Zrobiona na szaro :)

Hej!

      Pierwszy weekend po wakacjach, ahh jak miło. Mam nadzieję, że zbyt szybko nie minie i będę mogła w 100% się nim nacieszyć. Właściwie, to popołudnia i wieczory mogłabym spędzać z kubkiem gorącego kakao bądź słodkiego mleka i komiksem w ręku lub przy filmie. Koniecznie w towarzystwie najbliższych :) wczoraj spędziłam przyjemny, rodzinny wieczór przy oglądaniu naszych starych fotografii- niesamowite, jak wiele się zmieniło, uwielbiam wspominać dawne czasy i słuchać zabawnych historii z dzieciństwa, a których nie mogę przecież pamiętać :) a dziś spotykam się z przyjaciółkami, kręcić dalej nasze "Brudne sprawy" (celowe nawiązanie :D). Już się nie mogę doczekać, aż skończymy nasze "dzieło" haha! :)

     Nie chcę po raz kolejny opisywać, że "lato odeszło, nadeszła jesień", ponieważ ileż można się dołować takimi tekstami? :) uważam, że każda pora roku ma swoje plusy, choć jesień zdecydowanie zbyt mało... Tym razem pokażę zestaw na taką "ciepłą jesień" i koniec lata, zrobiony dość niedawno, zanim jednak zaczęło się robić naprawdę zimno. Najbardziej podoba mi się dopasowana, biała bluzeczka, którą można nosić na imprezy. Do niej wybrałam szare szpilki, marynarkę w tym samym kolorze oraz welurowe legginsy, których dawno nie miałam na sobie. Dość elegancko, ale z nutką pazura. Podoba Wam się? ;)  




biżuteria- Zielony Kot
marynarka- Romwe
bluzka- Frontrowshop
legginsy- Romwe
buty- Avaro
torebka- Oasap (podobne- TUTAJ)

Mam nadzieję, że przyjemnie spędziliście piątkowy wieczór! :)
Zapraszam Was na Facebook'a i Instagram, tam zawsze dużo nowości, konkursów, aktualizacji :)

 Instagram

  

CONVERSATION

108 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, ale uważaj na nerki! ; ))
    'wczoraj spędziłam przyjemny, rodzinny wieczór przy oglądaniu naszych starych fotografii- niesamowite, jak wiele się zmieniło, uwielbiam wspominać dawne czasy i słuchać zabawnych historii z dzieciństwa, a których nie mogę przecież pamiętać :) ' ja też uwielbiam takie chwile! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bluzeczka jest genialna i rzeczywiście super na imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie ::) !

    obserwujemy ?
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne połaczenie, a buciki są przecudowne ^^
    jejku, ale Ci zazdroszczę brzuszka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! masz świetna figurę i wgl świetnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chudzinka! :) Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz piękniej wyglądasz a Twoje stylizacje również są coraz lepsze :)
    super:)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna marynarka! Marzy mi się taka od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty jesteś szczupła ! :O
    Stylizacja bardzo ładna ;*
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna stylizacja.
    Nauka już pełną parą, a więc powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i paznokcie świetne :) I bardzo ładnie wyglądasz w takim ciemniejszym makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. megaaaa wspaniała sylwetka!!! ♥
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwielbiam oglądać stare zdjęcia i wspominac, ahh :)
    Slicznie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny brzuchol i stylizacja :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw najbardziej podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw,szczególnie marynarka świetna :)
    To może wstawisz kiedyś jakieś zdjęcie z dzieciństwa?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. :) Zazdroszczę figury. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :) Mi by było chyba zimno w brzuszek ;c

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz , ale ty chudziutka ;o
    zapraszam do mnie na konkurs <3
    stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow! Wyglądasz meega <3 A te buty :) Genialna stylizacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta bluzeczka :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz ślicznie i modnie :) a w butach to się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo pasuje do Ciebie ten zestaw :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ;)
    ______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. You are so pretty,I love your outfit and that bag is very nice.
    Mind following one another, on Gfc,BLOGLOVIN , G+ I always follow back.
    Do have a brilliant weekend.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz. :)
    bardzo fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! :)
    Też lubię takie rodzinne wieczory i bardzo lubię oglądać stare zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. całość wygląda ciekawie i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kats, ty chudzino okrutna, jedz coś!!! Bluzeczka bardzo mi się podoba, ale co się ostatnio dzieje z twoimi zdjęciami? Obrabiasz je jakoś? Bardzo na nie zwróciłam uwagę, dziwnie wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne buty :) lubię ubrania w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow ale Ty śliczna jesteś, co ty robisz że piękniejesz w oczach ? :)
    Zestaw genialny, zazdroszczę Ci każdej rzeczy z tych fotek, a najbardziej marynarki i butów !! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw, klasyka w ciekawym odkryciu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka chudzinka z Ciebie :*
    fajny zestaw chętnie bym ukradła torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. chowaj ten goły brzuch ! zimno jest ;d
    torebka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. genialnie wyglądasz :)
    świetna torba <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz. Niesamowita figura. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna bluzka <3 naszyjnik ♥

