Wrześniowy Instamix :)

Hej Kochani! :)
      Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie i nie tak szybko, jak mi. Niestety, już jutro zaczyna się rok akademicki- no, zaczyna się dziś, ale jest uroczysta inauguracja, także właściwie jest wolne, bo zajęcia są dopiero od jutra. Muszę posprawdzać parę rzeczy, które teoretycznie mogłam sprawdzić w czasie wakacji, ale nie chciało mi się tego robić- jak np. czy mój fartuch jest czysty i nadaje się do założenia na laborki czy też jest wyciągnięty jak z gardła i przesiąknięty odczynnikami (wolałabym opcję numer 1 :)). Jak zawsze na początek semestru będzie trzeba ogarnąć co nieco, muszę także wybrać się do dziekanatu w sprawie stypendium, i te pe. Dziś jeszcze podelektuję się wolnością, najchętniej nie wychodziłabym z łóżka haha :D 

      Zostawiam Was z wrześniowym Instamixem. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc również zleci w takim pozytywny sposób i będę mogła powiedzieć: "Jesień, uwielbiam Cię!" :) 
A więc jest tu dużo nowości (zwłaszcza obuwniczych, w tym roku naprawdę solidnie zaopatrzyłam się na jesień :)), dużo pyszności (kocham knedle i dyniową zupę na słodko, przepysznie!), trochę moich zdjęć, moich z przyjaciółką, coś z imprez i oczywiście- nie mogło zabraknąć mojego kochanego, rudego dziubka, misia, psiaka, w każdym razie- najkochańszej istotki na świecie <3  



Życzę Wam udanego tygodnia Kochani, niech będzie jak najbardziej pomyślny :) a mi życzcie, abym przetrwała pierwszy uczelniany tydzień w miaaaarę dobrze :D 

PS. Pamiętacie o konkursach? :) 
Możecie wygrać naprawdę atrakcyjne nagrody- 
wybrane buty z Royal Styl, bon o wartości 100 zł na kurtki w sklepie Top Ubrania i śliczną parkę w wybranym kolorze :)
                                            
Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

52 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;) Widać, że się nie nudzisz - ciągle coś robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam zupy dyniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę sobie sprawić takie białe butki bo strasznie mi się wszędzie podobają :D
    fajny mix (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix:) Lubię takie posty hehe:)
    P.S. Życzę czystego fartucha i wytrwałości uczelnianej :)
    New Post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WSPANIAŁY MIX!!! o tak!!!wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. workery ♥

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix zdjęć, więcej takich postów :) Fajna ta szara bluza ;d

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zupa dyniowa? nie jadłam nigdy :(
    czerwone sneakersy super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega zdjęcia, lubie takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny mix zdjec :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety zaczełam już tydzien temu studia :D
    piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. GREAT PHOTOS! lOVING ALL THE RUNNERS !!! <3



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wrzesień miałaś, oby październik także ci sprzyjał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluza!
    ja mam o tyle dobrze, że u siebie mam drużynę także mogę sobie chodzić na mecze, ale to jest I liga. ja się wybieram w lutym na mecz Skry z Politechniką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Insta <3 szkoda, że nie mogę mieć :((

    OdpowiedzUsuń
  16. buciki są genialne we wszystkich się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bluza! wrzesień widzę bardzo udany :) ja niestety kilka roczników w dół więc nauka pełną para :( tak z ciekawości... co studiujesz?

    obserwujemy? :)

    http://caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mix! :)
    Te czarne i białe buty z ćwiekami są najs ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny mix zdjęć :) Lubie takie posty;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! i słodki psiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny piesek *.* i te czarne buty z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne legginsy i bluza! Aaaa :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne te arbuzowe shorty ;) wszystkie fotki juz widzialam na instagramie :D zapraszam na mojego pod nazwa olka667 :)
    Zapraszam rowniez ma nowego posta na blogu ;)
    ___________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny mix :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz słodziutkiego psiaka :) To zdjęcie na którym leży pod łóżkiem jest zabujcze :) Uwielbiam :) Będę obserwować i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia ;D marzę o snikersach ale jak na razie to marzenie mi się nie spełnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny mix :) te spodenki są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Buciki, pizza i te wszystkie inne dobroci ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pozytywna dawka zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  30. Psinka !!*** Mam ogromną dynię na werandzie i zastanawiałam się co z nią zrobić;);) Będę jeść zupę przez njbliższy tydzień hehe;) Super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia! Piesio <3
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 6 zdjęcie świetne :)
    czarne workery<3

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjne zdjęcia :)) bardzo pozytywnie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne koturny :D Chyba te ostatnie ciastka są moimi ulubionymi ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciała bym umieć jeść tyle co Ty i nie tyć ;p

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top