Philadelphia.

Hej! ;)

Przez ostatnie 2 dni bardzo mało mnie tutaj było, czasami mała przerwa należy się każdemu- oczywiście mówiłam o przerwie dla Was ode mnie- żebyście w końcu nie mieli mnie dość :) wczorajszy dzień spędziłam całkiem przyjemnie. Muszę korzystać z ostatnich 2 tygodni wolnego i wysypiać się do woli ;) Wczoraj wybrałam się również na zakupy, odwiedziłam siostrę w pracy, a wieczorem obejrzałam z rodzicami film "Niepamięć"- w sumie szału nie było, ale zawsze to coś nowego :) 

Co powiecie na zestaw (jeszcze) letni? Niedługo się ono kończy, jednak myślę, że odwoływać pogody absolutnie nie wypada! Nie mam nic przeciwko jesiennemu słoneczku, błękitnemu niebu i kolorowym liściom. W opozycji do poprzedniego- typowo jesiennego setu- dodaję więc coś bardziej słonecznego :)
Jest bardzo prosty i wygodny. Kolorowe spodenki w azteckie wzory, biała koszulka i sandałki to według mnie udane połączenie. Letniego klimatu dodaje kapelusz oraz okulary- podoba Wam się? :) 



sandałki- CCC
szorty- Chemjoy
koszulka- Romwe (KLIK)
okulary- Vintage Shop
kapelusz- Kari

Jestem ciekawa czy Wy macie podobne zdanie jak ja czy coś byście zmienili? :) coś czuję, że na dłuuuuugi długi czas będziemy mieć przerwę od takiej letniej pogody. Oby jesień i zima szybko minęły (choć i one mają swoje plusy), a wiosna nadeszła szybko. A po niej laaato :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

56 komentarze:

  1. kapelusz jest super, ale jak słonecznie, brakuje mi słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj słoneczko by się przydało, zgadzam się z Tobą :)
    chociaż u mnie dzisiaj ładnie i nie pada :D

    a zestaw fajny ;D lubię takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak słoneeeecznie, można się rozmarzyć :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Jak ciepło się zrobiło w ten deszczowy dzień! Ja jestem za tym, żeby jak najdłużej nie dać się jesieni. Twój zestaw przywołuje najpiękniejsze momenty lata! Super! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia:)! od razu mi cieplej jak na Ciebię patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy wyglądają na tych zdjęciach bardzo ładnie, czyżby jakaś zmiana w pielęgnacji włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie :) wręcz bardziej mi się od słońca i suchego powietrza przesuszały ;)

      Usuń
  9. ale mi się ciepło zrobiło jak patrze na te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw:) Przyjemnie popatrzeć na takie pełne słońca zdjęcia. Już tęsknię do letnich dni!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz!!! lekko i dziewczęco!!!

    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny wygląd bloga zapraszam do mnie appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pozy. Masz śliczny wyraz twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak przerwa jest każdemu potrzebna :D Stylizacja bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne szorty masz:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne szorty! super;*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, super outfit :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna koszulka! :) ahh tęskno mi za taką pogodą, dzisiaj jak wracałam do domu było mi tak zimno, że masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślińczy kapelusik.Zapraszam na płytową recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę jeszcze 2 tygodni wolnego! :D
    Ślicznie wyglądasz, super strój :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. odrobina lata na zdjeciach we wrzesniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne spodenki :p ale tęsknie za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah, kiedy to było tak ciepło... ^^
    Zestaw bardzo fajny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są świetne :) Ja mam wręcz świra na punkcie wszystkiego co kojarzy mi się z motywami latynoamerykańskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj, chciałoby się dłużej taką piękną pogodę... A Ty świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne spodenki :)
    szkoda że tak zimno się zrobiło i szorty poszły na dno szafy

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz <3
    No niestety, w Krakowie czas na kurtki i parasole ;C

    http://weloveemily.blogspot.com/2013/09/dream-collaboration-please-help.htm
    Klikniesz? to dla mnie bardzo bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zamieniłabym się, pogodę masz cudowną!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam nigdy nie mam dość :) Bardzo ciekawe zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten blog CHUDZINKO :* !

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 dni przerwy to stosunkowo mało, hehe ;D co do stylówy to bluzeczke zdecydowanie bym ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jeżeli jesień będzie złota i piękna aa nie deszczowa i przygnębiająca to ja nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrzę na te zdjęcia i od razu przypomina mi się lato.
    Ładna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bym chyba zostawiła wszystko,tak jak jest.wiesz,pasuje Ci ten letni kapelusz,bo nie każdemu pasuje,ale Tobie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie widzę zadnych kolorowych liści. Niestety pogoda nie jest zbyt ładna.
    Ogólnie to zestaw bardzo ładny, szczególnie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam spodnie w chyba takim samym wzorze :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja i klimatyczne miejsce :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog ♥
    chętnie będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  40. That, plus the added benefits and customization abilities that come with your own wordpress blog for example, makes the paid option a no-brainer for anyone that can
    afford it. Different plugins are controlled in different
    ways. Go to - - and enter in one of your
    main keywords related to your niche.

    Here is my weblog - WP Social Press Review

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top