Wspomnień czar!

Hej! ;)

Jesteśmy już niemal na półmetku tego tygodnia. Jak to szybko mija- dopiero zaczął się tydzień, wczoraj wtorek- a już dziś środa. Połowa "szkolnego" tygodnia, potem czwartek, a w piątek już weekend :) mam nadzieję, że trochę Was pocieszyłam, dla mnie jeszcze nie ma to aż takiego znaczenia, ponieważ wolne mam do października. Ale zleci to, zleci szybko...

Dzisiejszy zestaw powinien przywołać Wam letnie wspomnienia i utrzymać pogodny nastrój- gdyż nie wiem, jak u Was, ale u mnie pogoda już mało letnia... To jeden z moich ulubionych zestawów na ciepłe dni. Pierwsze jeansowe ogrodniczki w mojej szafie (nie liczę czasów dziecięcych, bo też się śmigało) i od razu się w nich zakochałam. Nieco sprany, jasny materiał, do tego są luźne i naprawdę wygodne. I obowiązkowo tenisówki, chociaż nosiłam również w bardziej wakacyjnych kombinacjach. Jeśli wszystko pójdzie dobrze i pogoda pozwoli, to szorty i jesienią na pewno nie wylądują na dnie szafy :) 




 ogrodniczki- Romwe
tenisówki- no name
bransoletki- DIY, She
okulary- ZeroUV

Jak Wam się podoba? 
Buziaki,
Kats.
______________________________________

Dodatkowo, zapraszam Was na kooonkurs! :) 
SZCZEGÓŁY TUTAJ
Znowu do wygrania BUTY :)


 Instagram

  

CONVERSATION

70 komentarze:

  1. o matko Ty coś jesz???

    ogrodniczki spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak, te zdjęcia są sprzed miesiąca, od tego czasu trochę na szczęście przytyłam ;)

      Usuń
  2. ale z Ciebie chudzinka, a ogrodniczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ogrodniczki... ehh czas leci nie ubłagalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. słooooońceeeeeee, gdzież ono gdzież??????

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogrodniczki sprawię sobie na następną wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te ogrodniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ogrodniczek a bardzo mi się podobają, świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty jesteś chudziutka!
    Ogrodniczki są super, sama chciałabym takie mieć, niestety jak szukałam w sklepach, żadne nie spodobały mi się, aż tak bardzo, by je kupić. W każdych znajdywałam jakieś "ale" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ogrodniczki ;)plusem studenta są dłuższe wakacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie to wygląda! Super połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne te ogrodniczki , ale bardzo chudziudka byłaś na tych zdjęciach,:(

    OdpowiedzUsuń
  13. A na początku się zdziwiłam,że takie "letnie" zdjęcie. Pomyślałam,że ostatnio była u ciebie taka ładna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrodniczki moje marzenie od dziecka ... :) niestety moja figura by ucierpiała gdybym je założyła :/ A Ty wyglądasz idealnie

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa Katsumi ile ja bym dała żeby mieć Twoje nogi ♥ piękna ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lato wróć! tak szybko to lato minelo ze nawet nie zdazylam chidzic we wszystkich letnich ciuszkach jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg, zdjecia fajne, ale dziewczyno.. Jakbys przytyla z 10kg to by bylo fajnie.. az mam ochote dać Ci kanapke ..!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne szorty i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. ogrodniczki fajne, szkoda tylko, że piękna pogoda nam opuszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląadsz super!!! mega te ogrodniczki!!!♡ ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne ogrodniczki♥
    dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Cudowne letnie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak! Strasznie szybko te tygodnie lecą!
    Bosko wyglądasz ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. szukam dżinsowych rybaczek odkąd pamiętam;)są takie troszkę retro,najlepiej z dużymi metalowymi guzikami.moze znajdę je tej(słonecznej?) jesieni.póki co szorty w zestawieniu z kolorowymi rajstopami też dadzą radę;)

    a,jeśli chodzi o ciasto,to z chęcią bym je dla Ciebie upiekła,na zdrówko:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne ciuszki , straszna chudzinka jesteś ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że teraz nie ma takiej pogoda jak wtedy była ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowita figura!:) Jestem zakochana w Twoich ogrodniczkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne ogrodniczki :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. aż mi się zachciało ciepłych dni ;D ajs :)

    Kochana jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie o dokładnie takich ogrodniczkach marzę <3
    Pozdrawiam, a jeżeli lubisz poczytać dobrą książkę, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No taak, akurat ten tydzień wyjątkowo szybko mi minął ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz ;)
    genialne ogrodniczki !

    OdpowiedzUsuń
  34. ja pierdziele ale Ty szczuplutka! marzą mi się chudziutkie ramionka :( jesteś na jakies diecie czy takie geny? zapraszam do siebie! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne ogrodniczki!! "słodki" zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. pokochałam te ogrodniczki od pierwszego wejrzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  37. super ogrodniczki! i jakie piękne słoneczko <3 przydałoby mi się takie w moim mieście :( Pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wyglądasz! Ogrodniczki zawsze będą mi się kojarzyć z okresem szkolnym - miałam wtedy swoje ulubione, a dziś żałuję, że je wyrzuciłam. Ale jeszcze kupię sobie te idealne ;)
    Pozdrawiam, Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. ogrodniczki są cudowne ! wyglądasz w nich rewelacyjnie ! ;) strasznie mi się podoba ten look ! ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw i pięknie wyglądasz. Dla złośliwców dodam że niektórzy potrafią zjeść słonia a i tak im nie grozi tycie, czego można pozazdrościć. :))

    OdpowiedzUsuń
  42. ale chudziutka ;) ładne ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjnie wyglądasz! :) super zdjęcia! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czas biegnie strasznie szybko! za szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyglądasz, przydałaby się jeszcze taka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te ogrodniczki są idealne i świetnie podkreślają Twoją figurę *.* zazdroszcze :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  47. o jaaaaa zazdroszczę , wyglądasz rewelacyjnie w tych ogrodniczkach, ja niestety w żadnych dobrze nie wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Wcale nie wyglądasz rewelacyjnie!!. Chudość chudość i jeszcze raz chudość. Matko jak wy możecie pisać ze wygląda dobrze!!??. Przytyj kobieto. Bo nawet nie ma na czym oka zawiesić. Kości same wychodzą przez skórę! nie wstyd Ci się tak pokazywać? Na zdjęciach z FB chyba robionych dawno temu wyglądałaś o wiele lepiej-czytaj ważyłaś chyba sporooooo więcej.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top