Nowości w szafie :)

Hej! ;) 
Ostatnie dni wakacji mijają mi całkiem przyjemnie. Może gdyby tylko pogoda była ładniejsza, mogłabym wykreslić słówko "całkiem", a wstawić "bardzo". Ale nie ma co narzekać. Słońca brak, pada deszcz, ale w domu też można fajnie spędzać czas (edit: sytuacja się odwróciła, obecnie świeci piękne słońce hihi :D). Wczoraj przyszły do mnie przyjaciółki, postanowiłyśmy pobawić się tak, jak a dawnych czasów- w nagrywanie głuuupich, przebieranych filmików, ze spontaniczną historią i fabułą (a' la "Trudne sprawy" :D). Było mnóstwo zabawy, jeszcze będziemy chciały to zmontować, dla potomnych :)
 
Dziś chcę Wam pokazać nowości, które wczoraj uzupełniły moją szafę. Przyznaję, że z wyborem miałam ogromny dylemat, bo w sklepie Frontrowshop jest mnóstwo fajnych, oryginalnych ubrań i akcesoriów, których nie znajdziecie nigdzie indziej. Są rzeczy bardzo kobiece, klasyczne i eleganckie, ale i bardziej sportowe. W końcu zdecydowałam się na biały, krótki top, biało- czarną spódnicę i czarną, sportową bluzę. Z dodatków najbardziej zauroczyła mnie błękitna czapeczka oraz dwie, kontrastujące ze sobą kolorem opaski na włosy z ćwiekami. To będzie ciekawy eksperyment :) 




Bardzo gorąco zapraszam Was do Frontrowshop (poproszę o klikniecie :*) znajdziecie tam naprawdę interesujące rzeczy. 

Buziaki,
Kats.
_____________________________________________________

NA ROMWE PROMOCJE :) skusicie się na coś? ;) 

Super slim price flash sale! Only 48 hours!
Fashionable best sellers! $14.99 up!
Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/


 Instagram

  

CONVERSATION

83 komentarze:

  1. Ooo zupełnie nie mój styl :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka słodka, a pierwsza bluzeczka sexyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacjaaaaa
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowe ubierania, bardzo mi się podobają! Zaraz wpadnę na te stronkę;))
    Podoba mi się tu, dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zobaczę teraz je wszystkie w OOTD :D

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej do gusty przypadła mi spódniczka, śliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ta zmienna, jesienna pogoda.
    Świetne rzeczy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od nich mam rzeczy, świetna jakość ubrań. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy, czekam na outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor czapeczki taka smerfna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 112, 61 od kolegi, reszta moja :D i troszkę mi się pogubiło :(

    OdpowiedzUsuń
  14. same cuda:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne rzeczy ;D czapka swietna ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. juz nie moge sie doczekac stylizacji, sporotowe look fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości:) Jestem ciekawa jak zestawisz te ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  18. czapka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taką opaskę z kolcami ale trochę wstydze się w niej wyjść.
    fajna czapucha :)

    p.s. pozdrawiam i zapraszam do kupna kubeczków zaprojektowanych przez Monikę Marchewkę - dochód zostanie przeznaczony na fundację Zwierzęca Arkadia - info u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie ! I co za blog !<3 Zapraszamy do nas oraz jeśli chcesz do obserwowania :) Patrycja & Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czapka i spódniczka boskie! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nabytki! bluza najlepsza <3 pozdrawiam! www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna czapka, ekstra nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy! Czapka jest boska :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    Dość ciekawe połączenie. Bardzo mi się podoba:)
    A szczególnie chyba te dodatki:)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka i bluza świetne!:)
    U mnie szaro i brzydko, więc radość niewielka z ostatnich dni wolności ;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej tu Beata z Queen B The First, już obserwuję i lubię na FB, teraz czekam na Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ach to link do mnie http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka mnie zauroczyła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią zobaczę Cie w setach stworzonych z tych rzeczy! Bluza i spódnica - love it!

    OdpowiedzUsuń
  33. dobry komplecik !
    pozdrawiam :*
    E.

    OdpowiedzUsuń
  34. ta bluzka jest świetna :) już widzę ją w jakieś fajnej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  35. WSPANIAŁE NOWOŚCI Z SZAFY!!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. jejku jakie cudowności <3
    nie mogę się doczekać aż zobaczę je na Tobie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz spotykam sie z takim sklepem. Sądząc po zakupionych ciuchach - ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, zapraszam Cię na nowy, pachnący wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. spódniczka ... spódniczka wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. No niestety u nas nawet końcówka wakacji jest zimna i deszczowa ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne są te ciuszki :D Opaski są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. och do mnie też idą rzeczy z frontowshop! ♥ ja jednak postawilam na cieplejsze rzeczy i sprawdzone, bezpieczne fasony:) no i pierwszą w życiu od czasów podstawówki czapke...♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie pięknie rzeczy ♥
    Kolor czapki jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super spodniczka! daj znac jak Ci sie znudzi;p

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top