Flower pants.

Hej! ;)
Wczorajsza ładna pogoda, pomimo przeziębienia i jakiegoś takiego niewyspania, zachęciła mnie do popołudniowego spaceru- nie umiem wytrzymać w domu całego dnia, bo wtedy kompletnie mnie zmula i nie wiem, co się dzieje wokół mnie, robię się strasznie senna... Poza tym trzeba łapać ostatnie promienie letniego słońca ;) na dziś mam znacznie inne plany, najpierw jadę do miasta polatać po sklepach, a potem wybieram się na piwko i imprezę z koleżankami- mam nadzieję, że będzie świetnie :) 
Btw, słyszeliście najnowszą piosenkę Lady Gagi? Jestem bardzo zadowolona, że wreszcie nagrała coś nowego, bo po problemach z kręgosłupem słyszałam różne plotki... Że kończy karierę, że chce się wziąć za aktorstwo (!), na szczęście wróciła do tego, w czym jest najlepsza- muzyki. Nowa piosenka "Applause" szybko wpadła mi w ucho, a teledysk nawiązuje do poprzednich klipów piosenkarki. Podoba Wam się? ;) 




Teraz przejdźmy do outfitu. Co prawda jeszcze mamy kalendarzowe lato, ale jakoś tak klimat zdaje się być bardziej jesienny... Na przekór temu założyłam spodnie, które raczej kojarzą mi się z wiosną- kwiatowe wzory, żywe kolory nadają stylizacji charakteru. Dobrałam do nich raczej jasne dodatki- bluzkę w kolorze intensywnego różu, beżowe balerinki oraz jeansową kamizelkę. Delikatnym urozmaiceniem są okulary, których panterkowy wzór celowo gryzie się z kwiatowym printem. Co o tym sądzicie? ;) 


 spodnie- Choies
okulary- ZeroUV
pierścionek- Bellast
kurtka- New Look
bluzka- H&M

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

59 komentarze:

  1. Gaga nagrała w końcu fajną piosenke! Chociaż poprzednie tez nie były najgorsze. Nie jestem jej fankom, ale ta o dziwo mi sie spodobała. Co do twojej stylizacji, to bardzo fajna, mam podobne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja ;) te spodnie fajnie ją podkreślają ;) ja też tak mam, że gdy siedzę w domu jestem śpiąca i senna.
    ____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale zaraz włączę :)
    Świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tą piosenkę Gagi :)) Świetna stylówka i bardzo podoba mi sie kurteczka, sama takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, ścięłaś włosy? :3

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;-))

    http://www.kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych spodniach,nie moj styl ale są boskie *.*
    A co do Gagi,raczej jej nie słucham.

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana powiedz mi ile mierzysz i ważysz? wyglądasz na strasznie drobniutką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Lady Gagę i cieszę się, że nagrała nowy kawałek:)
    Wiosenne spodnie bardzo fajne, na pewno skutecznie rozweselają kończące się lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piosenka fajna :) a zestaw cudowny, świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne spodnie, pierwszy raz słyszę tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie niestety trochę chłodno , ale niestety trzeba się już przyzwyczajać :) ładnie się ubrałaś :) jesteś bardzo szczupła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie Ci w tych spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeziębienie? Współczuje! Zdrowiej :*
    A spodnie są boskie *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw ;D spodnie ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)
    + naprawdę fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie,trzeba łapać ostatnie promienie słońca:)
    Super stylizacja,świetne te spodnie i kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za Gagą, piosenka średnio mi się widzi. Jedyny plus to taki że, chociaż przez chwile pokazała się naturalnie bez tych badziewi na twarzy.
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Też ostatnio myślę o kupnie jakichś kwiatowych spodenek, bo mam ochotę na coś bardzo kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta piosenka Gagi też mi się podoba. Chyba najlepsza ze wszystkich. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. stylizacja jak zawsze świetna, a za Lady Gaga nie przepadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie genialne! :) Uwielbiam tą piosenkę Gagi :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna stylizacja. Bardzo mi sie podoba twoj look ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kwiaty na spodniach przypominają mi lato,więc jak najbardziej przemawia to do mnie! :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał! Mega masz te spodnie, uwielbiam kwiecisty wzór na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw a,że kocham kwiaty na spodniach to już mnie kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spodnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja! Jesteś taka chudziutka ;(
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem piosenka jest ok, ale bez rewelacji :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny outfit ;) okulary mi się podobają, gdzie je kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie ;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne zestawienie. Dżins i kwiat-super!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie nadają tutaj fajnego urozmaicenia, ożywiają stylizację i są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnee spodnieee *,*

    Lady Gaga jeszcze nie raz nas zaskoczy ,zgodzę się świetna piosenka wpada w ucho tuż po pierwszym przesłuchaniu.

    Buziakii ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz w tych spodniach, kurteczka też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć mam pytanie :) Jak robisz to , że gdy np chcesz by ktoś polubił twój fanpage na fb to nie musi klikac i wchodzić od razu na fb tylko masz ten napis : like ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodnie super ale kurtka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne spodnie! Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam spodnie w kwiatki, połączenie ich z jasnym jeansem rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jasna katanka genialna! Świetnie dopełniła stylizację :) ZApraszam także na mojego, póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. zawsze chciałam mieć takie spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top