Summer time!

Hej ;) 
Wczoraj zrobiłam sobie tzw. "dzień leniwca"- siedzenie w domu, jedzenie pyszności, telewizor, laptop i te sprawy- pomyślałam, że mam wakacje, więc nie zaszkodzi się zregenerować :) zrobiłam 2 spacery z psem, a potem odwiedziłam w pracy Asię. Wieczór spędziłam w domu, z siostrą, rodzicami i psiakiem :)
A dziś za to zdążyłam wyskoczyć do sklepu, jest gorrrrąco!
Tym razem stworzyłam zestaw w klimacie letnio- festiwalowym. Odnoszę wrażenie, że brakuje tu jeszcze kwiatka we włosach, ale co za dużo, to niezdrowo. Jest kolorowo, słonecznie, lekko i letnio. I o to chodziło, bo mamy lato :) najbardziej w oczy rzuca się krótka, barwna, geometryczna bluzeczka, na którą założyłam jeansowy, nieco poszarpany bezrękawnik. Do tego pastelowa maxi, balerinki i dużo dodatków- bransoletki i dość nietypowe, piórkowe kolczyki. Lato niech trwa! :) 
spódnica- Dresslink 
top- Choies
bransoletki- She bijou, K&Trend
okulary- ZeroUV
bezrękawnik- Sheinside

Aaa już jutro rozpoczyna się finał regat The Tall Ship Races! Nie wyobrażam sobie, aby mogło mnie tam zabraknąć, to olbrzymie wydarzenie, połączone z galą Eska Music Awards (która interesuje mnie oczywiście bardziej niż same żaglowce :)). Jutro wieczorem rozdanie nagród, występy gwiazd polskich, a także Nelly Furtado. W niedzielę natomiast caaaały koncert! Wybiera się ktoś? ;)

Buziaki,
Kats.

Instagram

CONVERSATION

84 komentarze:

  1. świetny top połączony ze spódnicą :) u mnie też bardzo gorąco, o ile się nie mylę jest 30 stopni! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie:)Super ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie..Takie dni leniwe w wakacje szczególnie się przydają :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy lubi czasem się polenić:)
    ładny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja ! ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes anorektyczkA??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pytanie chciałam zadać, strasznie to wygląda.

      Usuń
    2. Na zdrową to nie wyglądasz. Lecz się kochana puki nie jest za późno

      Usuń
    3. No chudość na maxa. Nie jest to ładne. Chłopaki nie lubią obijać się o kości!!!

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz!
    Maxi spódnice jak najbardziej ci pasują :)
    ja muszę uprosić mamę o jakąś.
    Bo mi się po prostu marzy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. maxi cudowna :D śliczny ma kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, cudny kolor tej Twojej maxi : )

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja bardzo ładna, tylko ta bluzka mi tu trochę nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie upięłaś włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd Ty bierzesz te wszystkie stylizacje? Jest super!!!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączanie, bardzo mi się podoba spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej cudownie wyglądasz i jaka chudzinka z ciebie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, sukienka maxi to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica i kamizelka świetne!
    Tylko uśmiechaj się częściej na zdjęciach ;)

    Zapraszam do mnie naJazzmin Style

    OdpowiedzUsuń
  17. jest pięknie, a w kolorze spódnicy zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny strój ! Super top ! Zapraszam do mnie http://patrzacnaswiatprzezobiektyw.blogspot.com/ - blog o fotografii ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. super ! świetna bluzka ;*
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym nie miała na EMA tak daleko z pewnością bym się wybrała. Świetna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw, wszystko idealnie ze sobą pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. what a lovely outfit honey ! love it ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. ekstra! uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniała spódnica maxi!pozdrawiam kochana:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja. Obserwujemy?

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com PS kliknij w banner to baardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Outfit bardzo udany :) W szczególności bardzo podoba mi się twoja maxi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w tak spiętej grzywce! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ohhhhhh piękna spódnica... <3

    OdpowiedzUsuń
  30. faktycznie moja spódnica jest prawie identyczna :)
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygladasz fantastycznie, super stylizacja na festiwal
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś tak obrzydliwie chuda, że mnie na wymioty zbiera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jesteś tak obrzydliwie pustą i niekulturalną osobą,że aż mi niedobrze .
      Katsuumi,nie przejmuj się,bo jesteś śliczna :)
      Ja lubię takie leniwe dni,ale potem mam wyrzuty sumienia,że nic nie robiłam :D
      Śliczna spódniczka :)

      Usuń
    2. To chyba Ty jesteś pusta Alyson! Nie widzisz na zdjęciach, że jej same kości wystają?! Tu naprawdę coś jest nie tak...

      Usuń
  33. ja dzisiaj mam dzień leniwca! :)
    fajny zestaw, bardzo kolorowy. dobrze Ci w maksi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz :)
    czy kamizelka na pewno jest z SHEINSIDE? ^^
    bo mam taką samiutką, tylko, ze z innego sklepu internetowego :D
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyglądasz ! Genialna spódnica :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    http://princess-is-curvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiście festiwalowy look, ale moim zdaniem wcale nie brakuje kwiatka we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam podobną spódnicę, tyle, że miętową. :)
    ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba! Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja taka letnia sama chętni bym się tak ubrała ;)

    + Obserwuje

    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)
    Wszystko do siebie bardzo pasuje. Nie jest niczego ani za mało ani za dużo ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja, a top jest mega ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. każdemu należy sie dzień leniucha :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz super styl ;) zdecydowanie obserwuję :>
    Zapraszam: http://whatisinthehat.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz!! <3 ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow ! fajny zestaw. Ta bluzka mnie urzekła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. aa zakochałam się w tym topie ;p
    gorąco pozdrawiam !
    http://majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja wlasnie moje dni lenia przechodze. Pomijając shopping hah.

    Pieknie wyglądasz na tych zdjęciach i maxi jest piękna

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja chyba też muszę sobie kiedyś zrobić taki dzień, bo przy upałach i tak się nie ma siły na zbyt wiele :)) A spódnica jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  49. oj, zdecydowanie taki zestaw ubrałabym na jakiś letni festiwal :))
    miłej zabawy na tym finale regat i koncercie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie 'dni lenia' są na wagę złota kiedy jest tak gorąco. Świetny zestaw, uwielbiam takie jeansowe kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny strój :) wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja
    Obserwuję tu i na lookbook'u
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Coś zbyt często mam takie leniwe dni :DD Muszę coś z tym robić!
    Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaaaka piękna spódnica! :o

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam takie zestawienia, mój ulubiony styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję bardzo :) Świetna katanka.

    OdpowiedzUsuń
  57. kurcze, śliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zauroczyłaś mnie tym outfitem! Jest naprawdę świetny i wszystko tak fajnie pasuje. I jeszcze fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. bluzka jest śliczna!
    wszystkie rzeczy pięknie dobrane, brakuje jedynie... uśmiechu :D !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna maxi. :) Zdradzisz ile za nią dałaś? :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie Ci w tych ubraniach! ;D ;D ;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top