Jeans jumpsuit.

Hej! ;) 
Co u Was?
Jak może zauważyliście, pod nagłówkiem pojawiły się etykiety do moich różnych "miejsc" w sieci. Zapraszam do obserwacji, lajkowania itp ;) 
Stwierdzam, że mój komputer chyba przeżywa kryzys "wieku średniego", bo włącza się pół godziny, kolejne pół godziny trzeba czekać aż włączy się przeglądarka i można wreszcie ogarniać co się chce. Dziś nie chciało mi się długo spać, chociaż zasnęłam około 2:00- ale nie czuję się niewyspana. Dziś mam misję zrobienia knedli, ciekawe, czy nikt w domu się nie otruje. A wieczorem wybieram się z koleżanką na imprezę ;)

Kombinezony zawsze darzyłam umiarkowanym zaufaniem, mimo, że praktycznie zawsze wyglądają efektownie. Nie są jednak zbyt praktyczne, dlatego też nie noszę ich specjalnie często. Dla tego robię jednak wyjątek, bo mnie zauroczył. Stwierdziłam, że idealnie pasować będą do niego sneakersy, które pokazywałam Wam wczoraj- lubię sportowe połączenia, a buty dają fajny kontrast z opalenizną. Są wygodne i naprawdę tanie, polecam zajrzeć TU i TU, znajdziecie wiele różnych fasonów butów w niskich cenach. Pomyślałam również, że ciekawie będzie wyglądało połączenie jeansu z kamizelką ze skórzanymi rękawami. I tak to razem wygląda:




 kombinezon- Persunmall
okulary- ZevoUV
kamizelka- Mosquito
buty- Perfect_styl

Buziaki,
Kats.

 Instagram

CONVERSATION

76 komentarze:

  1. super kombinezon!!!! tak
    wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty - przepiękne :)

    Widzę, że masz styl :)
    Więc zapraszam serdecznie na swojego bloga z niedrogą, ręcznie robioną biżuterią :)
    Myślę, że znajdziesz coś dla siebie :)
    http://arteaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. co za chudzielec!!:D
    chyba najleopsze wydanie tych butów jakie widziałam;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tym kombinezonem a nad moimi... aa chyba jakościowo mój lepszy,ale fajnie połączyłaś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodzenia z knedlami! Na pewno będą dobre :D
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygladaja te buty na nodze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz blazer:) piękny, taki właśnie mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty chudzinko! świetnie wyglądają,poza tym mają przecudny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są rewelacyjne!Sama mam ochotę na takie tylko jeszcze waham się jakie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba moja ulubiona twoja stylizacja haha ;))) Bardzo mi sie podoba ;)
    Z moim laptopem działo się tak samo i musiałąm wgrać nowy windows. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne połączenie! :) zastanawiam się na kupnem podobnych bucików :p

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja :) świetne buty :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No i supr to wszystko połączyłaś:)
    Też mam dwa kombinezony ale jakoś ich nie nosze bo wkurza mnie kiedy trzeba iść do toalety hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten jeansowy kombinezon jest fantastyczny, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, podoba mi się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wygladasz! Zakochalam sie w twoich butach, sa idealne!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyglądasz, a jaka opalona ;)
    I widzę nowe buty, bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdraszczam butów <3 śliczne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze cudownie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, ale jak na Ciebie patrzę, to mi zimno :* :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam zrobić formata :) buty megasne!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko w tej stylizacji mi się podoba:) nawet nie wiem co najbardziej:P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Butki są fajne, kurteczka też. Kombinezon dżinsowy fajna sprawa, jednak wybrałabym bardziej dopasowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie chude nogi *__* ślicznie wyglądasz :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mój styl, ale ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam jedne sneakersy, kupione w zeszłym sezonie, zachorowałam na nie wtedy :) moje są złote, ale powiem Ci że ten kolorek który kupiłaś jest ekstra i aż się zaczęłam zastanawiać czy nie kupić drugiej pary :D
    P.S. co Ty robisz by być taką szczupłą? :O Może napisz posta o tym- ładnie proszę :)) Coś w stylu kilku nieoczywistych porad,sztuczek czy własnych dróg..

    OdpowiedzUsuń
  29. knedle? mniam! mogę wpaść? :>

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przekonują mnie jakoś te kombinezony...

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten kombinezon! Kurteczkę też masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie masz nóżki cudne! *.*
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze jak tu wchodzę, zachwycam się twoimi nogami <3 kombinezonik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dobre połączenie sneakersów z kombinezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz ;-)

    u mnie chyba monitor ma 'kryzys', bo czasami mi sie wyłacza w trakcie pracy,cóż będzie trzeba sie rozejrzec za nowym .

    OdpowiedzUsuń
  36. Super ogrodniczki, też mam dżinsowe ale inny fason:)
    Figura świetna, co robisz że jesteś taka szczupła? ja też chcę ! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko świetnie dobrane :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kombinezon w połączeniu z kurteczką wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam podobny kombinezon,ale jakos dziwnie sie w nim czuje,śliczna masz kurteczke:*

    OdpowiedzUsuń
  40. kombinezon jest piękny, szkoda, że nie upolowałam takiego w lecie ;p
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie! http://music-always-helps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz! Kombinezon jest cudny, tak samo jak sneakersy. :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz rewelacyjnie - jak modelka.
    Piękna, wysoka, zgrabna...czego chcieć więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ten zestaw! Rewelacyjnie wyglądasz! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top