Sportowo.

Hej! ;*
       Jak się macie? Mam nadzieję, że rozpoczęliście weekend tak, jak byście sobie tego życzyli. Jako, że rozpoczęły się ME w siatkówce mężczyzn, postanowiłam wieczorem pokibicować Naszym w meczu z Turcją. Mam nadzieję, że dalej pójdzie im tak samo dobrze, jak wczoraj- wygraliśmy 3:1 :D Pokazaliśmy kawał dobrej siatkówki :) mistrzostwa odbywają się częściowo w naszym kraju- ktoś z Was może się wybiera? Dziś spotykam się z przyjaciółkami napić się drinka, pogadać, pośmiać się, pofazować. Z nimi dogaduję się genialnie, od lat z resztą łączy nas fantastyczna więź. Świetnie mieć kogoś takiego :*


      A jeśli już jesteśmy w sportowym klimacie- dziś będzie na sportowo. Wczoraj mieliście okazję oglądać ten dresik w wersji nienoszonej- a że taka zwykle prezentuje się mniej ciekawie, niż na kimś, postanowiłam dość szybko przygotować zdjęcia, na których zobaczycie go dokładniej :) jest świetny. Ciepły, wygodny, do tego w fajnych kolorach. I przyda mi się na zajęciach wychowania fizycznego, które czekają mnie w tym roku na uczelni. Wiecie, jak dawno nie miałam wf? Czuję, że odzwyczaiłam się od niego zupeeeeełnie, ale zawsze uwielbiałam gry zespołowe, więc mam nadzieję, że ta miłość wróci, o! Do limonkowych wstawek dobrałam sportowe obuwie do kostki z wyrazistym zamkiem z tyłu. Jak oceniaie efekt? 




 buty- Perfect_Styl
dres- Goodlookin (klik :))

Lubicie takie sportowe, wygodne zestawy czy preferujecie coś bardziej eleganckiego na co dzień? :)

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

90 komentarze:

  1. lubie sportowe outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten dresik *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu pomykam tylko w dresikach :D Twój jest prze śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dres spoko jest <3!
    najwygodniejsza rzecz na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! W siatkówkę jesteśmy najlepsi ;)
    Fajny dresik :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w owym dresie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Każda dziewczyna powinna mieć chociaż jeden dres w swojej garderobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego dresu w szafie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i outfit!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny dresik , muszę sobie coś podobnego kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wskoczyłabym teraz w taki dres ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie! Lubię luźny styl, ale zbytnio nie ubieram się tak od stóp do głów. Jakaś bluza i do tego np. jeansy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny, sportowy look :)
    buciki sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny dres :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja preferuję raczej bardziej elegancko, co nie znaczy, że dresy są mi obce, nie wyobrażam sobie "leniwej soboty", albo takiej, w której mam sporo do zrobienia i siedzę w domu cały dzień i np. uczę się, właśnie bez dresów. Mam co prawda tylko jedne z H&M, ale jestem bardzo zadowolona i służą mi już prawie dwa lata, mimo częstego prania itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny dres :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W domu chcodze w dresach, ale do szkoły bym nie poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie dobrze skomponuje to wygląda świetnie:) Sportowe buty, dresowe spodnie, top i nie koniecznie bluza :)

      Usuń
  18. ooo widzę dresik z mojego ulubionego sklepu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda! Dresik jest uniwersalny, spodnie można skomponować z czymś innym i mamy zupełnie inną stylizację, tak samo bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie założyłabym taki zestaw :) Siatkówka to chyba jedyna dziedzina z której Polska może być dumna :P

    OdpowiedzUsuń
  21. masz dresik rozmiaru S ? kurde zastanawiałam się nad nimi ale szkoda że nie mają rozmiaru xs, bo nie chciała bym aby był mi taki luźny, mimo wszystko ślicznie kochana♥

    OdpowiedzUsuń
  22. I am actually grateful to the owner of this web page who
    has shared this wonderful artiicle at at this place.


    My site ::blogging make money

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny dresik. Też oglądałam mecz. <3 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny dres! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ten dresik, buty też bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ach rewelacyjny dresik, fajnie, ze tak szybko go pokazałaś:)
    super w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam dres!

    zapraszam do nas:)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny dress :) Zapraszam do siebie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Turcją fajnie, gorzej dziś z Francją ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. Szarość na powiekach zdecydowanie pasuje do szarego dresu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz... dresy cudo!!!
    lubię połączenie szarości i neonu:)

    może obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  32. nie w moim tylu, ale bardzo ładny dres :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna, sportowa stylizacja. Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja lubię wf ;)
    A w tym dresie wyglądasz genialnie <3
    Śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczo wyglądasz ;)
    Lubię twojego bloga! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://mylifeb1.blogspot.com/
    i
    http://karolinab1.blogspot.com/
    ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny ten dres jak już wspomniałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Dresik bardzo fajny, myśle ze odpowiednio wystylizowany nadaje się do noszenia na codzień w jakiś luzniejszy dzień! :)
    U mnie tez już jest nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię wygodnie, lubię na luzie się ubierać. Muszę czuć się dobrze w tym co noszę. P.S. Fajne buty, idealnie je dopasowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz super :D

    http://pazoo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz w takim dresowym wydaniu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz w takim dresowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaką Ty masz figurę! <3 uroczo wyglądasz w tym dresiku :)

    :*

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jak słodko ;) ja wolę coś bardziej klasycznego, ale takim dresikiem tez bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. OOO mam zamiar kupić identyczny dres! :) Ładnie wyglądasz ;)
    zapraszam do mnie. :)
    _______________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz
    Również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny neonowych ten dresik...
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. sportowo, a jednocześnie bardzo stylowo:) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak najwygodniej ! Super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie ci w tym dresiku kochana

    OdpowiedzUsuń
  50. super dresik!!! na sportowo!wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  51. Na sobie wole bardziej eleganckie zestawy, ale Ty wyglądasz genialnie :*!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog :)
    może obserwacja ?
    zapraszam i pozdrawiam: stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. super wyglądasz w tym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym zamówić taki dres, ale nie wiem czy aby na pewno się zmieszczę. Czy mogłabyś mi pow jaki masz rozmiar tutaj? Wtedy łatwiej ocenię wybór. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tutaj eskę i mam jeszcze troszkę zapasu :)

      Usuń
  55. Dres zdecydowanie za duży no i zdjęcia niestety niezbyt dobre.. Lepiej byłoby w ruchu etc.. a nie takie pozowane..

    OdpowiedzUsuń
  56. I have learn several excellent stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I surprise how much effort you place to create such a fantastic informative
    web site.

    OdpowiedzUsuń
  57. Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's
    blog link on your page at appropriate place and other person will also do same for
    you.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello to all, the contents existing at this website are genuinely remarkable for people experience, well, keep up the nice
    work fellows.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top