Wierzchnie perełki na jesień :)

Hej! :)
No to powitaliśmy weekend (piątkiem trzynastego :) był pechowy czy szczęśliwy?). Pewnie zdecydowana większość z Was cieszy się z tego faktu, dla mnie natomiast to ostatnio "dzień jak co dzień"- ale powiem Wam, że już się trochę zaczynam nudzić :D zawsze jest tak, że w wakacje makabrycznie się rozleniwiam i często nic i nikt nie jest w stanie ruszyć mnie z domu, a kiedy nadchodzi uczelnia- mogę załatwiać milion spraw w ciągu jednego dnia, a jeszcze wieczorem iść na imprezę, a potem o 6:00 wstać na zajęcia. Dostaję motywacyjnego kopa, taka już jestem :D

Jesień już praktycznie nadeszła... A więc trzeba zacząć myśleć o jakichś wierzchnich okryciach. Ja jestem zwolenniczką tzw. przejściówek, bo mimo, że krótkie, ładne, zgrabne kurteczki są... no, ładne :) to na jesień zdecydowanie wolę długie, porządne, ciepłe, ale też nie do końca zdradzające tę swoją "ciepłość" kurtki. Spośród wszystkich propozycji, jakie przygotował dla swoich klientów sklep Stylishplus wybrałam cztery perełki, które dla mnie wygrywają zawody o "stylishplus'ową jesień" :)  

1. Oliwkowa parka z kożuszkiem. Nie jest to nowość, ponieważ parki od zeszłego sezonu już są bardzo popularne, jednak ja bardzo je lubię, bo są mega praktyczne i wygodne. No, i tutaj każda kurtka będzie "podchodzić" pod parki :) no i patrząc po cenie- prawie 35$- wychodzi ok. 100 zł, więc myślę, że to niedużo :)



2. Brązowy płaszczyk. Płaszczyki darzę umiarkowanym zaufaniem, bo zawsze jest tak, że marznę w nich na kość, także... Ale jak się trafi na naprawdę porządny, to żadne zimno nam niestraszne! Tutaj zauroczyły mnie urocze, złote guziczki, kolor oraz zgrabny fason. A Wy co sądzicie? :)


3. Coś eleganckiego. Propozycja okrycia wierzchniego dla kobiet, które cenią sobie elegancję w każdym wydaniu. Taki płaszczyk będzie idealny na różne okazje- randkę czy wyjście z koleżankami na zakupy. Takie fasony widzę tylko w kolorze czarnym :) świetny, prosty, klasyczny, a kożuszek dodaje uroku. 

4. Brązowa parka. Bardzo, bardzo prosty fason- tym razem parka w kolorze brązu :) 

Spodobała Wam się któraś z kurtek? Jakie fasony Wy wybieracie na ten sezon?
Mam nadzieję, że nieco Was zainspirowałam.
Więcej ciekawych ubrań (nie tylko na jesień) znajdziecie w sklepie:
STYLISHPLUS

Buziaki,
Kats.


 Instagram

  

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. ostatnią bym chciała, ale wszystkie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się nad jakims fajnym okryciem :p jak myslisz, płaszczyk czy kurtka? :) :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba sie pierwsza kurtka :)

    **********************************************************
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta brązowa parka bardzo mi się podoba :) Jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak Ty! W wakacje się rozleniwiam, ale jak przychodzi rok szkolny to potrafię wszystko na raz zrobić :)
    CO do piątku 13 hm..cały dzień był dobry, ale wieczorem pokłóciłam się z ważną dla mnie osobą..Eh..No nic.
    Śliczne kurteczki ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jesień za możliwość noszenia mej ukochanej kurtki pilotki. Do tego apaszka, duża torba i mogę krążyć po mieście :) Pozdrawiam.
    P.S. ta oliwkowa parka jest naprawdę fajna, wygodna z całą pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz wzrostu? Masz aska?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta oliwkowa parka :)) <3

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te parki, chyba sama sobie taką sprawię ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo brązowa parka jest śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. parka najlepsza,ale wszystkie stylizacje świetne:)) zapraszam na nowy wpis,w wolnej chwli!

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi płaszczyk mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te spodnie są jeszcze w pull & bear :)

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjęcia super stylizacja i dodatki zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i ostania są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Parka na jesień musi być :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. brązowy płaszczyk-chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ten płaszczyk jest taki... uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brązowy płaszczyk jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie są świetne ale pierwsza mnie oczarowała

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie cierpię jesieni właśnie przez pogodę i przez to,że muszę się zakrywać,ale czasem można założyć coś fajnego tak jak te nakrycia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem za nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubie takie płaszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ta parka oliwkowa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza parka cudowna! ♥ Sklep jest na prawdę super !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie numer jeden jest najlepszy!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne parki! Sama sobie ostatnio kupiłam jedną podobną do tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. numer 1 najlepszy! w sumie.... to wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie 1 i 3 najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja Cię za to właśnie podziwiam- za Twój optymizm, to że potrafisz pogodzić uczelnię z życiem prywatnym ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. jednak płaszczyk najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top