Nowości :)

Hej! ;) 
Dziś mam świetny humor, bo od samego rana jest piękna, słoneczna pogoda. Ostatnio to bardzo warunkuje mój nastrój. Teraz jem śniadanie i myślę, co by tu zaplanować na dzisiejszy dzień- może jakąś wycieczkę rowerową? Szkoda by marnować taaaką pogodę :) 

Mam dziś dla Was kilka nowości, które pojawiły się ostatnio w mojej szafie. Szorty, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia oraz cudowne bransoletki She- dwie z grawerkami, z których jedną zamówiłam specjalnie dla mojej siostry (chcielibyście widzieć jej reakcję! :)), drugą dla siebie i jedną z motywem wąsów z fajnym wykończeniem. 
A szorty są fenomenalne. Mam fioła na punkcie geometrycznych i azteckich wzorów, a szortów z tym motywem jeszcze nie miałam, więc jestem podwójnie zadowolona ;) lubię ich jasne, pozytywne kolory, które są identyczne, jak mój obecny nastrój ;) na pewno często będę je nosić. 


Jakie Wy macie plany na dziś?
Buziaki,

Kats.

CONVERSATION

90 komentarze:

  1. Oj tak! Pogoda jest dziś piękna! ;)
    A te shorty genialne! *-*
    Tak samo jak i bransoletki ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, mam spodnie w podobnym wzorze ale z długimi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka z serduszkiem jest genialna *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te personalizowane bransoletki:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodenki. czekam na stylizację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne spodenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne personalizowane bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko spodenki

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wzorzyste szorty nieźle by mnie poszerzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętamy o rozdaniu, szorty są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne bransoletki <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bransoletki! *_* piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te spodenki:) Bransoletki tez są piękne,robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama bym chętnie nałożyła takie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie szorty i biżuteria ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietne szorty :) Mi od rowera megasnie rozbudowały się mięsnie na udach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne bransoletki, fajny blog ;)

    jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do mnie :)


    www.POLINEFASHION.pl


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie szorty
    u mnie pogoda właściwie od wielu dni iście letnia, cudna :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne bransoletki, super szorty. WOW!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy :) A bransoletki genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. spodenki mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne szorty !! :) Zakochałam sie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Liczę na jakiś ciekawy OOTD z tymi przepięknymi szortami w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj, piękne szorty :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - my--own--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka piękna ta z twoim nickiem <3

    OdpowiedzUsuń
  27. super te bransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, jakie śliczne bransoletki! :) Ja miałam z Who? bransoletkę z napisem "Katerka", mam ją nadal, jednak bardzo szybko się niszczy :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie wzory ostatnio są bardzo modne i też bardzo mi się podobają - mimo to jeszcze nic takiego nie mam :P A bransoletki takie uwielbiam! Muszę zajrzeć na tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarówno szorty jak i bransoletki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletki są świetne, osobiście uwielbiam takie : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega szorty!:) Aaaa właśnie szukałam ostatnio bransoletek z grawerem!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne spodenki!Mam podobne tylko kolorowe z New Yorkera ;D Pozdrawiam serdecznie oraz zapraszam na mojego nowego bloga o fotografii http://patrzacnaswiatprzezobiektyw.blogspot.com/
    proszę Was o dodawanie sie do obserwatorów i kometnowanie postów,ponieważ dzięki temu wiem że mam dla kogo pisać <33
    Pozdrawiam,Wiktoria :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super są te spodenki ;D Kocham takie jasne i wesołe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. miiło mi. :) szorty są swietne, czekam na nie w stylizacji. :) a humor oby trzymał jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bransoletki i spodenki świetne!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodenki mega! :) Również uwielbiam azteckie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejciu jakie śliczne szorty <3
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne spodenki :D Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ekstra szorty, świetny wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli chodzi o pieniądze to ja się tym nie zajmowałam, ale z tego co zauważyłam to tata wyjmował z bankomatu po prostu kuny i zabierało mu polski odpowiednik z konta :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję za odpowiedź :) hmm, właśnie ja nie wiem, bo w bankomatach za granicą biorą zwykle prowizje spore, chyba, że będę wybierać euro i tam w kantorze na kuny ;) bo za wybieranie euro chyba prowizji nie mam z tego co wiem. Dzięki tak czy inaczej ;)

      Usuń
  42. I spodenki i bransoletki piękne! Lubię to:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne bransoletki!. W planach mam zakupienie takiej z serduszkiem, czerwonym sznurkiem i grawerem :)
    A spodenki bardzo ciekawe i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaa:) śliczne bransoletki z grawerką , szorty też są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bransoletki sa urzekajace!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. siostra musiała być zaskoczona;)

    OdpowiedzUsuń
  47. joooooj, szorty są genialne:)!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Oo! Spodenki są śliczne, ten wzorek jest ładny! ;D Bransoletki tę bardzo ładne! ;D Zapraszam do mnie! : http://marysia-colorfulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Te spodenki są fenomenalne. :) Z resztą bransoletki też. :D Zapraszam. :P

    OdpowiedzUsuń
  50. szorty *O* śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top