Fiolet.

Hej! ;)
Co u Was? Ja wstałam dziś wyjątkowo wcześnie (jak na mnie haha :D). Wczorajszy wieczór spędziłam z przyjaciółkami na oglądaniu zdjęć z wakacji oraz pogaduchach :) niedługo wybieram się na zakupy z mamą, przy okazji złapać trochę świeżego powietrza :)

Ten zestaw jest dużo bardziej aktualny, niż wczorajszy. Chociaż nie powiem, chciałabym wrócić do miejsca, w którym robiłam ten poprzedni- zdecydowanie brakuje mi chorwackiego słońca! ;) 
Zdecydowałam się po raz kolejny na odcienie fioletu. Koszulka jest w mojej szafie od bardzo dawna, a buty są nowością- po raz pierwszy mam w swojej kolekcji gumowe balerinki i muszę przyznać, że jestem totalnie pozytywnie zaskoczona! Nie myślałam, że będą aż tak fajnie wyglądać i będą aż tak wygodne :) dobrałam do tego marynarkę w kolorze szarym oraz wzorzyste legginsy. Jak Wam się podoba? ;) 




 balerinki- Monobo
legginsy- Martofchina
marynarka- Romwe
koszulka- Tally Weijl
biżuteria- Ringsandtings

Mam nadzieję, że podoba Wam się :)

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

79 komentarze:

  1. marynarka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest po prostu świetna. Drugą sprawą jest połączenie jej z fioletem - bardzo mi się podoba. W dodatku stylizacja jest świetna, taka idealna na co dzień. Bardzo, ale to bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że masz nowy aparat :P ale jednak nie, butki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne balerinki i legginsy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslalam, że takie wzory mogą pogrubiać nogi i omijałam je z daleka, ale na Twoich szczuplutkich nogach prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne połączenie kolorów!
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful look. it really suits you.
    love it.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw ;D
    buciki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie. Coraz bardziej podobają mi się takie wzorkowate spodnie. Ale do gumowych balerinek nigdy się nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie-coś Ci tam nie wyszło ;p Połączenie jak dla mnie rewelacyjne, bardzo podobają mi się Twoje legginsy. Pozdrawiam Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam "zabawę" z rozmazywaniem tła na zdjęciach, z czasem będzie lepiej :)

      Usuń
    2. Wiem wiem domyślam się Kochana ;*

      Usuń
  12. te legginsy są świetne i extra grają z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczniutko wyglądasz jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest jak dla mnie. Fiolecik króluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie! Pasuje Ci fiolet i wszystko jakoś tak ze sobą współgra :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogolnie nie przepadam zaTwoimi outfitami. Nie podoba mi sie jak laczysz ubrania i uwazam, ze czesto wybierasz rzeczy w ktorych poprostu zle wygladasz. Ale ten outfit jest przefanntastyczny a Ty wygladasz w nim mega-cudnie, wszystko slicznie sie prezentuje i bardzo do siebie pasuje. No i zdjecia bardzo fajne a Ty wygladasz jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, jaka Ty chudziuutka jesteś! :D ćwiczysz? :)
    Obserwujemy? :) Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałyby mi się takie balerinki białe na praktyki : D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladasz w tych leginsah!

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak pięknie! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestaw, a zwłaszcza legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam fioletowy :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczny zestaw :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię fioletowy jako kolor, ale nie kolor ubrań, nie dla mnie :)
    Fajne zdjęcia, dobrej jakości, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super marynarka :) Taka lekka i zwiewna w przeciwieństwie do innych marynarek

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw. :) Te balerinki są genialne *,* Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ładnie i ciepło tam u Ciebie :)
    świetne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój strój! Prosty i wygodny. W fiolecie Ci do twarzy. :) Balerinki fajne, niestety robi się coraz zimniej i mało będzie okazji do ich noszenia zapewne... :(
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz, fiolet Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem zachwycona legginsami. Boskie! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  31. buty mi sie nie podobają, cała reszta idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jakoś za fioletem nie przepadam, choć u Ciebie wygląda całkiem fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo udany zestaw! Świetne legginsy i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja ;) jedna z lepszych <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Leginsy są świetne, mają bardzo ciekawy i oryginalny wzór :D Pozdrowionka i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna z Ciebie chudzinka :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowna z Ciebie chudzinka :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prosty ale za to bardzo piękny *-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem to jedna z najlepszych Twoich stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się połączeni fioletu z szarościami :)) <3 + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny outfit !super leginsy
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz bardzo zgrabne nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  43. ale bajecznie połaczyłaś szary z fioletem!!! super super super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wooooow! Ale fajnieee wyglądasz! Fiolet to Twój kolor! :))
    Do tego jakbyś założyła szpilki fioletowe to całkiem sexy zestaw by wyszedł. :D
    + Na tych zdjęciach meega mega podobają mi się Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie wygladasz:-) :-) podoba mi sie marynarka i legginsy...swietny set.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie Ci w fiolecie, a zawstaw jak zawsze przecudowny! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  47. nie ma to jak wieczory z przyjaciółkami:)
    świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  48. super stylizacja ! :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się ten fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie beznadzieja oprócz tego jest jeszcze więcej beznadziei, o której już nie pisałam nawet :P Kaaats szykuj się, studia niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie prezentujesz się na zdjęciach. Widać , że masz potencjał do pozowania, choć mogłabyś się troszkę wyluzować i uśmiechnąć czasem - obiektyw nie gryzie :))

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ładnie wyglądasz :) fajnie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładnie wygląda połączenie szarości z fioletem! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. swietne buty i w ogole fajny look!! dzieki za kometarz na modnej polce , jesli chcesz mozemy sie followac na FB :)
    xoxo
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna stylizacja, lubię fioletowy, balerinki są boskie :) zapraszam do mnie, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top