Jesiennie.

Hej! :)
Tak, jak wczorajszy dzień był piękny, słoneczny i ciepły, tak dziś pogoda pozostawia wieeele do życzenia. Cały czas coś gdzieś pada, cały czas chmury, niecierpię tego. Najchętniej nie ruszałabym się dziś z łóżka, do tego nieciekawie się czuję, mam nadzieję, że to tylko chwilowe :) gdzieś część tego letniego optymizmu  uciekła, ale cały czas mam motywację do działania w każdym aspekcie życia, w którym bym chciała ;) 
Wczoraj również na moim FANPAGE ilość like'ów przekroczyła 3000, za co z całego serducha Wam dziękuję! :* 

Dzisiejszy zestaw będzie odpowiadał temu, co widzimy za oknem. Boję się, że wczorajszy ładny dzień był tylko "wypadkiem przy pracy jesieni", oby nie. W każdym razie to będzie jeden z moich ulubionych jesiennych setów- utrzymany w stonowanej kolorystyce. Legginsy w pepitkę zestawiłam z brązowym sweterkiem oraz czarną parką- wspominałam w poprzednim poście, że je uwielbiam :) kurtka będzie idealna na jesienne chłody, czuję się w tym roku baaardzo na nią przygotowana! A workery, to moje pierwsze workery w szafie. I od razu się zakochałam :) 




 kurtka- Top ubrania
apaszka- Zara
legginsy- Gofavor
torebka- Jollychic (podobne- TUTAJ)
sweterek- Avaro

Jak Wam się podoba? :)

I zapraszam również na profile na FB oraz INSTAGRAMIE, gdzie codziennie nowe aktualizacje, zdjęcia itp :)

Buziaki,
Kats.
 Instagram

  

CONVERSATION

93 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, tak promiennie :)) no nie wątpię, ze jesteś przykładem super samodyscypliny jak mało kto! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się w tym zestawie podoba apaszka w zwierzęcy motyw. Tak jak zawsze ten motyw wydawał mi się tandetny, tak w takim połączeniu jest super. Idealnie komponuje się z resztą - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś chudzinka :) Fajna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak. W porównaniu z wczoraj to dziś pogoda jest okropna.
    Ale ślicznie wyglądasz, super zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuuuuuuuty <3 I apaszka bardzo ładna :D

    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Chyba ze zdrówkiem lepiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great style, dear. Love the crazy pants and the boots. Cool style.


    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz oczyskaaaa:)
    super:)
    obserwujemy:>
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz w tej stylizacji :) Widzę że u ciebie pogoda taka sam jak i u mnie wczoraj słońce i ciepło a dziś deszcz i pochmurno ;/
    ******************************************************************
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancko, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czym robisz zdjęcia i w czym je przerabiasz? Pytam z ciekawości, bo efekt jest dość... Specyficzny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię Nikonem Coolpix, także nie jest to jakiś mega wybitny aparat :) jeśli chodzi o przeróbkę, dopiero zaczęłam zabawę z rozmazywaniem tła, także mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej ;)

      Usuń
  12. torebka świetna :)) jak zwykle cudownie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie buty to jest szał! świetne są!:)
    niestety pogoda jest straszna..;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny taki jesienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja ;) Naprawdę jesienna <3
    Uwielbiam Twój blog ;))

    zapraszam do siebie :
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ty masz chude nóżki :O świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciuszki z topubrania są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie :)
    ja sprawdzałam dzisiaj pogodę dla mojego miasta na przyszły tydzień.. to są dopiero jaja... góra 13-15 stopni!
    niestety chyba lato coraz dobitniej się z nami żegna..

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym, żeby takie uśmiech jak na drugim zdjęciu był już na każdej fotce <3 bardzo ładnie wyglądasz Kochana :*
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny set :))

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam zamiar kupic sobie takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! *-* cudny outfit :d
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    obserwujemy daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mój facet chciałby takie spodnie xd podoba mi się apaszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja kurteczka! :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz prześlicznie:) jak zawsze zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny zestaw :) bardzo podobają mi się spodnie :)obserwujemy ?http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja,a najbardziej spodobały mi się w niej buty :))

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też już się chodzi w kurtkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda, dzisiaj pogoda jest typowo jesienna, niestety... Legginsy są świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie też pogoda nieciekawa :) co robisz, że masz takie chude nóżki?? *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurta jest bardzo fajna. Sama powinnam się w taką zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne legginsy, masz świetną figurę <3

    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw, idealny na takie dni jak teraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie :) Szkoda tylko, że pogoda taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow this seems sooo amazing! You are adorable! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ha,mam podobna apaszkę i nosze ją do kurtki pilotki :) Najchętniej porwałabym te spodnie od Ciebie :)
    P.S. Fotogeniczna jesteś ... wiem co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz cudownie ;D zresztą jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna parka :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zestaw ;) genialna torebka ;)
    _________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana- wyglądasz świetnie!!!! legginsy są mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo bardzo ładną masz kurteczkę i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. buty i torebka rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. leginsy są cudne!! mój ulubiony geometric look!! o tak♥ ♥ ♥ ♥
    wspaniale:* pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz! Legginsy są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  46. thank you so so much for your lovely comments :)
    you look so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za komentarz ;*

    Ślicznie tu wyglądasz! Świetne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  48. niestety już pogoda jesienna, a outfit jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładny zestaw, kolory idealnie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. pepitka poszerza, ale tobie nie ma czego :P

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny zestaw na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna parka, a jeszcze bardziej podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi się ta kurtka podoba ;) jest prosta, jednocześnie do wszystkiego pasuje, idealna na zimne dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne workery ! Całość bardzo na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładnie wyglądasz :)przede wszystkim podobają mi się spodnie, masz bardzo zgrabne nogi :) więc ja ze swoimi bym się nie mogła na nie odważyć, ale bardzo mi się podobają :)

    u mnie na blogu również pojawił się nowy post jeszcze przed moim wyjazdem do Nowego Jorku, skąd będą niedługo powstawać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  56. legginsy super! uwielbiam ten wzór!


    http://pamietnik-licealistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna jesienna stylizacja:) Bardzo podobają mi się legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  58. kocham jesień, nie zaleznie ci jest mi cieplo czy chlodno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. super <3 zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ...= http://lans8380.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top