W wersji sportowej :)

Hej ;) 

Mam nadzieję, że sobota minęła Wam w fajnej atmosferze- kto chciał, leniwie, a kto wolał imprezować, imprezował udanie :) ja wybrałam obie te opcje- w ciągu dnia zrobiłam zakupy, próbowałam również swoich umiejętności kulinarnych- przyrządziłam kalafior w cieście (nikt się nie otruł, także punkt dla mnie! :D), również na słodkie lenistwo znalazłam czas. Wieczorem wybrałam się na imprezę ze znajomymi, co by trochę potańczyć :) 

Jeśli chodzi o dzisiejszy outfit, na szczęście obecnie pogoda nie zmusza do noszenia ciepłych bluz. Zdjęcia pochodzą sprzed kilku dni, kiedy to było sporo chłodniej- i to będzie chyba jeden z moich ulubionych zestawów na jesień :) spodnie mieliście okazję zobaczyć w wersji bardziej eleganckiej- tym razem postawiłam na sportowy look. Uważam, że kwieciste spodnie także mogą być zestawione w ten sposób :) do tego fioletowa koszulka, bejsbolówka oraz sportowe buty- uwielbiam ich żółte, rażące wstawki, zamek i metalowe elementy. Dodają charakteru :) 




 spodnie- Dresslink
torebka- CCC (podobne- TUTAJ)
koszulka- Dresslink
buty- Perfect_styl
bejsbolówka- Oasap

Jak Wam się podoba? ;) 

+ mały bonusik od Romwe:
Która dziewczyna potrafi żyć bez makijażu & świetnych akceoriów?
TYLKO 72 GODZINY! :) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram
  

CONVERSATION

72 komentarze:

  1. O ekstra! ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci pasują te spodnie, świetnie w nich wyglądasz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sportowe zestawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest bardzo fajna i ładnie w niej wyglądasz :)
    Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mojego bloga :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bejsbolówka ;3

    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tych spodniach :) Pasują jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chętnie się udała na jakąś imprezę! Bejsbolówka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie :) Faktycznie wyglądają dobrze nawet w takim sportowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej.
    fajna stylizacja. rewelacyjne spodnie. :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie <3
    + obserwuje ;)
    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle rewelacyjnie! :* fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet ciekawa taa stylizacja :)

    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy mi się podobają, ale nie we wspólnym zestawieniu :P. Jakoś nie przemawia to do mnie:) Ale muszę przyznać, że spodnie idealnie na Tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są fantastyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem torebka jest zbyt elegancka do tego outfitu, ale reszta super !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łot? Kalafior w cieście? Nie słyszałam XD. Powodzenia :D. Fajny outfit, bo sportowy - to lubię. Zawsze jak tu wchodzę to wpatruję się w ten nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://catyslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak najbardziej udana stylizacja !!!
    Oby tak dalej :)

    zapraszam do siebie
    http://passionetdelamode.blogspot.fr/
    https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej jak i w tej bardziej eleganckiej wersji uwielbiam te spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka <3 zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super !
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna marzy mi się taka kurtka. ŚLICZNIE

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Baseballówka jest super!!! Pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. super bomber jacket!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  27. moja sob i ndz skończyły się w szkole :P
    zapraszam do mnie i do obserwowania bo chyba jeszcze nie odwiedzałaś mojego bloga:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja weekend spędziłam jak od czterech lat z moim mężczyzną : PP bez jakichś szczególnych imprez , jedynie w ciągu dnia , małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. całośc jest świetna ;-) te buciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie i bluza są świetne!:) Pasuje Ci taki styl :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny post! Follow for follow?
    www.pinkladyjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie trochę za dużo chaosu :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna stylizacja! :)Jednak wymieniłabym torebkę, bo moim zdaniem nie pasuje :P
    _____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wygodnie ale nie nudno!:)
    podoba mi się!:)
    to fajnie spędziłaś czas

    OdpowiedzUsuń
  36. wow! połączenie tych butów i spodni! mega wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Katsumi uwielbiam Twoje spodnie♥ są mega;)) świetnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zmieniłabym torebkę (; Buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile Ty dziewczynko masz lat?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top