New shoes!

Hej! ;)

Mieliście jednodniową przerwę w moich postach, mam nadzieję, że trochę odpoczęliście od mojego marudzenia :) wczorajszy dzień pozwolił nam chwycić nieco (jeszcze) letniego słońca, dlatego rano wybrałam się na spacer z psem, później do sklepu, a po południu na pocztę i spacer z Asią. Nie mogę przecież marnować ostatnich dni lata! Tym bardziej, że czuję, że wrzesień zleci mega szybko (niiie :(). 

Wrzesień, potem październik, listopad- jesienne miesiące. Wypada zaopatrzyć się w jakieś nowości, zarówno wśród ubrań, jak i butów. Miałam kilka swoich must have i cieszę się, że nowe butki zagrzały swoje miejsce w mojej szafie. Białe adidasy to moje jedyne typowo sportowe buty (no, nie liczę tenisówek, trampek i sneakersów, choć uprawiania sportów wyczynowych w tych ostatnich bym nie ryzykowała :D) i powiem Wam, że bardzo dobrze się w nich czuję. Jeśli chodzi o sneakersy, to moja trzecia para i jak dotąd najbardziej mi się podoba- głównie ze względu na kolory oraz przylepce (pozostałe mam na sznurówki). A workery- pierwsze i na pewno nie ostatnie! Kocham różnorodność i wreszcie mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o buty, jesienna szafa nie świeci pustkami, hihi ;) 



 adidasy, sneakersy- Perfect_styl | workery- Styloweobuwie


Spodobały Wam się któreś szczególnie? ;) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram
  

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. Świetene buty, zwłaszcza workery! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te buty , ja kupiłma rower a teraz ucze sie bo 10 mam obrone i boje się i nic nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są te brązowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty- miłość każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a cool collection of shoes! I love those red/orange Sneakers and the boots. You have a great blog, feel free to visit mine ;-) xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne workery! dokladnie takie bym chetnie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie 3 pary mi się podobają! uwielbiam sneakersy! aa i workery śliczne masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sneakersy są super, też na takie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobne workery tylko w jaśniejszym kolorze są super:) Teraz czas na biker boots :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty! najbardziej podobają mi się workery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty, ja z nich wszystkich wybieram jednak workey, sama mam jedną parę ale czarnych, muszę się jeszcze zastanowić nad nowymi w koloże beżu lub brązu :) buźka! xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie :) mam pytanie? chce zaczac zarabiać na blogu? i nie wiem jak do tego sie zabrac i czy to jest bezpieczne. Powiedziałabys mi na czym to polega? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) niestety nie jestem w stanie Ci powiedzieć nic na ten temat, bo nie czerpię korzyści finansowych z mojego bloga ;)

      Usuń
  14. Ale super te buciki! ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsze te na koturnie ! u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi się workery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwse od prawej mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Hm, nie są na pewno nowością, ale ja je uwielbiam, to jeden z moich ulubionych fasonów.

      Usuń
  19. mam w planach kupić sobie identyczne workery, to jedne z najwygodniejszych butów jakie znam :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Workery są genialne ♥ Adidaski też są piękne ;)
    ____________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nowe buciki : ) niestety nie w moim guście , więc nie wiem co na ich temat powiedzieć : PPP

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze i drugie są fajne, takie jak najbardziej w moim guście :)
    P.S. Ty nie marudzisz

    OdpowiedzUsuń
  23. workery najbardziej mi się podbają

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesienne buty masz bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Workery są świetne, uwielbiam ten typ butów! W zeszłym roku miałam bardzo podobne, jednak niestety po odesłaniu do reklamacji zamiast je naprawić zwrócono mi pieniądze :c

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wokery najlepsze :)

    jak masz czas to wpadnij :) www.appiappi.blogspot.com wymiana obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne buciki :o

    Mam nadzieję, że wpadniesz również na mój blog: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  28. te brązowe są ładne :)
    zapłaciłam 8 zł za gazetkę z kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Workery idealne na jesień. :)) Super są!

    OdpowiedzUsuń
  31. Workery wygrały konkurs na najładniejszego buta :P To widać także w komentarzach :) Niech Ci się wygodnie noszą i szybko nie psują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dobra dołączam do opinii że workery są najj!!

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham workery:)
    dobrze ze juz masz buty na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne butki, bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie mi się podobają, ale te pierwsze cudowne!:D zazdroszczę zakupów!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się takie kombinezony podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  37. workery świetne! też szukam czegoś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top