Instamix. I Chorwacja czeeeka! ;)

Hej! ;) 
Wreszcie, wreszcie, wreszcie- nadszedł czas na mój wyjazd! Przyznam, że jaram się niesamowicie, bo od dłuższego czasu przeglądam w internecie zdjęcia z Chorwacji, opinie, opisy i jestem wręcz zachwycona! To przepiękny kraj, pełen cudownych krajobrazów, ciekawych ludzi, gorącego klimatu. Poza tym nigdy nie byłam na południu Europy, z resztą w żadnym tak ciepłym kraju, także na pewno będzie to dla mnie nowość. Zaraz uciekam się pakować, połowę rzeczy i tak kupię na miejscu, ale znając życie, moja walizka i tak będzie pękać w szwach. Zobaczymy czy dam radę, nie mam innego wyjścia! ;)
Najpierw jedziemy na jeden dzień do Warszawy, aby troszkę pozwiedzać, poznać stolicę, odpocząć, a w niedzielę rano- zbiórka i szesnastogodzinna podróż autokarem. I wieeelka integracja w drodze ;) 

Pozostawiam Wam pierwszy, póki co mały Instamix- niedawno założyłam Instagram, ale gwarantuję Wam, że w niedługim czasie wzbogaci się on w duuuużą ilość zdjęć z moich wakacji nad Adriatykiem ;) sprawdzajcie na bieżąco! A tymczasem- ostatnie zdjęcia, z Eski, TTSR, codzienne, sporo pyszności, mój psiak, a także nowości :)
nowości od Romwe

Wracam tutaj za niecałe 2 tygodnie! Postaram się jednak w miarę możliwości być i na Facebook'u i na Instagramie i zasypywać Was nową porcją zdjęć, o ile pozwoli mi na to WiFi i internet Play, który może zlituje się i nie będzie duuuużo ściągał z karty :D mam nadzieję, że w Makarskiej będzie mnie czekać wieeeele niesamowitych wrażeń!
 Udaneeeego sierpnia :* 

 ___________________________________________________________

Na bieżąco możecie obserwować mnie na Instagramie,
@katsuumiaga
 Instagram

  
Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

146 komentarze:

  1. koszulka z 86 <3 szukam takiej! heh
    ładnie ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne foteczki:) Baw się dobrze w Chorwacji**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ; )

    Miłego pobytu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chorwacja jest przepiękna, a Makarska pełna życia i południowej energii ;)
    Obawiam się jednak, że podróż potrwa o wiele dłużej... Z okolic Wrocławia jechaliśmy 15 godzin autem, więc raczej niemożliwe, żeby jazda z Warszawy i to autokarem trwała tylko 16...
    Dobrej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę! Udanego wyjazdu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekny mix kochana!!!! cudnie!
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu, też bym z chęcią wyjechała gdzieś. :D I fajny mix zdjęć z insta. :P

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wspaniałych wakacji :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji kochana, odpoczywaj i zwiedzaj :) my czekamy na piękne fotki i relacje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz w tej maxi spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szara czapa wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to zdjęcie u fryzjera,haha :D
    Zazdroszczę.. :(
    Ale no udanego wyjazdu oczywiście życzę! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ jesteście z siostrą do siebie podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno super się opalisz! I Wyjazd będzie udany! :))
    + ja wyjeżdzam w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz w tej spódnicy. <33
    Udanych wakacji. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne fotki, miłego pakowania się i udanego pobytu :D
    zapraszam do mnie Kochana, bo obchodzę dwa lata bloga :* :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne, fajne zdjęcia :) szkoda, że nie moge mieć Insta :(

