OptykaWorld- okulary najlepszej jakości ;)

Hej ;) 
Wczoraj wyleniłam się niemal caaaały dzień. Upłynął pod znakiem oglądania zdjęć z wyjazdu z rodzicami, dzielenia się wrażeniami i zwyczajnego odpoczynku, a także ogarnięcia blogowych obowiązków :) 
Choć wakacje powoli dobiegają końca (mnie na szczęście pozostał jeszcze wrzesień :)), to musicie przyznać, że w tym roku polskie lato i tak wyjątkowo nas rozpieściło. Tak ładnej pogody, zwłaszcza w lipcu, dawno nie widziałam, a przez ostatnie 2 tygodnie rozkoszowałam się jeszcze cudownym, bałkańskim słońcem :) mam nadzieję, że taka pogoda będzie nam towarzyszyć jeszcze dłuuugo, a nawet i jesienią. Słońce słońcem, ale każdy wie, że trzeba przed nim chronić nie tylko skórę, ale i oczy. Z resztą nikogo nie trzeba o tym przekonywać, zwłaszcza pod koniec sierpnia :) 

Nie jest tajemnicą, że każdy z nas chciałby wyglądać modnie i interesująco- a okulary są doskonałym dodatkiem, który pozwala na urozmaicanie swojego wyglądu dokładnie tym jednym elementem. 
Chciałabym pokazać Wam sklep, w którym zebrane są okulary przeciwsłoneczne (i korekcyjne), które z pewnością zaspokoją takich okularowych maniaków, a i pomogą odpowiednio chronić oczy. Przyznam, że często mam problem z doborem odpowiednich, bo niektóre albo słabo chronią przed słońcem, albo są za ciemne, albo mają dziwne inne "odchyłki" ;) co za dużo to niezdrowo i choć jestem chora na punkcie sanglasów i najchętniej kupiłabym wszystkie okulary świata, jestem zdania, że czasami lepiej zainwestować w dobrą, droższą markę raz a porządnie- i wtedy mamy pewność, że zapewnimy oczom całkowite bezpieczeństwo i komfort. W OptykaWorld znajdziecie okulary najlepszej jakości, wielu znanych firm, o ciekawych kształtach- pilotki, oversize, wayfarer. Wśród marek, moim zdaniem, najbardziej wyróżniają się Ray Ban'y, jestem nimi zauroczona od pewnego czasu- olbrzymi wybór znajdziecie tutaj: Ray-Ban









Często mamy też problem z doborem odpowiedniego fasonu. Co powiecie na internetową przymierzalnię 3D? Dodając swoje zdjęcie, możecie przymierzyć do 4 par okularów naraz, aby sprawdzić, czy Wam pasują i jak się w nich czujecie ;) to też fajna nowość na OptykaWorld, możecie znaleźć ją tutaj:
Try on new

Myślę, że warto zajrzeć do tego sklepu. To nie tylko gwarancja dobrej jakości, ale i dużego wyboru modeli, polecam! ;) 

Buziaki,
Kats.

 Instagram

  

CONVERSATION

54 komentarze:

  1. oo jaki świetny sklep ;)
    bardzo ładne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zapraszam do mnie:)
    iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo ciekawe okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gzie te czasy, kiedy były dwa, góra trzy fasony okularów? :D
    teraz aż nie wiadomo, co wybrać, bo tyle tych różności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ciężko jest dobrać fajne okulary;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się. I tak w tym roku nasze Polskie lato było ciepłe :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się. W tym roku nasze Polskie lato i tak było bardzo ciepłe :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. i taka prawda bo tak jest :))
    do imprezy do imprezy, od wyjścia do wyjścia heheh! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okulary, ale raczej już nie opłaca się kupować, bo lato przemija :c.
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo z Twojej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz zajrzę do sklepu,okulary fajne,te 4 z góry błękitne z jasną oprawką mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no niektore są serio fajne :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne okulary, zdecydowanie to bardzo fajny dodatek do stroju :))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bzika na punkcie ray banów! zamówiłam ostatnio dwie pary.. kolejne! :D

