Croatia! ;)

Hej :) 
Wracam do Was pełna pozytywnej energii, optymizmu i wspomnień- ale przyznam szczerze, że zdążyłam też zatęsknić za moimi czytelnikami :) wakacje w Chorwacji na długo zagoszczą w mojej pamięci, klasyfikując się na pierwszej pozycji wśród tych najbardziej udanych. Piękne widoki, świetni ludzie, kadra na luzie, cudowna pogoda, fajne imprezy, rejs statkiem i niemal same przyjemności, niespotykana przyroda i wiele miejsc nieskażonych ludzką ręką. Ciekawostką jest fakt, że przeważającą większość turystów stanowią Polacy- co krok na ulicy słyszałam nasz język ;) Dawno nie spędzałam tak dobrze czasu, było praktycznie wszystko, czego oczekiwałam od tego wyjazdu ;) Słyszałam, że kto raz przyjedzie do Chorwacji, zawsze tam wraca. Ja się bardzo zżyłam z tym miejscem- i na pewno nie raz tam wrócę, bo codzienny widok pięknego morza i gór działa na mnie totalnie pozytywnie! Tego mi było trzeba. 

Oczywiście, nie mogłam oprzeć się zrobieniu kilku outfitów w Makarskiej. To tak malownicze miasto, że aż grzech nie sfotografować tamtejszej architektury, przy okazji pokazując co na sobie nosiłam. Typowo fotograficzna relacja będzie na pewno- nawet niejedna- jednak dziś mam dla Was pierwszy z zestawów. W taaaakie adriatyckie upały nie da się nosić długich spodni. Jednak spódnic to nie dotyczy, zwłaszcza tak zwiewnych maxi jak ta. Równie zwiewna jest koszulka, której napis idealnie odzwierciedla mój tamtejszy stan- chillout :) zalożyłam do tego również japonki, kapelusz i okulary- obowiązkowe przy ochronie przed słońcem. Chociaż muszę Wam powiedzieć, że akurat to nie działa aż tak, jak myślałam. Jest jakieś inne, niż to polskie- czerwonych poparzeń braaaaak :)

 bluzka- Wasted
spódnica- Dresslink
kapelusz- Kari
japonki- no name
okulary- Vintage Shop

Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że i Wy stęskniliście się za moimi wpisami! Muszę nadrobić co i jak u Was, zaraz się za to zabieram. Myślałam, że załapię popowrotową depresję, ale na szczęście nie jest źle ;) po tak męczącym powrocie mogę tylko powiedzieć... Home sweet home! 

Zapraszam Was również na promocję w Romwe ;)
Close out sale!  Save up to 70% on 1000+ Clearance Styles
Do not miss! Focus on Aug 20!
Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna stylizacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że tęskniliśmy!
    Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa ale extra!! Chorwacja za mną chodzi ciągle, już muszę tam pojechać - mnóstwo moich znajomych było, także i w tym roku! piękne widoki!!! zazdroszczę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta maxi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww jak tam pięknie! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh.. ^^ zazdroszczę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna ta bluzka! :D :D
    Na prawdę, bardzo ładna ta twoja stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kościółek na tle gór to był widok nie do opisania... ;)
    Całkowicie zgadzam się co do słońca ;D Skóry raczka nie było, ale z drugiej strony nie wróciłam też jako czekolada niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszło polączenie maxi i bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i stylizacja! Ale czemu się wgl nie uśmiechasz na tych zdjęciach ? :( Tylko jakaś grobowa mina :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!
    i pewnie tak samo musiało być :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna spodnica, zestaw jak najbadziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tych wakacji:), Chorwacja jest taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa stylizacja ;) też bym tam chciała być <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale Ty ślicznie wyglądasz w takich połączeniach. Nie mogę się napatrzeć - cudownie! :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku to chyba najlepsza Twoja stylizacja i zdjęcia! Bardzo klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się stęskniłam za Twoimi stylizacjami. Piękny, wakacyjny, lekki look :) maxi czaruje swoim pastelowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się,że wyjazd zaliczasz do udanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ci tych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. WIĘCEJ UŚMIECHU KAAAATS!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw genialny na upały, na luzie, ale sukienka dodaje pazura i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę wyjazdu :) Rzeczywiście w cieplejszych krajach to słońce bierze od razu na taki świetny brązowawy odcień . Stylizacja na pewno się sprawdziła w takie upały :) Naprawdę świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, na pewno kiedyś odwiedzę Chorwację:)
    Gdy przeczytałam to o poparzeniach to pomyślałam: może Twoja skóra też przestawiła się na tryb "wakacyjny" i chciała korzystać ze słońca, a nie "parzyć się"?;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musialo być naprawdę przykro pożegnać się z takim pięknym miejscem. No ale teraz czekam na nowe posty! : )

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie to ty jesteś idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękną masz tą spódniczkę, ja mam podobną tylko czerwoną, ale Twoja chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje, Chorwacja jest cudowana :)
    Bardzo ładna spódnica. Pasują takie kolory do tego klimatu :)
    Co dokładnie zwiedziłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz racje, Chorwacja jest cudowana :)
    Bardzo ładna spódnica. Pasują takie kolory do tego klimatu :)
    Co dokładnie zwiedziłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cieszę się,że wakacje się udały! widać,że jesteś szczęśliwa ;)
    czekam na Twoje wpisy, bo szczerze mówiąc to stęskniłam się za nimi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  30. oo bardzo ładne zdjęcia i fajnie wyglądasz, ale poproszę o więcej uśmiechu! :D
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili :* :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja i widoki :):)

    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wróciłaś <3 super widoczki :*
    a ty co post ładniejsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastycznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie tam i piękna stylizacja- boska spódniczka i bluzeczka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Chorwacja na pewno jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna sukienka <3 i ten kapelusz ;))
    Zapraszam http://www.zdrowie-na-widelcu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica świetna ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjne wyglądasz. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepięknie wyglądasz!:)
    widać że wycieczka się udała! czekam na więcej zdjęć stamtąd

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekna spodniczka!
    swietne zdjecia, bardzo przytulne miejsce <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. marzy mi się wyjazd do Chorwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia ! podoba mi się Twój kapelusz <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam maxi! koszulka jest fantastyczna, bardzo ładnie zestawiona całość , super:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej,jaką masz śliczną spódniczkę!I pięknie Ci w słomkowym kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja :D
    bluzka mega ;>

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top