    OdpowiedzUsuń
  19. szara czapka i bluzka z jelonkiem wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a to z siostrą masz te fotki? bo taka podobna do Ciebie! Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdro max :C

    udanego wypoczynku, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wyjazdu! :D
    Maxi spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcie u fryzjera wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację Chorwacja jest cudowna <3 Miałam okazję ją odwiedzić, wspomnienia niezapomniane !
    Udanych wakacji ! :)
    Czekam na zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Bardzo fajne zdjęcia :)
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  26. O widzę, że dużo podróżujesz! Może zrobimy jakieś spotkanie bloggerów w Poznaniu? :D Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia :)
    przepiękna jesteś :>
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę miłej zabawy :)
    Masz piękną spódniczkę tą zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna jesteś ;)
    piesek jest taaaki słodki ;-)
    miłej podróży i udanego zwiedzania!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zielona spódnica jest boska !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia :)
    Udanego i niezapomnianego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia z Instagramu *.^
    Życzę miłej podrózy :)
    To mój instagram : http://instagram.com/vavawiki
    a to mój blog :http://patrzacnaswiatprzezobiektyw.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam,Wiki

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie Wy śliczne jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne zdjęcia :)
    i miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie mixy ..

    A twój jest ładny i ciekawy ( mix)

    spódnczka ma śliczny kolor...





    POZDROWIENIA

    *Zapraszam na nowy post*

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  36. udanego urlopu! :) przywieź dużo zdjęc! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się bardzo kolor Twoich trampek!

    OdpowiedzUsuń
  38. ahhh, baw się świetnie !!!!!!! :) zazdroszczę tej Chorwacji :) I bede obserwowac na instagramie, czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale tu pyszności, świetnych ubrań i genialnych fot !:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Heh, jaki słodki piesek! ;)
    Bardzo ładne te zdjęcia, a szczególnie to pierwsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. ale masz dobrze! :) udanego wyjazdu i baw się jak najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. udanego wyjazdu :)
    baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  43. W takim razie życzę miłego pobytu w moim mieście jak i w Chorwacji. Nie byłam tam nigdy, więc liczę na ciekawą relację! :)
    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. miłego wyjazdu ! :)

    http://helissss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kat ;* skad te rzeczy z napisem chill ? <3

    OdpowiedzUsuń
  46. udanego wyjazdu! ;)
    maxi zielona ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Również życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia, miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. JAKIE CUDNE UBRANIA♥
    dostałaś je w ramach współpracy ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuuuuję Wam wszystkim i każdemu z osobna ;* :* mam nadzieję, że WiFi będzie, abym mogła na bieżąco dzielić się zdjęciami! ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. ojenka ale masz śliczna maxi ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. milego wypoczynku :* wspaniale ogrodniczki, marze o takich, ale nigdzie nie moge znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Kanapeczki przepyszne, The Tall Ships Races wspaniałe! Miłego wyjazdu życzę i wiele wspaniałych wspomnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia, jesteście bardzo ładne <3.

    OdpowiedzUsuń
  56. Udanego wyjazdu! Chorwacja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  57. zazdroszczę Ci Chorwacji;) Niestety mój wyjazd tam nie wypalił, może w przyszłym roku ;) to cudowny kraj! a w jakie miejsce jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  58. O widzę, że też byłaś na esce i tall shipach! :D
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny mix!
    życze udanego urlopu, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. byłam w Chorwacji rok temu i jestem bardzo z niej zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurde, sama muszę pomyśleć nad założeniem instagrama, tyle osób go ma :p
    Udanego wyjazdu, baw się dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. i tak pewnie tego nie przeczytasz- miłego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie zdjęcia! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. mam nadzieję że się dobrze bawisz:)

    OdpowiedzUsuń
  65. w spódnicach Ci slicznie, noś częśćiej-powtarzam :DD

    OdpowiedzUsuń
  66. super mix :D
    czapaaa<3


    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham Szczecin <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Pytałaś o linka do mojego instagrama. Tutaj możesz odwiedzać:
    http://instagram.com/aleksandrajedrzejewska

    Romwe to bardzo przekonująca Mnie strona. Można na niej polegać.
    A ogrodniczki są niesamowite!

