Instagramowa akcja! ;)

Hej! ;) 
Mam nadzieję, że sierpień mija Wam bardzo przyjemnie, podobnie, jak mi. Ostatnio dużo bardziej doceniam czas spędzony z rodziną, brakowało mi tego przez dłuższy czas i obecnie jestem przeszczęśliwa z tego powodu :) dziś zrobiłam sobie spacer po lesie, ale jest tak gorąco, że nie ma siły, aby pozwolić sobie na jakieś długie chodzenie bez butelki wody! ;) 
Wczoraj podjęłam spontaniczną decyzję o tym, aby iść do fryzjera i obciąć włosy. Miałam dość mocno zniszczone, zwłaszcza końcówki, poza tym pod swoim ciężarem przestawały się już kręcić. Teraz są dużo bardziej uniesione :) w całej okazałości na pewno Wam pokażę, na razie wrzuciłam kilka fotek na Instagram @katsuumiaga. Jeśli chodzi o Instagram- wymyśliłam dość ciekawą akcję :)

Spośród osób, które zaobserwują mnie na Instagramie, wylosuję jedną, która otrzyma
NASZYJNIK Z SOWĄ I DWA PIERŚCIONKI- także zapraszam do obserwacji! :))
Takie cudeńka możecie zdobyć: 

Ponadto na FB dwa konkursy- z Romwe oraz Mishka, do wygrania atrakcyjne ubrania :) 

 Instagram

  
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

Back
to top