurtka z tą koszulką :) + super buty :))

    OdpowiedzUsuń
  37. tez nie lubie poniedzialkow :p cudne buty i koszulka ;)
    ____________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Widziałam gdzieś podobne buty, jednak zrezygnowałam z zakupu, bo obawiam się trochę tego, że ćwieki mogłyby odpaść. Świetna jest ta parka. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. też mam takie luki w planie:/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobre legginsy i butki!:) Pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
  41. For newest news you have to pay a visit web and on web I found
    this site as a best site for latest updates.

    My blog ... gotówka bez bik

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dawno tutaj nie zaglądałem, ale nadal promieniejesz :) ja dopiero zaczynam studia w niedzielę. Zapraszam do siebie :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super look! Bravo!


    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Terrific article! That is the kind of info that are supposed to be shared around the internet.
    Disgrace on the seek engines for no longer positioning this submit upper!
    Come on over and discuss with my site . Thank
    you =)

    Here is my web blog: live sex cam (http://sexchat.pe/)

    OdpowiedzUsuń
  46. If you have been looking for the financial strategy to wipe your entire charge card debt - could it be
    possible which you get a personal bank loan coming from a
    standard bank should your bad credit history Unknown this
    business offers an ideal approach to make money online - affiliate marketing is an ideal strategy
    to generate profits online.

    OdpowiedzUsuń
  47. Hurrah! In the end I got a weblog from where I be able to in fact take useful information regarding my
    study and knowledge.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Firefox, it looks
    fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, great blog!

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing! Its actually remarkable article, I have got much clear idea concerning
    from this article.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fabulous, what a webpage it is! This weblog provides useful
    data to us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top