Coral heels.

Hej! ;) 
Do polskiej pogody można się przyzwyczaić nawet, jeśli przyjedzie się z ciepłych krajów. Oczywiście nie mówię od razu o roznegliżowaniu się do bikini, bo w naszym klimacie jest to zdecydowaaanie niewskazane- przynajmniej teraz. Ale Szczecin nie przywitał mnie deszczem, a ładnym słońcem i bezchmurnym niebem, także jest dobrze. Przydałoby mi się jeszcze kilka stopni w górę ;) wczoraj wybrałam się na spacer z Asią i Sylwią, opowieściom nie było końca. W najbliższym czasie również i Wam po części zrelacjonuję wyjazd ;) 

Na blogu pojawił się już jeden zestaw z Chorwacji, ale nie chcę Was nimi totalnie zasypać, więc dziś będzie coś bardziej aktualnego- zdjęcia z wczoraj. Ostatnio jestem zauroczona luźnymi spodniami. Są teraz na czasie, jednak przede wszystkim dobrze tuszują moje wąskie biodra i chude nogi :) no i mogę prędzej założyć do nich szpilki ;) zwykle stawiałam na stonowane kolory- szarości, beże, brązy- ale ostatnio pomyślałam, że warto mieć również takie przełamujące kolory wśród swoich bucików. Do tego krótka koszulka, okulary i biżuteria- lubię połączenie sportowego i eleganckiego stylu. Jak Wam się podoba? ;) 

 
spodnie- Dresslink
bluzka- Persunmall
okulary- Okulary24
kolczyki- Bellast
bransoletki- Robota Jak Każda

A właśnie, jakie macie plany na ostatnie dni wakacji? Ja przyznam, że bardzo się cieszę, że mam jeszcze miesiąc wolnego. To zdecydowanie mi się przyda, bo lipiec i sierpień minęły mi w zastraszająco szybkim tempie! Oby z wrześniem nie było tak samo... A czy ktoś ze studiujących ma jakieś poprawki? ;) 


Buziaki,
Kats.
 Instagram

  

CONVERSATION

91 komentarze:

  1. Ale stylizacja ciekawa. Polubiłam fanpage. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodnie i bluzka! Świetny kształt kolczyków! ;) Okulary tez spoko. !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ! :D
    http://marysia-colorfulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty szczęściaro studentko :P

    Buty zakochałam się <3

    Biorę udział w konkursie. Pomożesz mi poprzez oddanie głosy? Dla Ciebie to tylko minuta a dla mnie wielka radość :) Szczegóły na moim blogu http://moniaaa-blogs.blogspot.com/


    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie i te szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look :) masz nieziemski brzuszek :*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja!
    ten strój bardzo przypadł mi do gustu:) raczej nigdy nie komentuje ale dzisiaj musiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cie!!! myślę, że wyglądasz naprawdę super!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, te buty przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez uwielbiam te luźne spodnie,czuję się w nich taka wolna i nieograniczona! świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę masz dobre wyczucie stylu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie! buciki są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne buciki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestawienie ♥ A buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki masz brzuszek idealny , jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz w takich luźnych spodniach :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka jesteś chudziutka <3 i bardzo fajne te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się połączenie spodni i koszulki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle, wygladasz zachwycajaco!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem totalnie zaskoczona tym zestawem- oczywiście pozytywnie! i uważam,że to jeden z najlepszych zestawów na Twoim blogu! te spodnie są idealne, o wiele lepsze niż rurki jeśli chodzi o Twoją figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne szpilki, a wgląd bardzo nam się podoba ;dd

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie :) świetne sa te spodnie, wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po fotkach na instagramie widzę ze nie tylko ja polubiłam się w te wakacje z somersby gruszkowym! :))
    miesiąć wakacji ile bym za nie dała, ja już myslę o szkolę :(( choć nie chce to muszę. I jestem przerażona tym rokiem szkolnym trochę bardzo. :c
    pogoda to racja mogłoby być kilka kresek więcej na termometrze

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne szpilki : D

    OdpowiedzUsuń
  25. no patrz, a kiedy ja w zeszłym roku wracałam w Bułgarii, gdzie wszyscy się smażyliśmy, polska pogoda powitała mnie szarym niebem i deszczem ;) śliczna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  26. piękną masz figurę<3
    śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna stylizacja, świetna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetne zestawienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. boniu boniu jaka chuda :* ja ostatnio też dodałam zdjecia z gołym brzuchem i przy tobie czuje się taka gruba :(((

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe szpilki!!!! super:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko, masz figurę idealną! Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam,
    Confassion

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie te szpilki zupełnie nie pasują do reszty..

