Sportowa elegancja.

Hej! ;) 
Niedzielne poranki bardzo, bardzo lubię. Są zawsze takie leniwe! Właśnie zrobiłam sobie śniadanie i ciepłe mleko z miodem i usiadłam napisać do Was parę słów :) wczoraj przyszła do nas Sylwia i wspólnie zrobiłyśmy sobie odmóżdżający maraton "Pamiętników z wakacji"- to tak betonowe, że aż śmieszne :D 

Mam przygotowanych kilka zestawów, które sfotografowałam jeszcze w Chorwacji, także dziś przedstawię Wam jeden z nich. Z ogromną przyjemnością sięgam wspomnieniami do tych dni i stwierdzam, że między innymi dzięki pobytowi w Makarskiej te wakacje były najlepszymi jak dotąd :) outfit jest prosty, ale różni się od tych, które prezentuję zazwyczaj. Przede wszystkim dlatego, że rzadko noszę szpilki (te pożyczyłam od siostry), ale popularne połączenie ich ze sportową koszulko- tuniką mnie przekonało. Jestem zadowolona, że wreszcie i ja posiadam taką w swojej kolekcji :) 

koszulka- Romwe
bransoletka- DIY Asi
kolczyki- DIY Asi
buty- Elilu 

Podoba Wam się? :) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. wyglądasz moim zdaniem genialnie.. piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit ;) I te widoki za Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo:)
    Świetny outfit, te szpilki są piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się buty, bransoletka i kolczyki :) Ta sukienka to nie mój gust. Dużo lepiej wyglądałaby taka koszulka z rurkami :)
    _______________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe połączenie! Jednak ja o ile spodni boyfriendów szpili założę, tak już do spodni dresowych, czy tego typu sukienek już nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna koszulka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się kiedy łączy się elegancje ze sportowym lookiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podobają buty ♥
    zapraszam do mnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszy z Twoich outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka sportowa plus obcasy-bomba,sama kocham taki styl :) jedynie kolczyki i koraliki bym usunęła a założyłabym skórzaną bransoletkę z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie! A jeszcze lepsze widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na sportowo. Piękne widoki widnieją za tobą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna ta koszula! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te szpilki idealnie prezentują się z tą tuniką!♥

    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bardzo bardzo mi się podobają te koszulki/ tuniki jaką ty masz na sobie! Są piękne! Można je nosić na sportowo, jak i w eleganckiej wersji ;)

    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. boska koszula <3
    bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no, genialnie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie koszulki noszone jako sukienka:)
    Super wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie taki sportowy styl :)
    Pozdrawiam i wpadnij do mmnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :) Widoki za Tobą boskie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie :) Koszulka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie:) Ach jakie widoki za Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sportowa koszulka i szpilki to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja mega ♥ uwielbiam takie sportowe klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz! Koszulka świetna, buty również! :))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. GENIALNIE wyglądasz ! Swietne połączenie :*!

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie ten trend nie przekonuje, chociaż na Tobie ciekawie się prezentuje :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta koszulka jest super, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bomba! Pięknie wyglądasz:)
    Obserwuje:)
    Zapraszam do mnie: lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bomba! Wygladasz prześlicznie:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ta koszulka jest obłędna, lubię jej połączenia z delikatnymi szpilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszulka jest super! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw ! Też muszę sobie sprawić taką sukienkową koszuleczkę bo bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna jest ;) ja bym do niej jednak trampki załozyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna koszulka,świetnie to wygląda :)
    i te widoki za Tobą,coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  37. taka tunika do sandałków na obcasie to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie koszulki, sama taką mam! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna sukienka! i Twoje nogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. koszulko-sukienka świetna, nawet te wielgachne cyfry dodają jakiegoś takiego wakacyjnego luzu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna koszulka :) Sportowo z odrobiną elegancji :) Pozdrawiam iobserwuję:) licze na to samo:) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię sobie czasem takie głupotki pooglądać! ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. b. lubię takie mieszanie stylu sportowego i eleganckiego i też mam tą koszulkę/sukienkę, tylko miętowo-białą :)
    super ją zestawiłaś

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Koszulka super, polecam nową kolekcję Bershki, bo mają w podobnym stylu rzeczy i pasowałyby do Ciebie :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacja ^^ Świetne + to hipnotyzujące spojrzenie :* Miodzio ^^ ojejee kreacja świetna na każdą młodą dziewczynę :) Masz super nogi tak przy okazji!

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post. I used to be checking constantly this blog and I'm impressed!
    Very useful info particularly the last phase :
    ) I take care of such info a lot. I used to be seeking this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

    Have a look at my blog - Quibids Strategy

    OdpowiedzUsuń
  48. I amm honored to be one of the readers of
    ypur blog post. Thawnks to your generous support I
    am really the first in my household to have some knowledge cohcerning this topic.

    Growing up in the less privileged area has not only presented challenges of access
    to the internet, but it has mofeover made me realize the value of bekng blessed usijg the
    wealth of infoormation on your web blog.

    Here is my website stop ringing in ears

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top