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne fotki, lubię takie mixy, udanego wyjazdu kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  70. instagram to dobra rzecz tez mam i jestem zadowolona :D fajne zdjęcia i przecież dużo ich już :P

    OdpowiedzUsuń
  71. fajne zdjęcia i życzę udanego wyjazdu ;DD

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdązyłam zauwazyć, że Chorwacja to prawdziwy raj na spędzenie wakacji czy urlopu ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana, zapraszam w wolnej chwili na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ile cudnych zdjęć! <3 mam te same ogrodniczki <3 są świetne:) na pewno będę tu częściej zaglądać:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. fajny mix :D udanej podróży

    OdpowiedzUsuń
  76. oo ja uwielbiam instagram ale ślicznotka z Ciebie !
    zapraszam http://majlena-fashion.blogspot.com/2013/08/from-tesco-cos-o-f.html

    OdpowiedzUsuń
  77. KOCHANA baw się dobrze i wypoczywaj :)) ja w środę też wyjeżdzam:):)

    OdpowiedzUsuń
  78. zazdroszczę tej Chorwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  79. widzę, że nie próżnujesz i świetnie się bawisz :) ekstra zdjęcia ślicznotko <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawe zdjęcia :) Udanego wypoczynku, baw się dobrze! :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę Ci mieszkania w Szczecinie - pokochałam to miasto :) Na Esce byłam, na Zlocie Żaglowców też - świetna impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu i bardzo spodobały mi się Twoje stylizacje pełne uroku :) dlatego również tutaj dodaje do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. so beautiful pictures :)
    keep in touch
    http://www.articalandfashionknowledge.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale fajny piesio!:))
    Zazdroszczę wakacji w CHorwacji...:)

    OdpowiedzUsuń
  85. I am cuгious to find out what blog рlatfoгm you're using? I'm
    eхperiencing sоme mіnoг security issues with my latest sіtе
    аnd I'd like to find something more safeguarded. Do you have any suggestions?

    Feel free to visit my webpage :: karty kredytowe bez bik

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale zazdro Ci tego wyjazdu do Chorwacji!!!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajny mix :)
    Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne zdjęcia,baw się dobrze:*

    OdpowiedzUsuń
  89. Wyglądacie z siostrą jak bliźniaczki!:D
    Chorwacja na pewno Ci się spodoba!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny mix;))
    psiak jest przesłodki <3

    http://norapredatora.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  91. oww, byłam dwa razy w Chorwacji - wiem, że jest czego zazdrościć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ładne zdjęcia.
    Lubię integramowe mixy. Miłego pobytu w Chorwacji. (oh, zawsze chciałabym tam pojechać <33)

    OdpowiedzUsuń
  93. Życzę w takim razie udanych wakacji :) Tylko pozazdrościć Ci wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne zdjęcia! I zazdroszczę Chorwacji, co rusz widzę jakieś nowe fotki na insta:D

    OdpowiedzUsuń
  95. genialne zdjęcia jesteś piękna ! i masz uroczego psa świetny blog :) bardzo mi się tu podoba. http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. czy to moje ukochane kosmetyki bare minerals?;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale super ;) Mega zazdroszczę Ci tej Chorwacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  98. uwielbiam takie mixy ! świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Chorwacja... coś pięknego :) Udanych wakacji:*

    OdpowiedzUsuń
  100. O, widzę, że robiłaś zakupy! Życzę Ci miłej podróży i pobytu w Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo fajne zdjęcia, udanych wakacji!:)

    http://klaudynabiel.blogspot.com/2013/08/little-black-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  102. Spódnica na pierwszym zdjęciu - zazdrość trzy tysiące :) Trzymam kciuki za udany wyjazd, Chorwacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  103. super mix, wydaje mi się, że będę wpadać częściej - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  104. oo super mix, bardzo podobają mi sie takie posty

    OdpowiedzUsuń
  105. uwielbiam Twoje włosy, Twój styl, Twój blog, figure.. jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo fajne zdjęcia :) Widzę Tall Ships Races - też byłam! Super sprawa :) Pozdrawiam serdecznie :*

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  107. zdjęcia boskie <3

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top