    zapraszam do mnie i obserwuje! :)
    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam chyba z 6par i niebawem zainwestuje w Ray-Ban bo mi sie tez marza *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba skuszę się na jakieś okulary o tym fasonie/kroju/wyglądzie.. (to nic,że idzie zima :D)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tym zdjęciu Twoja siostra ma pięknego koczka. Mam pytanie jak ona go zrobiła? Zakochałam się w nim. Proszę napisz. :)
    http://instagram.com/p/c-cT6BKs60/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi, że sama nie wie dokładnie, bo zawsze spina go inaczej, najpierw zawija gumką, potem tu wsuwka, tam wsuwka i jakoś wychodzi :)

      Usuń
  17. uwielbiam raybany ;-)
    mi tez jeszcze zostal wrzesień wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda mimo tych wyczerpujących upałów była świetna, noo jeszcze 3 lata i też będę mogła powiedzieć, że wrzesień mam wolny :)Okularki super, ja także ostatnio polubiłam Ray bany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł z tą przymierzalnią:)
    świetne okulary:)
    dodasz zdjęcia z wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
  20. O super też planuję zakup nowych RB :D:D:D
    Dziękuję za informację :D

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja osobiście firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam sklepu, ale ja mam jakoś tak, że mimo kilku par okularów non stop chodzę tylko w jednych.. haha :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te okulary sama nosze jedne :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne okulary, choć trochę nie w moim stylu :))
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili na nową notkę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piąte i siódme są świetne. ! Sama bym je sobie kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  26. a Ty się na jakieś skusiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak reklamujesz tu optykaworld a czy kupowałaś od nich okulary? realizują zakup od 5 do 11 dni roboczych a po 11 dniach potrafią przysłać maila, że potrzebują kolejnych od 5 do 11 dni na realizację zamówienia. Dlatego zaciekawiło mnie, że nagle 2 czy 3 blogerki reklamują optykaworld...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd masz takie info? chciałbym kupić tam okulary i szukam opinii o tym sklepie, czy jest pewny, czy nie będę czekał dłużej niż powinienem, czy są fair, czy to nie jest aby firma "krzak" itd. Nie znam osobiście nikogo, kto by u nich cokolwiek zamówił, więc jeżeli znasz/znacie takie przypadki to chętnie o nich poczytam. Z góry wielkie dzięki!

      Usuń
  28. optykaworld.pl to oszuści! Kupiłam u nich okulary po czym dostałam jedynie jednego maila potwierdzającego. Po tygodniu nie wiedziałam nic o stanie mojej przesyłki. Napisałam do nich i odpowiedzieli mi, że takich oprawek nie mają na stanie, bo producent już takich nie robi - to fajnie, że mają je na stronie. Zamieniłam moje zamówienie na inny kolor i wtedy je wysłali. Okulary przyszły do mnie po około tygodniu, po czym okazało się, że nie są oryginalne, bo od kiedy ray-ban produkuje oprawki w chinach!? Poszłam do optyka i potwierdził moje założenie. Teraz nie wiem co mam robić z podróbkami za które zapłaciłam 430 zł - a jakbym kupiła gdzieś w Warszawie za 100 zł drożej miałabym oryginalne bez chorych akcji i nerwów. Teraz czekam i czekam na maila dotyczącego zwrotu... Ciekawa jestem (jeśli w końcu dostanę maila) czy jak wyślę przesyłkę to nie napiszą mi, że to ja zwracam im nieoryginalny produkt?! Podsumowując bardzo nie polecam tego sklepu! Lepiej mieć pewność i zakupić w sklepie niż takim wynalazku.... Dodatkowo tez ciekawi mnie fakt dlaczego nie ma opinii o tym sklepie na żadnych forach? (..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak sprawa wyglada? ja wlasnie tez nigdzie nie widzialem opinii na necie heh a niedawno kupilem tam okulary i rowniez dostalem maila ze takich nie posiadaja.. widze ze mam pozamiatane.

