Youpibag- czyli o wygodzie laptopa :)

Hej! ;) 
Jak minęła Wam środa? Ja przyznam, że wylenianie się w domu idzie mi fantastycznie. I wcale się tym nie martwię! Bo kończy się lato, został tylko miesiąc do rozpoczęcia zajęć na uczelni (tak tak, wiem, nie powinnam narzekać, bo uczniowie już teraz rozpoczynają zmagania :(). Ale mi tak szybko minęły te dwa miesiące, że... chciałabym cofnąć czas!!! Tak czy siak czuję, że nie marnuję czasu, bo spędzam go z bliskimi, mam z kim śmiać się, rozmawiać, dyskutować i... grać w szachy! Ostatnio często nam się zdarzają takie małe turnieje, hihi :) 

Laptop jest jednym z najważniejszych urządzeń, z których korzystam. Jest elementem rozrywki, narzędziem do utrzymywania kontaktu z przyjaciółmi, po części też oknem na świat, ale przede wszystkim- narzędziem pracy. Na nim przechowuję wszystkie dane dotyczące bloga, zdjęcia, informacje, e-maile, kontakty, piszę notki, organizuję konkursy. Jest tego naprawdę sporo. A o narzędzie pracy trzeba dbać, bo przecież nie jest przyjemne pisać na komputerze z odpadającymi przyciskami, brudnym czy stłuczonym ekranem (który w sumie wtedy już nie funkcjonuje... :D). W zasadzie nie mam w domu ulubionego miejsca do pisania, zwykle robię to na kolanach, a czasami się zdarza, że muszę zabrać laptopa ze sobą na przykład w podróż. Wtedy, aby uniknąć "wypadków", pakuję go do niezawodnego pokrowca z Youpibag. To sklep z pokrowcami i etui na laptopy, tablety, iPhone'y- każdy z Was może zaprojektować sobie własny- z dowolnym wzorem, a nawet własnym zdjęciem/ zdjęciem bliskiej osoby/ zdjęciem zwierzaka itp :) możliwości na stronie jest wiele- wybieracie kolory zamków, wzór, napis, kolor podszewki. Ja wybrałam kolorowy motyw na zewnątrz, a wewnątrz- kwiaty na białym tle. Jest naprawdę genialny- miękki, wygodny, odpowiednio chroni laptop przed zniszczeniami i przede wszystkim prezentuje się elegancko. A zamek nigdy mi się nie zaciął :) uważam, że to idealna alternatywa dla toreb na laptopa- w tym pokrowcu spokojnie można włożyć go do dużej torby na ramię (chociaż mój jest spory, więc potrzebuję naprawwwwwdę dużej torby :D). Podoba Wam się? ;) 



 Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany pokrowcem czy etui na swoje urządzenie, to jak najbardziej mogę polecić Youpibag- wykonają specjalnie dla Ciebie taki, jaki tylko będziesz chciał/a, a przecież zawsze miło mieć świadomość tego, że jesteś jedyną osobą, która ma dokładnie taki wyjątkowy pokrowiec :) obsługa jest profesjonalna i sprawna, nie czekałam długo na wykonanie swojego zamówienia, miło mi się również wymieniało maile z obsługą ;)
Zapraszam:
Youpibag

A Wy trzymajcie kciuki za mnie, aby wreszcie choróbsko odpuściło :( 

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

44 komentarze:

  1. Chyba muszę się w coś takiego zaopatrzyć. Świetna rzecz, no i nie zajmuje wiele miejsca, jak moje typowa na laprop torba. A w podróży, szczególnie podczas pakowania, każdy cm kwadratowy się liczyl;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda ten pokrowiec ;D
    kwiaty na białym tle wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze a ja musze sobie kupic na tablet bo sie biedak zaczyna rysowac:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Tobie tak szybko minęły te dwa miesiące :(
    Swoją drogą śliczny jest ten pokrowiec ;) Muszę sobie jakiś kupić do mojego netbook'a..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej, do października jeszcze miesiąc! :)) Co do torby to może zabrzmi śmiesznie, ale nigdy nie noszę laptopa w specjalnych pokrowcach, bo wtedy są idealnie widoczne dla złodziei. Wiem, może to obsesja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! :)
    Też musiałabym kupić jakieś ładne opakowanie na mojego laptopa :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też został tylko miesiąc więc korzystam i wypoczywam !
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne to etui :)
    ja mam w takie czarno białe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam klasyczną "profesjonalną" torbę na laptopa, która jest bardzo leciutka i do której mogę włożyć inne rzeczy oprócz laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne to etui ;) kuruj się kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja, o laptopy trzeba dbać! ;D
    Zwłaszcza, jeśli tam toczy się część życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny ten pokrowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam :) planuję rozsprzedaż szafy na swoim blogu,wypowiedz się co sądzisz o tym pomyśle, czy byłabyś zainteresowana. Ciuchy i buty dobrej jakości, z sprawdzonych i znanych firm :) Jestem ciekawa czy mogłabym na Was liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wygląda ten pokrowiec, ja nie posiadam laptopa więc nie potrzebuję jak na razie. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pokrowiec :) też muszę sobie taki sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowiej kochana! <3
    Ja mam swoją niezawodną torbę na laptopa <3 :3
    Zapraszam na nowy wpis! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego mam zamiar z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prezentuje się to naprawdę ciekawie,no i kolory po prostu urzekają :)
    choć ja póki co pozostaje przy torbie na laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje, latop jest mega wygodny! Sama mam w domu i komputer i laptopa,ale zawsze siedze na laptopie.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne, o laptop trzeba dbać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wzorek, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  23. super pokrowiec! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda ;) Ja mam tylko zwykłą, czarną torbę na laptopa :P

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo interesujący wzór, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pokrowiec, tylko czy takie etui można też zastosować do dużego laptopa jak np. moja nowa siedemnastocalowa Toshiba http://www.kuzniewski.pl/k1363,toshiba-satellite-p70.html? Przy małych modelach albo tabletach to dobrze wygląda, ale przy takiej biurowej landarze?

    OdpowiedzUsuń
  27. A ile cali ma laptop? I w ogóle jak się sprawdza? Dalej na nim działasz? Bo słyszałam sprzeczne opinie o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działam już na nim, zepsuł mi się dźwięk, ale rodzice używają ;) tak to był w porządku. Przekątna 15,6 cala, czyli taka standardowa. Pozdrawiam!

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top