Wzorzyste spodnie.

Hej! ;) 
W końcu świeci słońce. Wczoraj pogoda była tak beznadziejna, że nie miałam w ogóle ochoty wychodzić z domu. Myślałam, że dzień będzie totalnie nudny i zwyczajny, jednak z niespodzianką przyjechała do nas ciocia z wnuczką :) także spędziliśmy fajne popołudnie w trochę większym, niż zwykle, gronie. Dziś na szczęście (na razie) świeci słońce ;) 

Głównym tematem dziś będą wzorzyste spodnie, znane już nie od dziś. Bo choć idzie jesień- to kto powiedział, że jasne, kolorowe ubrania przeznaczone są tylko na wiosnę i lato? Ja nie wyznaję takiej zasady- myślę, że upodobanie do kolorów nie zależy bowiem od pory roku. Ktoś, kto lubi, kiedy duuużo się dzieje, nie zacznie nagle jesienią chodzić w szarościach tylko dlatego, że "październik zobowiązuje" ;) ja należę do osób, które uwielbiają różne style, dlatego teraz z radością prezentuję Wam "spodniowe perełki" z Romwomen- to kolejny sklep internetowy, który prezentuje nam wysokiej jakości ubrania. Wielu z nich nie znajdziecie w innych sklepach- jak to często się zdarza :) wybór jest duży, dla osób lubiących kolory, ale i klasyczne, stonowane rzeczy, dla osób lubiących delikatne sukienki, ale i te odważniejsze ;) poza tym są dostępne i dodatki, biżuteria i buty. Zapraszam Was serdecznie, a tymczasem- spodnie, spodnie ;) 



 Serdecznie Was zapraszam- tutaj znajdziecie więcej fantastycznych ubrań ;)
ROMWOMEN

(będę wdzięczna za kliknięcia :*)

Spodobało Wam się coś? ;)
Buziaki,
Kats.
_______________________________________________________

Na FB trwa również konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ;) macie czas do 15.09.13 ;) szczegóły tutaj.
______________________________________________________

 Instagram
  

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. ja niestety mam zbyt masywne nogi do takich wzorzystych spodni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te wzorzyste spodnie:) Zaraz zajrzę do sklepu, sprawdzę co jeszcze mają:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wzorzyste spodnie - zwłaszcza na jesień i zimę, bo wtedy robią największe wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaJA MI sie takie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie fajne wzorki!:)) lubię takie nie typowe ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie bardzo lubię takie wzorki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie ciekawe ;) za niedługo sama będę musiała się w jakieś zaopatrzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio zdecydowałam sie na wzór aztec :)
    btw: wydajesz się sympatyczną bardzo osobą, fajnie byłoby Cię spotkać :)
    zapraszam na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorzyste spodnie są spoko, niektóre z wyżej pokazanych bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie pasują do mojej figury :( Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre świetne :) i jakoś ciekawie połączone na jesień czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam żadnych spodki we wzorki, ale zamierzam kupic legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ciuch, ale zdecydowanie nie w moim stylu :) zapraszam na mojego kulinarnego bloga: http://trzynastkowekulinaria.blogspot.com/ zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnych wzorzystych spodni nie mam ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne spodnie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają takie spodnie, ale niestety nie są stworzona dla moich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakbym miala nogi jak te modelki to z chęcią bym chodziła :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre są świetne, ale chyba nie założyłabym żadnych :D

    http://atoniics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie przepadam za wzorzystymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  22. Incredible story there. What happened after? Take care!


    my weblog; Binary options strategy

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top