      Usuń
    2. No to pięknie.... Zamówiłam u nich 2 pary oprawek i co 2 dni odsyłają do mnie emaila w stylu: proszę o kserokopię rachunku za prąd w celu potwierdzenia adresu zameldowania, a dziś dostałam emaila w stylu: proszę o kserokopię dowodu osobistego.... Napisałam do nich o anulowanie mojego zamówienia i zwrot kosztów na konto. Ale po wpisach powyżej czuję, że nie będzie tak pięknie jak sądziłam......

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak wyszło z anulowaniem zamówienia???

      Usuń
  29. To jest nic... ja zamówiłam okulary Tommiego Hilfigera i zostały zatrzymane przez urząd celny następnie oddane do ekspertyzy i okazało się, że to podróbki. Teraz otrzymałam pismo z kancelarii prawnej, że mam zapłacić karę 1500 zł. K...wa mać. Mam tylko same problemy i nie wiem jaki ta sprawa będzie miała koniec. Oczywiście okulary szły z Hong Kongu. NIE KUPUJCIE TAM OKULARÓW !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. a co sądzicie o OPTYLINE.PL - na opineo ponad 1100 pozytywnych komentarzy. Ceny bardzo dobre. Np. Okulary dla żony - Carrera 6203 w cenie 374zł, gdzie w galerii w Koninie życzyli sobie ponad 500zł. Jacobs'y MMJ 485 ponad 200zł taniej niż w standardowym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziwne, że za parę drobnych promujecie podejrzane sklepy internetowe zarejestrowane przez Chińczyków. Powodzenia w karierze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śledzę ten wątek dyskusji od miesiąca, gdyż na początku października zamówiłem okulary na optykaworld.pl.
    Oprawki dopasowałem w VisionEkspress (spisałem kod z oprawki) i dopasowałem go do takich samych sprzedawanych przez optykaworld.pl, tylko 600zł taniej.
    Kupiłem oprawki Emporio Armanii wraz ze szkłami do komputera za 490zł. Płacąc kartą kredytową, aby w razie potrzeby skorzystać z opcji chargeback u wydawcy karty.

    Byłem pełen obaw, ale po 6 tygodniach otrzymałem okulary i oznajmiam, że są oryginalne z certyfikatem, numerem identyfikacji z hologramem, do tego zestaw do czyszczenia, mały śrubokręt do regulacji oprawek, a także bardzo stylowe etui z logo EA.
    Pisałem do nich, że długo czekam i obniżyli mi cenę o 5%.

    Odpisywali na wszystkie maile. Jedynym minusem było to, że śledzenie przesyłki włączyło się dwa tygodnie temu, wówczas dowiedziałem się, że okulary z Włoch przez Francję trafiły do Hong Kongu na montaż szkieł i przez Niemcy trafiły do mnie do Polski w dniu dzisiejszym.
    Link do faktury otrzymałem po wysłaniu towaru do Polski.

    Tak więc udało się. Firma nie okazała się oszustwem w każdym bądź razie w moim przypadku.
    Zasada bezpieczeństwa to: płacić kartą debetową lub kredytową, ponaglać sprzedawcę i uzbroić się w cierpliwość.

    Cena tych okularów w Polsce wraz ze szkłami, które ja potrzebuję to 1000zł.






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzicie, co człowiek to inna osoba i inna historia. Paczki zza granicy czasami giną, czasami zostają dostarczone nie do tego miejsca przeznaczenia... Do osób, które pisały wyżej- wiele firm ma swoje siedziby w innych krajach, część może być tam sprowadzana, a część wytwarzana. Z resztą większość dostępnych na rynku przedmiotów (wszelkiego użytkowania, nie tylko ciuchy i dodatki) pochodzi z Chin :) nie uważam, aby to było coś złego.

      Usuń
  33. Chciałam zauwazyć ,że nawet najwięksi projektanci szyją w Chinach i tym podobnych zakatkach ,to ,że coś jest z Chin nie oznacza braku autentyczności .Mam dwie spódnice Burberry kupione w sklepie Burberry w Polsce i jest na nich metka made in Poland.

    OdpowiedzUsuń
  34. mi sie podobaja okulary clubmaster - takie jak te: http://born86.pl/category/okulary-clubmaster maja nawet polaryzacje i nie sa drogie ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top