    wgl wszystkoo

    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka jest świetna ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne buty, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię bluzek w golfem, strasznie mnie to drażni.
    Buty świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna chudzinka z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. figura <3 jejku chudzinko ;*
    śliczna ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie jest. Jesteś naprawde szczupła<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Haha już miałam jojczyć, że jak dla mnie za poważny strój, ale później zobaczyłam, że bluzka to crop top :D Jak dla mnie super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Z Twoją figurą w ej bluzeczce wyglądasz rewelacyjnie. I cała stylizacja też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow super to wyglada, a bluzka? Oh!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super to wyglada, a bluzka? Oh!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, ale jesteś chudziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. buty i pierścionek najbardziej mi się podobają. Zazdroszczę tak płaskiego brzucha ;) Jak tak patrzę na ciebie i na tą koszulkę to aż mi się zimno robi ;D
    zapraszam do mnie ;)
    ____________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. teraz bym się tak nie ubrała, bo zimno :D. Ale brzuch to masz idealny, no!

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się ten szary kardigan/marynarka. Od jakiegoś czasu mam fazę na tego typu ciuchy i widzę, że się pojawiają na rynku coraz częściej.
    Tymczasem zapraszam do mnie - u mnie nie szaro, a wręcz bardzo kolorowo, bo najnowszy post jest o Marimekko :)
    Pozdrawiam, Asia

    PS. Serdecznie zapraszam też w wolnej chwili na mój blog podróżniczy - Byłem tu. Tony Halik: btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. jejku cudowne wszystko! Masz idealną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  53. sswietna figura jestes mega sexy! całosc bardzo fajna elegancka kojarzy mi sie z zamoznymi kobietami z USA :) nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale pięknie Ci w takim zestawie! Naprawdę super się prezentujesz, pasuje do Ciebie taki styl:). Bluzeczka mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  55. jeju nieziemski styl :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/koturny-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz bardzo ładny brzuszek na takie bluzki ;) Tylko na nerki trzeba uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładnie Ci w szarościach :) Ale z tym gołym brzuchem to pod nieobecność mamy chyba z domu wychodziłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  58. Też uwielbiam oglądac stare albumy, super stylizacja, mimo, że przeważa szary kolor to jest bardzo ciekawa :Dhttp://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Boziuuu! Jaki Ty masz piękny brzuszek <3 :D Ślicznie wyglądasz :)
    buziaki ;)
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz :) Zakochałam się ostatnio w szarym kolorze :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie! :)
    bardzo fajna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny zestaw! Wszystko mi się podoba :)

    Obserwuję, odwdzięczysz się? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow, ale masz figurę! :O
    Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja bardzo oryginalna !:)
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. super stylizacja, tylko nie wiem czy to odpowiednia pora aby jeszcze pokazywac brzuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. fajnie zazdroszczę Ci że możesz tak bezkarnie pokazywać brzuch :) ja nie mam się czym chwalić

    OdpowiedzUsuń
  67. Swietny zestaw, z klasa, obserwujemy i za[praszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. hej świetny zestaw! zazdroszczę brzuszka !!! piękny
    oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. nie wiem czemu ale bluzka nieco podobna do projektu w ktorym wystapila riri, projektu alexandra wanga :)

    OdpowiedzUsuń
  70. wow, super look!
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny zestaw :) Zaczynam obserwować!

    I zapraszam: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I think this is among the most important info for me.

    And i am glad reading your article. But wanna remark on some general things, The site style is great, the articles is
    really nice : D. Good job, cheers

    Review my website How To Deep Throat

    OdpowiedzUsuń
  73. I'veread different peoples' accounts of achievement and failure
    with this particular issue. Most merely didd not allocate time to read from blogs like this and genuinely understand how to
    handle their very own situation. Iwoud comment I amm one of
    those folks. I like how very well thought out your approach was.
    This wiill today help me. I can not continue to be a failure.
    Appreciation for your blog post.

    Here is my website :: ringing in ear

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top