Strips and jeans.

Hej! ;) 
Czy u Was dziś w nocy też była taka burza? Niektóre grzmoty brzmiały jak wybuch jakiejś bomby, masakra! Dobrze, że w dzień jest ładnie i słonecznie :) bo co jak co, ale rośliny też jakoś muszą się odżywiać, a nic im nie pomoże tak, jak deszcz. Jak pada w nocy to nie mam nic przeciwko :)
Ostatnio wykorzystuję każdy dzień ładnej pogody- dużo chodzę, spaceruję, spotykam się ze znajomymi, robię zakupy. Wyjazd już bliiisko! Ładna pogoda sprzyja też robieniu zdjęć na bloga, letnie stylizacje lubię dużo bardziej, niż zimowe, bo zwykle staram się zakładać to, co lekkie i wygodne- zimą ciężkie płaszcze, kurtki, wysokie buty- zdecydowanie nie moja bajka (przynajmniej na ten czas ;)). Tym razem założyłam sukienkę w paski, a do tego jeansową marynarkę, balerinki i delikatną biżuterię. I obowiązkowo okulary przeciwsłoneczne ;) poza tym, jeszcze nie miałam w swojej kolekcji torebki w takim kształcie i w takie wzory. To u mnie nowość. Pochodzi ze sklepu Yamira, gdzie trwa obecnie wielka wyprzedaż produktów, polecam!

 sukienka- Dresslink
torba- Yamira
buty- no name
kurteczka- no name
bransoletki- She-bijou
okulary- ZeroUV
kolczyki- Zielony Kot
pierścionek- Ringsandtings


 Instagram

  
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. U mnie nie było burzy , ale była taka duchota że spać się nie dało;/ Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Nowym Mieście Lubawskim noc była spokojna :)

    P.s. fajne zdjęcia dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja jest zdecydowanie jedną z twoich lepszych :) A u mnie od 1,5 tygodnia ani kropla deszczu nie spadła i cały czas jest po 30 st. Masakra :/ w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    ______________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo ładna stylizacja dzisiaj, nieprzekombinowane, a jednak z pazurrem, bo kwiatuszkowa torba (super!) i paski. a propos ta sukienka strasznie mi się podoba, skąd ją wytrzasnęłaś???
    pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie było burzy już nie pamiętam od kiedy!:o
    A wyglądasz ślicznie ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :) Modnie i wygodnie - to lubię ! :)
    Chętnie bym Cię zaobserwowała na Instagramie, ale jeszcze go nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jest super, ale martwi mnie to, co widzę na zdjęciach, z dnia na dzień znikasz... Wszystko jest w porządku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie bardzo staram się przytyć, robię ku temu wszystko co mogę, wiem że minie jeszcze sporo czasu, ale mam nadzieję, że wreszcie zobaczę efekty! :)

      Usuń
  8. Sukieneczka jest śliczna ;) świetny zestaw, ale w tej kurteczce bym się ugotowała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie burzy nie było ; )
    Ja ostatnio cały czas jeżdżę na rowerze ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw ;D

    u mnie burzy nie było, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie , sliczna ta sukienka. <33

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja :D ta sukienka jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka genialna! chciałam taką zakupić na początek lata ale nie udało mi się :(

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest świetna, wszystko do siebie idealnie pasuje <3

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka :)
    U mnie burzy nie było, ale wg. prognozy pogody miała być..xD

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja. U mnie niestety burzy jeszcze nie było a przydałaby się, bo jest strasznie gorąco. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie. Bardzo spodobała mi się torba i sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciła mnie Twoja torebka! Idealny kształt i print!

    OdpowiedzUsuń
  19. W Wolinie burza była straszna! Leżą drzewa, poniszczone płoty... U mojego chłopaka rzeczy sąsiada przeleciały kilka metrów i walnęły w okno. U kuzyna połamało drzwi. 5-6 minut grozy!
    visnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! :) I torebka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasiasta sukieneczka - śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Prześliczna sukienka i jak uroczo. Katsuumi musisz częściej zakładać takie sukienki bo to znów jedna z twoich najlepszych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja :)
    U mnie burzy nie było, a szkoda, bo bardzo lubię ;) Za to dziś straszny upał- 35'C!
    Miłego dnia :-)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w te wakacje w ogóle nie było jeszcze burzy :P
    Świetny strój :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy strój :)

    U mnie KONKURS, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. you look stunning ! love it :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham paski w tym sezonie :) a twoja sukienka jest genialna ;d u mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia, śliczna sukienka!

    cheeryll.blogspot.com | zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka jak najbardziej na tak <3
    ale ja bym ją inaczej zestawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana paski po angielsku pisze się stripes ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super zestaw <3 Torba przepiękna *.*

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post na moim blogu :http://patrzacnaswiatprzezobiektyw.blogspot.com/ :) Proszę o dodanie się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słownik mówi o dwóch formach, aczkolwiek pewnie jedna to angielska a druga amerykańska ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zestaw <3 Torba prześliczna *.*
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,na nowy post : http://patrzacnaswiatprzezobiektyw.blogspot.com/ proszę o dodanie się do obserwatow ;;) Wikii :)

    OdpowiedzUsuń
  34. do twarzy Ci w dżinsie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ach, te burze... cały czas ostatnio grzmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie i uroczo ^.^

    Śliczna stylizacja<3 na wysokim poziomie.
    Wszystko zapięte na ostatni guzik i odpowiednio podkreślone <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka :)
    Obserwuje

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie akurat wczoraj nie bylo burzy...i dobrze bo się ich boję :)
    fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. A u mnie bez burzy na szczęście.
    Świetna torebka :) !

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak, tak, tak!!!

    Bardzo mi dsię podoba to połączenie :)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna sukienka, w moim stylu. ;)
    A burza by się przydała. Jak na razie tylko lekko szare chmurki... :S
    www.fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna sukienka w paski!!! ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz w tej sukience!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie burzy nie było.. ogólnie to w te wakacje była tylko jedna.
    Bardzo podoba mi się twoja torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. ślicznie wyglądasz i jaka ty chudziutka :)!

    OdpowiedzUsuń
  49. w moim mieście ostatnio też była straszna burza.
    Fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak zawsze naturalnie :) zapraszam do mnie na nowego posta :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zestaw :) Nie było ci zbyt gorąco w tej kurtce ? :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. piekna stylizacja :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ładnie wyglądasz!:)
    u mnie nie było burzy od początku wakacji.. a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie stylizacje
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Sukienka w paski super ;))

    Zapraszam do komentowania mojego bloga ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja tez wole deszcz w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chudzinka . o:
    Śliczny OOTD ! :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna ta sukienka! ;)) Bardzo pasują te paski do dżinsowej kurtki i tej torby. ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjnie się prezentujesz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top