Black or white skirt?

Hej :)
        No to zaczął się ostatni weekend moich wakacji. Nie tylko moich, ale i wszystkich studentów... 3 miesiące to dla mnie zdeeeecydowanie za mało, muszę to przyznać. Ale mnie nigdy nie jest za mało wolnego :D chociaż patrząc z innej strony- przez codzienne obowiązki łatwiej będzie mi się mobilizować do wszystkiego, nie spać codziennie do 10:00, wstawać wcześniej (akurat to mnie nie cieszy :<), no i będę spotykać się ze znajomymi z roku dużo częściej, niż w czasie wakacji :) codziennie staram się również doszukiwać pozytywnych stron jesieni. Czekam, aż liście na drzewach przybiorą najróżniejsze barwy i mam nadzieję, że pogoda cały czas będzie sprzyjać :)

      Spódniczki noszę bardzo, bardzo rzadko. W zasadzie zimą praktycznie wcale, czemu nie ma się co dziwić. Latem wybieram raczej długość maxi, bo czuję się w niej najbardziej komfortowo. Jednak są ubrania, które potrafią urzec nas do tego stopnia, że przełamujemy swoje przyzwyczajenia :) taka właśnie jest biało- czarna spódniczka z rozszerzonym dołem, fajna geometria, kolory i długość. Co prawda łatwo może zniekształcić sylwetkę, ale myślę, że udało mi się ją zestawić korzystnie. Założyłam do niej czarne koturny, miętowy t-shirt, szarą (baaaardzo uniwersalną!) marynarkę i rewelacyjny naszyjnik z piórami. Totalnie mnie zauroczył. I lubię właśnie TAKIE dni jesienią, kiedy nie muszą ubierać kurtki, bo jest na tyle ciepło, że do spódnicy nawet rajstopy nie są potrzebne :) 



 buty- Shoesday
torebka- no name (podobne- TUTAJ)
marynarka- Romwe
spódnica- Frontrowshop
naszyjnik- Persunmall
t-shirt- H&M

Jakie plany na sobotę? :-) będę również wdzięczna za kliknięcie w linki do sklepów ;)

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

89 komentarze:

  1. Naszyjnik jest cudowny! Nadaje charakteru całemu zestawowi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz! :) Cudnie!! ;*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Piękny naszyjnik :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz:)
    Faktycznie marynarka jest uniwersalna i z wieloma stylizacjami można ją zestawić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Bardzo ładny naszyjnik i buty :)
    Zaprasza do mnie.
    _______________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spódniczka i torba ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana masz częśćiej chodzić w takich włoskach!
    pieknie Ci

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz a stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepieknie wygladasz, wywalilabym tylko buty, bo nie podobaja mi sie takie, ale cala reszta mega na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się te połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się w sumie cieszyłam na zakończenie wakacji i powrocie do szkoły, bo wiedziałam, że będę mogła się zmobilizować do wielu rzeczy ^^ Buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze prezentujesz się świetne <3 Naszyjnik jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka fajna, ale jakoś mi to zestawienie nie leży :) ale wiadomo,że kazdy ma swój gust ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w takim wydaniu. Krój marynarki świetnie łączy się z krojem spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie :* bardzo ładnie wyglądasz w koczku czy tam kitce :p

    OdpowiedzUsuń
  18. pomyślnego roku :)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie życzę udanego roku !:))))))))) A zestaw jest wspaniały, ta spodniczka swietnie wygląda !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Adorable outfit! I get a real louis vuitton feeling by your bag :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz i wspaniały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz, świetna fryzura! to jedna z najlepszych Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie wygladasz :) twoj najlepszy zestaw ! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zmieniłaś aparat albo fotografa? bo wydaje mi się, że zdjęcia są lepszej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm troszkę inaczej zaczęłam je przerabiać, i fotograf i aparat jest ten sam :)

      Usuń
  25. Bardzo fajny zestaw,choć ja założyłabym do niego inne buty, bo tak to nie wiadomo co dominuje w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz od razu lepiej w upiętych włosach

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie :) zakładaj częściej spódniczki :)
    u Ciebie aż tak ciepło? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wyglądasz obłędnie! Powinnaś częściej się tak nosić:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty i spódnica bardzo przypadły mi do gustu;)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna spódniczka i buty!:D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna jest ta marynarka, muszę sobie też taką dłuższą sprawić :)
    Twoją sylwetkę bardzo trudno jest zepsuć, ta spódniczka dobrze na Tobie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie jeden z lepszych outfitów, wyglądasz bardzo kobieco. Powinnaś częściej się tak ubierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ladna marynarka :)
    buty też są super, sama je mam

    OdpowiedzUsuń
  35. Normalnie oszalałam na punkcie tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne połączenie, wszystko mi się podoba :) Torebka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz, mega! do twarzy ci w spiętych włoskach :) co do szkoły... nie mogę uwierzyć, że już we wtorek zajęcia, masakra. może znów na siebie wpadniemy na papieża pawła ;p
    zapraszam do siebie --> http://www.goodeveningjewelry.blogspot.com/ (zmieniłam nazwę)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładnie :) Fajniutka torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz, genialne koturny :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na pierwszy post, będzie mi bardzo miło :)
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodałam na instagrama ;) A z tego outfitu zazdroszczę Ci wszystkiego :)
    Do tego bombowo pomalowane oczy :) !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie wygladasz, spodniczka jest fajna
    Mega wisior

    OdpowiedzUsuń
  42. oooo genialnie wyglądasz! świetnie wszystko dobrane, po prostu cudnie! Bardzo mi się podoba. Spódniczka jest urocza, buty boooooskie! A ta torebka... <3 Genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne połączenie! Prezentujesz się cudownie (:

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz;D
    koturny boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. butyy ! :**
    pozdrawiam

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny zestaw, jednak czegoś mi jest tu za dużo. Może naszyjnik nie ten? Ale ogólnie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja! śliczniutkie te buciki . najbardziej podobają mi się buty i naszyjnik! ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Katsumi zakochałam się w tej wersji Ciebie♥ bosz powinnam płeć zmienić:D a tak serio pięknie wyglądasz, jak dla mnie to jeden z Twoich najlepszych outfitów. Zdecydowanie częściej chce Cię widzieć w takim wydaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Oh, this skirt is really amazing!! We saw it on the website and we fell in love with it!!
    What about following each other with gfc, bloglovin and facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  50. Kats, jesteś genialna! Brak mi słów, buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Również mnie to cieszy. Ty też jesteś przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Choć tego typu buty mi się nie podobają to tu wyglądają naprawdę fajnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty są naprawdę fantastyczne ! <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas! Patrycja&Daria

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie zestawy, marynarka jesienia to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Haha, no coś Ty? W ogóle nie było widać, więc jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  56. pieknie wygladasz! ten nazsyjnik mnie zachwycil! Uwielbiam piora!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  57. ahh ale te nasze studenckie wakacje szybko zleciały :(
    spódnica bardzo ładna ;) sama nie noszę (latem wybieram sukienki albo spodenki krótkie), może kiedyś się przekonam!

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna marynarka

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. podoba mi się! ten naszyjnik świetnie wygląda na tle szarości marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo stylowo i z klasą :)) bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :) śliczna torebka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top