Nowości w szafie :)

Hej! :) 

       Nie lubię dni, kiedy muszę siedzieć sama w domu. Wczoraj właśnie miałam taki poranek, wszyscy w pracy, a ja musiałam jakoś sama zorganizować sobie czas- zwykle w takich chwilach sprzątam lub inaczej , także pożytecznie spędzam mijające godziny. Wczoraj jednak nie miałam na to ochoty. Było tak ładnie, postanowiłam więc wyjść z domu, poszłam do sh (niestety nie upolowałam nic fajnego), odwiedziłam siostrę w pracy, wyszłam z psem, a po powrocie upichciłam kotlety sojowe z ryżem- wcześniej ich nie jadłam, więc był to mały eksperyment, jak się okazało- udany. A popołudnie i wieczór spędziłam z przyjaciółkami. Zebrało nas na wspomnienia, oglądałyśmy nasze stare filmiki, zdjęcia, a Aga znalazła fragmencik mangi, którą kiedyś jej podarowałam :) 

       Dziś pokażę Wam kilka nowości, jakie wpadły ostatnio w moje łapki. Dawno nie było takiego posta- zdjęciami dużo częściej dzielę się na Instagramie (zapraszam do obserwacji :)). Mimo, że mamy jesień, postanowiłam (w nadziei na szybkie nadejście wiosny!) zaopatrzyć się w ostatnie szorty w tym roku. Wiem, że w przyszłym posłużą mi bardzo, bardzo często, bo kolorowe ubrania są mi bliskie, a jeansowe szorty tym bardziej. Owocowy wzór wywołuje natomiast na mojej twarzy szeroooooki, szczery uśmiech, bo arbuzy są jednymi z moich ulubionych owoców :) dostępne są w sklepie Mishka, wzory mają naprawdę ciekawe, a oprócz spodenek znajdziecie tam również fajne dodatki :)



szorty DIY- Mishka

Ale to chyba ostatnie takie letnie szaleństwo jak na razie... Wszak jesień zobowiązuje. I wygoda także. Nie ma przecież nic lepszego na jesienne chłody od ciepłej herbatki, czegoś dobrego i... porządnego dresu, w którym można też wyjść i na zakupy i na uczelnię i na zajęcia wf (w tym semestrze mnie czekają). Z pomocą przychodzi sklep Goodlookin, gdzie ostatnio jest dużo sportowych nowości, kolorowe bluzy i dresy :) ja wybrałam szary, z limonkowymi wstawkami.
dres- Goodlookin

Ostatnio wspominałam Wam również o tym, że pokochałam workery. Sprawiłam sobie już brązowe, ale marzyły mi się także w kolorze czarnym. Przymierzałam się do kupna i kiedy zobaczyłam je w Salon_Anka, nie wahałam się długo :) są ocieplane i bardzo wygodne :) jak Wam się podobają? 
buty- Salon_Anka

Wpadło Wam coś w oko? :) 

Buziaki,
Kats.


 Instagram

  

CONVERSATION

70 komentarze:

  1. spodenki są świetne, a taki dres to by mi się przydał na te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie workery ;o <3 !!!
    - masz mały błąd w słowie 'znajdziecie' [zjadziecie] ;d ( ostatnie zdanie przed spodenkami ) ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się dresy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow te szorty są świetne! Początkowo pomyślałam, że to ta Mishka od czapek ;)
    Też uwielbiam arbuzy, więc tym bardziej do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super, właśnie szukam podobnych ;) A w podobnych dresach się właśnie wyleguję pod kocykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są świetne! Zresztą spodenki też, takie nietypowe ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta bluza dresowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie nowości trafione w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty i botki - piękne!!! :) szukam właśnie podobnych butów na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty i buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty rewelacja. !!!! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki są rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne rzeczy :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty :D Idealnie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne dreik elegancki ale spodenki naaajjj arbuziki;]

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne nowosci! czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te szorty, aż poczułam jeszcze przez chwilę lato :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne spodenki :) szkoda, ze nie ma juz lata

    OdpowiedzUsuń
  19. spodenki świetne ale buty są genialne <# ^^

    Pozdrawiam Reika ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dres i buty świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. drsik jest piękny, w konkurach z chęcią wezmę udział. Może wreszcie uda mi się coś wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. szorty są wprost rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty przypadły mi do gustu ; ) ale osobiście bardziej podobają mi się bez tych ćwieków czy jak to się tam nazywa ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie cudowne rzeczy <3 no cudoooo!!!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. buciki cudne! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też jak nie mam co robić to sprzątam :D. Jakie fajne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szorty arbuzy sa mega, ale dresikami też bym nie pogardziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Same świetne rzeczy, buciki są eextra !

    OdpowiedzUsuń
  29. dresik bardzo fajny i na pewno będzie wygodny

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne workery, również mam zamiar się w takie zaopatrzyć ;)

    Gorąco pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne szorty i dres♥
    pozdrawiam, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Te arbuzowe spodenki są rewelacyjne! Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. so so beautiful! LOVE x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te spodenki :) Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szorty są naprawdę mega!
    Polubiłam na Facebooku jako Jola K.
    Zapraszam na moją stronę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne nowości zagościły w Twojej szafie. ;0

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja właśnie bardzo lubię być sama w domu:)
    świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  38. chyba ukradnę Ci te szorty! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę butów <33 !! :)
    Szorty są przeurocze ! :)
    A dresy - idealne na takie dni jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczne buciki, bardzo mi sie podobja!


    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysł na arbuzowe szorty rzeczywiście ciekawy, ale im dłużej na nie patrzę,tym bardziej kojarzą mi się z osobą, która dostała niespodziewanej miesiączki...miejsce na ten czerwony kolor może być dość kłopotliwe :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne buciki!
    Napisz kiedyś czy są wygodne i polecane przez Ciebie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://mylifeb1.blogspot.com/
    i
    http://karolinab1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. prześliczne szorty i buciki, pozdrawiam! : *

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top