Chill!

Hej ;) 
       Wczorajszy dzień minął mi bardzo szybko. W sumie nie wiem, ze względu na co, ale ani się obejrzałam, a już była 19:00. Ale zrobiłam parę pożytecznych rzeczy, więc nie mam uczucia, że marnowałam czas. Odniosłam jednak wrażenie, że im bliżej roku akademickiego, tym mniej rzeczy udało mi się załatwić w czasie wakacji... No właśnie, a tyle tego wolnego przecież miałam! :) No nic, załatwiania więcej będzie w roku, teraz jeszcze czas na ostatnie dni odpoczynku :) po południu wybrałam się z Asią na spożywcze zakupy, a wieczór spędziłam w domu. 

      Dzisiejszy (a właściwie wczorajszy) zestaw znowu wybrałam z myślą o wygodzie, ale jednocześnie chciałam wyglądać stylowo. Myślę, że używanie tego słowa w odniesieniu do sportowych ubrań nie jest przesadą, ponieważ gdy odpowiednio się je połączy, to naprawdę można ciekawie się zaprezentować. Tym razem postawiłam na szarości połączone z żywym fioletem oraz różem i bielą. Bluza ma świetne, koronkowe wstawki z motywem kwiatów. Uzupełnieniem są nieco bardziej odważne adidasy z ćwiekami oraz czapeczka. Chill!






spodnie- Sheinside

bluza- Martofchina 
buty- Perfect_styl
czapka- Wasted

Podoba Wam się? :)

Buziaki,

Kats.


Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

83 komentarze:

  1. Fajna czapajka! :3
    Taa... wakacje się kończą a przygotowanie do kolejnego roku zerowe, przynajmniej u mnie. A to znaczy, że źle ze mną, wszak zaczynam drugi stopień wtajemniczenia studenckiego, czyli wszyscy i wszystko nowe.

    Co do szamponu z jajem, który opisywałam, to naprawdę, polecam! Tylko uprzedzam, różnie może być jeśli chodzi o jego dostępność, ale próbuj, nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ktoś powinien serio zająć się finansami twojego bloga, bo robisz sklepom fajne, warte o wiele więcej kampanie, za kilka ciuszków Kats :P nie krytykuję tylko podrzucam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem szczerze, że według mnie to Twoja stylizacja number one!!! idealna dla Ciebie, w czapce Ci bardzo do twarzy, bluza cudo, rureczki, do tego fajne buty - SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super sportowy styl, w sam raz na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :D bluza megaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie ile kosztuje przysyłka ? i czy ubrania bierzesz w swoim rozmiarze czy o większy rozmiar ? bo już kiedyś kupywałam w sheinshe i miałam za duże..

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza wymiata :)
    zapraszam do siebie na rozdanie do wygrania modowe bransolety od Nene-Desing
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. napiszę ci w mailu co moim zdaniem powinnaś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. SO NICE!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  10. może chciałabyś wygląd bloga?
    jeżli tak napisz na e-mail : wanesssa@op.pl :)

    ps. śliczny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest cudowna!:)
    Do twarzy Ci w tej czapce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też dni lecą ostatnio baardzoo szybko! :o
    Ale outfit genialny! Zakochałam się w bluzie <33
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, uwielbiam bluzę i czapkę! A Ty, kochana wyglądasz wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę ze ostatnio dominuje u Ciebie luz, bardzo podobają mi się trampki uwielbiam trampki z ćwiekami <3 ciekawa jestem jak Ci się spodoba moja nowa stylizacja na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza i czapka są świetne ;)
    _____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie przypadły mi do gustu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładna bluza :)
    świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna czapka :) ja chce czarną z napisem "meow" :D
    genialnie jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wow , wyglądasz świetnie , wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ps: klikniesz w link do strony jeden z firm z mojej ostatniej notki? bardzo chce z nimi nawiązać współprace, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie, wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku jaki świetny zestaw! Wszystko prześliczne, szczególnie czapeczka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie - fioletowy i szary ♥ Ładne spodnie ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mi sie te buciki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bluza i czapka super ! <3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Fajna stylizacja, przydałaby mi sie taka . Apropo moich zdjęć z wakacji to ja jestem modelką na nich a fotograf to mój chłopak :D hahaha . Z każdym postem wyglądasz co raz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, jak świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ta bluza jest mega:) wygodne trampeczki i stylowa czapeczka super outflit;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Całość wygląda po prostu genialnie ;) Nie jestem pewna czy te spodnie z inną bluzą komponowałyby się tak świetnie :)
    No a co do samej bluzy to jest po prostu GENIALNA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja! :) pozdrawiam
    obserwuję :*

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie <3 super czapka ;p zapraszam też na www.makeupowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. a zatem obserwuję :) Bluza naprawdę świetna. Na ostatki ciepłych dni idealna ! :) Czy wspominałam już, że bardzo dobrze wychodzisz na zdjęciach ?
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie stylizacje na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza jest świetna, te kwieciste wstawki nadają jej uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluza jest świetna, ja zamówiłam białą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz wspaniale, uwielbiam Twoje spodnie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawiałam się ostatnio nad tą bluzą jest śliczna!! Czapa również genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny look. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna bluza, podobają mi się w niej wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo Fajne Buty! ;) spodnie i bluzka = BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top