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  35. te czerwone szpilki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. było kiedyś tak, że ludzie a właściwie chlopacy, mylyli cię z dziewczyną wwieku 15 lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość często mi ludzie mówią, że nie wyglądam na swój wiek ;p

      Usuń
  37. jak zwykle ciekawa stylizacja ;D
    i świetne szpilki <33

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna koszulka. U mnie pochmurno i czuć jesień ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka chyba najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, jaka szczuplutka :) Świetna bluzka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super to połaczyłaś:)Śliczne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. luźne spodnie sprawdzają się znakomicie i w codziennych i wieczorowych stylizacjach. super że połączyłaś je z krótkim topem, a czerwone szpilki nadają charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie. :) bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  44. naprawdę ciekawie połączyłaś te wszystkie ciuchy :) ogólnie mówiąc: świetne wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładny zestaw ;)

    Buciki śliczne ;p

    Obserwuję, miło będzie jeśli chociaż zaglądniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  46. genialny zestaw, bardzo podobają mi się spodnie i super kolor bucików ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz jestem na tym blogu i muszę przyznać:Świetna figura.Jak bardzo ja chciałabym taką mieć :/
    Zapraszam do mnie:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. genialne połączenie! niby na luzie, ale seksownie :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja! Czerwone buty <3 www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny outfit! :)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. fajnie ,że byłaś w Chorwacji no i super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne spodnie! :D Chętnie bym takie przygarnęła. Ogólnie całość bardzo fajnie zestawiłaś, pasuje Ci taki look:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaka Z Ciebie chudzinka, świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  54. co za figura!na Tobie wszystko dobrze wyglada!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie nie, naprawdę ciężko mi dobrać odpowiednie ubrania :( mam nadzieję, że szybko się to zmieni ;)

      Usuń
  55. świetnie połączyłaś ze sobą ubrania.
    dobry gust :)



    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Figura mega, a spodnie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzeczka jest genialna!!! Kurcze ale jesteś szczuplutka! Zawsze ludzie mi mowią ze jestem chudzinka ale przy Tobie ja to jestem grubas;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kats, nie wiem jak Ty to robisz, ale uwielbiam Ciebie, Twoje zdjęcia i blog. jesteś genialna, a przy tym taka naturalna i mila :) buziaczki misia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło czytać takie słowa! Dziękuję ślicznie, buiaczki :* ;)

      Usuń
  59. zestaw tych spodnie i butów podbija kosmos <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny look! Spodnie i top mega :)

    OdpowiedzUsuń
  61. spodnie ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny look :)


    http://mylivestylepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Quality articles is the main to attract the visitors to pay
    a quick visit the web page, that's what this site is providing.


    Check out my homepage; Binary Options Trading Signals

    OdpowiedzUsuń
  64. To hit your objectives in this issue you've goot wrijtten about, one should really devote time and energy into it.
    I made up my mind on doing a research abouut it inn my spare time and you also wouldn't
    believe in the options that opened up business wise.
    This is a terrific discipline and can lead to many exciting opportunities.
    Thanks for sharing your secrets.

    Also visitt my web page ... sudden ringing in ear

    OdpowiedzUsuń
  65. Thank you for the good writeup. It if truth be told was
    once a amusement account it. Glance complex to more introduced agreeable from you!
    By the way, how could we keep in touch?

    OdpowiedzUsuń
  66. This article gives clear idea designed for
    the new visitors of blogging, that actually how to do blogging.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nice response in return of this difficulty with solid arguments and describing everything regarding that.

    OdpowiedzUsuń
  68. Magnificent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just extremely magnificent.

    I really like what you have acquired here, certainly like what you're stating and the
    way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it smart.

    I cant wait to read far more from you. This is really a great web site.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top