Violet maxi skirt.

Hej :)
Wczoraj miałam dość śpiący dzień. Obudziłam się o 8:30, napisałam posta, później zjadłam śniadanie i pojechałam na krótką przejażdżkę rowerem. Ostatnio nie wyobrażam sobie śniadania bez mleka z miodem, mniam! W dodatku trochę przeziębiłam sobie gardło, a to jeden z babcinych sposobów na choroby- liczę więc, że uda mi się szybko pozbyć wstrętnego bólu gardła! Popołudnie było baaardzo senne. 

Dziś będzie maxi, po raz kolejny. Ale po raz pierwszy liliowa. W dodatku z szelkami- takiej jeszcze nie miałam :) uważam, że trzeba wykorzystać końcówkę sezonu na noszenie letnich ciuchów, a maxi należy do moich ulubionych fasonów, także z radością wyskoczyłam w niej na spacer kilka dni temu :) do niej dobrałam czarne, wygodne balerinki, jeansową marynarkę, lennonki i srebrną biżuterię- bransoletki, pierścionek i kolczyki- i tak zestaw nieco przypomina strój bajkowej wróżki lub królewny ;) bo każda dziewczyna lubi poczuć się czasami jak księżniczka ;)

 balerinki- Styloweobuwie
spódnica- Vateno
biżuteria- Bellast
marynarka- mamusi :)
lennonki- Chicnova

Jak Wam się podoba? ;) 

Zapraszam też na Instagram i Facebook'a, tam na bieżąco zdjęcia i informacje :) lajkujcie i obserwujcie! ;) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

65 komentarze:

  1. bardzo Ci dobrze w długości maxa, takie "sute" kroje spódnic dodają ci trochę ciała, co w Twoim przypadku nie jest negatywem:)
    pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, ze nie ma zdjęcia bez marynarki,
    bo jestem ciekawa jak wygląda ta spódnica 'w calości' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię Ciebie w takich maxi, czuję ze one zabierają Ci całą super figurę! ale to tylko moje zdanie!
    bardzo lubię dżinsowe kurteczki! Ja od powrotu do Polski walczę z kaszlem :( mam nadzieję ze przejdzie mi jak najszycbiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale totalnie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxi + kurtka jeans = jeden wielki plus!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fab!!!^^
    i love it ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie, świetnie wygladasz :) fajne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna maxi! Bardzo ciekawie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kobiecy zestaw, podoba mi sie muczo, muczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zauważyłam w Twoich postach ze stylizacjami, że lubisz się bawić tymi wszystkimi ciuchami i łączyć i to jest bardzo fajne, bo Cię wyróżnia, rób tak dalej :*
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. to w takim razie,walcz jak najlepiej z tym choróbskiem :)
    a kolor tej spódnicy jest cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. cool (:

    ( www.pinkie-love-forever.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie z kurteczką, świetne masz lenonki ;)
    ___________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nigdy nie widziałam maxi z szelkami...ciekawa idea twórcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze chyba się skusze, gdyż peelingi które stosowałam nie byłe fajne ;c a jaka cena ?
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju przepraszam okienka pomyliła ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale boska lila!!!♡ wspaniale:*
    pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :)

    PS. Biorę udział w konkursie. I potrzebuję głosy. Liczę na Twoją pomoc! Dla Ciebie to minutka, a dla mnie wielka radość :) Szczegóły u mnie na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w fiolecie! Pięknie to wszystko połączyłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor ma ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. boska *_*
    świetna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że mnie posłuchałaś i częściej pojawiasz się w maxi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta spodnica naprawde genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódnica rewelacyjna !
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ładnie, cudowna maxi :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem niska i spódnica maxi chyba by na mnie nie pasowała :C
    Mam 160(prawie)
    Zapraszam na post <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja ! Jestem fanką maxi !! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://staringatmywardrobe.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  29. O jaka ładna spódnica, buty też fajne ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit. Ta maxi jest świetna. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja. Żałuję tylko, że nie dodałas zdjęcia bez kurtki by można było zobaczyc spódnice w całej okazałości ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudna stylizacja! :D

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wyglądasz, lenonki są suuper ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale masz piękną spódnicę!:)do kurteczki jeansowej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. masz racje kazda z nas lubi poczuc sie jak ksiezniczka :)
    super stylizacja !
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko , chce cały zestaw !! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódnica ma cudny kolor, ale nie włożyłabym jej w wietrzny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  38. rzeczywiście ładna, jeszcze nie widziałam maxi na szelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna ta sukienka, a ten kolor... <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow that skirt looks absolutely perfect on you!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: Don’t you forgot to check out my new ’What’s in the bag’ vlog? I’d love to hear what you think about it!

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna stylizacja:))
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. dokładnie, każda kobitka niezależnie od wieku lubi poczuć się jak księżniczka :-)) bardzo ładnie prezentujesz się w tej sukience, z pewnością to Twój kolor! no i oczywiście świetne okulary, dodają pazura całej stylizacji :-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ;)
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. mleko z miodem uwielbiam, szczególnie w jesienne dobijające wieczory! ;) a kolor Twojej spódnicy jest przecudowny, miałam kiedyś w pokoju ściany w podobnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top