Sporty.

Hej! ;)
Do wyjazdu coraz bliżej, nie mogę się już doczekać- odliczam dni i robię ostatnie zakupy, chociaż oczywiście i tak o połowie rzeczy pewnie zapomnę. Chorwacja to podobno piękny kraj, z resztą już nie raz widziałam zdjęcia i byłam oczarowana :) wczoraj kupiłam już bilety na pociąg do Warszawy, do której najpierw się wybieramy na jeden dzień, a po południu odwiedziłam Sylwię ;)

Ten zestaw jest zupełnie inny od poprzednich. Postanowiłam więcej (a przynajmniej na razie :)) nie męczyć Was sukienkami i spódnicami maxi, więc wskoczyłam w azteckie szorty i krótki t-shirt. Uwielbiam takie połączenia, bo są wygodne, a na upały idealne i przewiewne. Nie chciałam zakładać zbyt wielu dodatków, bo stylówka jest bardziej sportowa, także ubrałam tylko sznurkową bransoletkę z szaro- czarno- białymi akcentami oraz czapkę Asi ;) do tego torba, która jest ostatnio moim numerem jeden- bardzo praktyczna na zakupy i na spacery ;) 


 czapka- pożyczona od Asi
spodenki- Chemjoy
bluzka- Cozbest
tenisówki- no name
torba- Wasted
bransoletka- Bi- Artist

Podoba Wam się taki zestaw? :)

Buziaki,
Kats.
 Instagram

  

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. dawno mnie u Ciebie nie było :*
    stylizacja na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne szorty, lubię azteckie wzory

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się , genialne szorty. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mogę!! Jak ja Ci zazdroszczę tej Chorwacji no!
    Śliczne zdjęcia ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie! *.* Cudny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka bardzo mi się podoba, lubię taki styl. Bardzo ładnie Ci w takim wydaniu, spodenki MEGA. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór *_*

    Miło by było jakbyś zostawiła komentarz:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;)



    u mnie nowy post, zapraszam

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :) Shorty i ta torba *.* Lubię takie klimaty :) Zapraszam do mnie ;)
    ________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przeeeepiękne szorty! :) Ja moje zakupy wyjazdowe robię dzień prędzej, bo wtedy dostanę wypłatę haha :)) ale też już się nie mogę doczekać!
    Chorwacja, moja przyjaciółka była tam parę lat temu i mówiła ze widoki nieziemskie! Nie zapomnij żeby kupić sobie takie "kapcie" do wody, bo słyszałam że w Chorwacji inaczej nie da rady ( kamieniste plaże, i takie małe zwierzątka z kolcami w wodzie) .
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jaka z Ciebie chudzinka. *O*
    Świetne szorty ! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw ;))
    torba super ;D

    i udanego wyjazdu :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką ty masz cudowną figurę ♥.♥ Stylizacja mega <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne szorty, lubię azteckie wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie:))
    udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja ;)
    Jaka ty jesteś chuda! Też tak chce ;(.

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :) Podobają mi się Twoje spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja, uwielbiam taki styl:)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana już zbieram się do tego, żeby Ci coś napisać, ale jakoś mi nie wyszło. Przejrzałam Twoje wpisy z ubiegłego roku i jestem przerażona Twoją figurą. Strasznie schudłaś. Martwię się o Ciebie i dziwię się, że się zachwycają Twoją figura, bo na moje oko to Ty masz sporą niedowagę. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś zostaniesz nią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tej Chorwacji ! Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji.
    Spodenki są BOSKIE! ;D Sama chciałabym je mieć! ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit na upał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne połączenie! Mega podobają mi się te szorty i koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. chudzinka :3

    obserwuję Cię już na insta, teraz ty :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszulka i te spodenki, o mamo! <3 A w ogóle szukając Twojego bloga w googlach dzisiaj wpadłam na stronę wikipedii. W życiu bym nie pomyślała, że Katsumi to japońskie imię hah :D Interesujesz się tym i dlatego ta nazwa, czy jak to jest :))?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne printy na spodenkach ! :))

    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki są fantastyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz Kats!! udanych wakacji, Chorwacja jest wspaniała!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne spodenki :D Ale stylizacja bez czapki wygląda 100razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szorty a cudne, życzę Ci udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne spodenki :)
    nie mam jeszcze niczego z azteckim wzorem ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też bym odliczała dni :P Fajne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. mam nadzieję że wyjazd się uda;)
    ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne szorty ! Jak zawsze wyglądasz super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Szorty przecudownie prezentują się z krótkim t-shirt <3 Do tego dodatki- stonowane, ale podkreślające całośc <3 Ideał! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylóweczka ;D Bardzo lubię taki styl.
    Fajne masz teraz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Azteckie wzory <3
    Jestem w nich ostatnio zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jelonek na koszulce jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe połączenie, masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jaka chudzina! :D
    świetne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta koszulka z jeleniem, bardzo lubię tego typu T-shirty:)
    PS. Mam takie same tenisówki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam azteckie wzory! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Taki look najbardziej mi odpowiada :) super wyglądasz w tym wydaniu.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top