Chorwacja part 2! :)

Hej! ;) 

No i nadszedł Pierwszy (no dobra, Drugi, ale wiadomo o co chodzi :P) Września, który może już nie jest dla mnie Tym Pierwszym Września, ale mimo wszystko czuję, jakby wakacje się kończyły. Bo wrzesień kojarzy się mi głównie z jesienią (chociaż dopiero pod koniec miesiąca się ona zaczyna), no a wakacje i jesień, jak to tak? :) Cóż, tak czy siak narzekać nie mam co, bo perspektywa wolnego miesiąca jest dla mnie budująca przed ciężkim rokiem akademickim. Dobrze, że pozaliczałam wszystko w terminach i nie obowiązuje mnie kampania wrześniowa, hihi :) ale powiem Wam, że nie wyobrażam sobie teraz jeździć kawał drogi na uczelnię, bo odzwyczaiłam się od takich "wojaży" haha. Mentalnie nie jestem gotowa na powrót na uczelnię, mimo wielkiej sympatii do ludzi, z którymi się tam spotykam, picia mojej ulubionej mokki waniliowej (i tak mam ją w domu, internet działa cuda :D) i jakąkolwiek naukę. Brr... Dobrze, że jeszcze miesiąc!

Zostawiam Was jeszcze z wakacyjnymi zdjęciami, kolejna dawka chorwackiego raju, chcę tam wrócić! <3


 Mam nadzieję, że przez dodawanie jeszcze letnich zdjęć trochę łatwiej będzie nam wejść w tę pierwszą połowę września. Powoli daaaamy radę, bez żadnej jesiennej deprechy! BTW, czy u Was też się tak ochłodziło? ;( 

Zajrzyjcie przy okazji na Romwe, tam jesienne promocje :) 

Romwe Autumn Wishlist!
New Season, New Look!  Ankle bootsSweatshirtAztec bagMakeup etc.
Go to find your new look:

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

87 komentarze:

  1. strasznie mi się marzyła Chorwacja w te wakacje<3 zazdroszczę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ^^ Ja już odliczam do następnych wakacji :D Jejku ja za rok bym chciała pojechać do Chorwacji ;)
    _____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś baardzo jesienna aura:(
    piękne zdjęcia!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia po nich od razu się u mnie ociepliło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia.
    no niestety u mnie też drastycznie się ochłodziło, ale w pogodzie można zobaczyć, że jednak jeszcze jesień nie zawita na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. typowo wakacyjny post;d ale pozytywnie zdjęcia ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia <3 Pozazdrościć takich klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ale Ci dobrze;P Świetne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmmm ale Ci zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tam pięknie, a Ty urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zrobiło się wakacyjnie;) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odliczamy dni teraz ;D Piękna jesteś :*
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie:)zapraszam do mnie:)iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko fajnie Ci, że jeszcze masz wolne ^__^
    Śliczne zdjęcia, piękne miejsce!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za wspaniałe zdjęcia! Rozmarzyć się można, a tu trzeba tyle czekać na następne wakacje :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mnie tu sporo czasu nie było!:o
    świetne zdjęcia, strasznie tam słonecznie *.*
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. takie posty poprawiają humor! :)
    jest strasznie zimno:C

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak oglądałam Twoje zdjęcia na Instagramie to jeszcze bardziej było mi żal, że w tym roku z urlopu nici :(. Ale super, że sobie odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja za rok tam pojade! postanowione!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcie. Ochłodzenie jest, ale mi to nie przeszkadza. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie jak zawsze:)
    Pieknie chudzinko :*
    obserwuje i zapraszam czasem do mnie:
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym momencie ogromnie Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia :) az czuję się tą temperaturę :D Pozdrawiam :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdroszczę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne fotki, pojechałabym do Chorwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie tam jest z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też nie mam kampanii wrześniowej (piona!) ; ) ale teraz mam praktyki wakacyjne w szpitalu od dzisiaj, także wrzesień zajęty ; D mimo,że uczelni nie ma to jednak WRZESIEŃ. kojarzy mi się z tym, że lato się kończy, odchodzi, a lato to moja ulubiona pora roku dlatego września nie lubię zbytnio! ; P

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety, ale u mnie również się ochłodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ja Ci zazdroszczę,że masz jeszcze miesiąc ♥ ale masz absolutną rację,zaczynający się wrzesień,rok szkolny to pierwsze oznaki jesieni :c

    OdpowiedzUsuń
  31. woow, fantastyczna fotorelacje.
    pierwsze zdjęcie - miazga :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne zdjęcia :) musiałaś się świetnie bawić, też bym chciała tam pobyć przez wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ;)
    też bym chciała jeszcze miesiąc wakacji ;/ zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ladne zdjecia, szkoda ze wakacje juz za nami :(
    Widac ze korzystalas z nich, tryskasz energia <3

    Pozdrawiam i zapraszam :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale pięknie tam! Musiałaś się naprawdę dobrze bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pozazdrościć, Chorwacja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piękne widoki, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. tez bym chciala miec takie wakacje :p

    OdpowiedzUsuń
  40. No pozazdrościć wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chorwacja jest cudowna ;) u mnie także znajdziesz zdjęcia z Chorwacji dwa posty niżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aj, jak ja ci zazdroszczę tego miesiąca wolnego :( Ja niestety dzisiaj miałam rozpoczęcie roku i nawet nie chcieli się nad nami zlitować i kazali przyjść o 8 rano :((
    Super zdjęcia, wspaniałe miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia ;D
    zazdroszczę ci że masz jeszcze miesiąc wakacji ;D też bym tak chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjne wakacyjne zdjecia! nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszcze tego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  45. aaaah! chorwacja - same miłe wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia, genialna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. od razu zrobiło się cieplej :D
    świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Strasznie strasznie zazdroszczę, zwłaszcza,że u mnie cały dzień pada :(

    OdpowiedzUsuń
  49. za oknem szaro i deszczowo, a tutaj tak pięknie i wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczne zdjęcia!!! Zapraszam do siebie i na Wielkie Zjazd Bloggerów 2013, który odbędzie się w Poznaniu. Będę wdzięczny za udostępnienie wydarzenia. Więcej szczegółów:

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozytywne zdjęcia, a Ty wyglądałaś pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. zdjęcia rewelacyjno pozytywne! Czad

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojj bardzo bym chciała kiedyś pojechać na Chorwację! Cudne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Choć jest to dopiero mój pierwszy wolny wrzesień, mam takie same odczucia jak Ty. A Chorwacja jest piękna, byłam w dzieciństwie i dwa lata temu. Świetne zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłaś :)
    Zapraszam do mnie na wakacyjny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście, możemy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie zdjęcia :3
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. o jejku, ale fajne zdjęcia *_*
    zazdroszczę takich wakacji ♥
    zapraszam do mnie na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooh milo i cieplutko, tez chce wyjechac.

    OdpowiedzUsuń
  59. byłam 3 razy,tam jest cudownie !!!

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne zdjęcia :D widać, że się świetnie bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia:)
    zazdroszcze jeszcze miesiaca wakacji

    OdpowiedzUsuń
  62. widzę, że wakacje były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. wspaniałe wakacje!!! o tak!!!
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top