Cross and shorts :)

Hej ;) 

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Ja czuję się ostatnio bardzo, bardzo dobrze, przede wszystkim jestem jakaś taka uspokojona i czuję przypływ wewnętrznej siły :) niedawno wróciłam z zakupów, a teraz skrobię dla Was post. Oglądaliście wczorajszy mecz Lechia- Barcelona, zakończony remisem 2:2? Przyznam, że byłam pozytywnie zaskoczona tak dobrą postawą polskiej drużyny. Wiadomo, że mecze towarzyskie rządzą się swoimi prawami, można robić niezliczoną ilość zmian, dlatego okazję do pokazania się miało wielu zawodników ;) 

Dziś pokażę Wam zestaw, który stworzyłam podczas trwających ostatnimi czasy upałów (choć ostatnio u mnie lekkie ochłodzenie, mam nadzieję, że cieplejsze dni wrócą!). Tym razem, mimo ogromnej miłości do maxi, żeby nie było nudno, ubrałam tenisówki i jasne, jeansowe szorty na wysokim stanie, w które wciągnęłam biały t-shirt z krzyżem. Pomyślałam, że do sportowego look'u dobiorę coś bardziej eleganckiego, aby trochę urozmaicić zestaw- szara marynarka sprawdziła się w tej roli bardzo dobrze, podobne lustrzane lennonki. Dajcie znać, co o tym sądzicie! ;) 

t- shirt- Persunmall
tenisówki- no name
szorty- Romwe
okulary- Chicnova
bransoletki- Persunmall, K&Trend

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

82 komentarze:

  1. chciałabym mieć takie nogi jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka<3 :O Śliczna jest:D Świetny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie,lubię takie zestawy! a okulary są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jak lechia wbiła pierwszą bramkę to byłam w takim szoku, ze o jeju!
    bardzo ładna koszulka!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, tylko nie krzyże!
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba, lenonki są bajeczne, ale DLACZEGO KRZYŻ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ty chuda! :o
    Ile ważysz i przy jakim wzroście? :)

    Stylizacja podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ze sobą wygląda świetnie :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna z lepszych stylizacje jakie widziałam tutaj na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię motywu krzyża, ale szorty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyjazd z rodziną do Chorwacji czy ze znajomymi? :) (może pisałaś, ale mi umknęło)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wczorajszego meczu nie oglądałam, nie lubię piłki nożnej. :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się takie połączenie, bluzeczka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie japonki :):) w taki upał to tylko takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy zestaw od długiego, długiego czasu który mi się spodobał u Ciebie :)
    no oprócz tych nózek.
    nie widziałam meczu. JA jestem fanka zupełnie innego zespoły,a za Barcą nie przepadam. Lekko mówiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam mecz! :D
    Stylizacja meega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za motywem krzyża :(

    OdpowiedzUsuń
  17. czadowe okulary Kochana!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, bardzo fajne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodko wyglądasz ;) I te usteczka różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie łączenia wysokich szortów z bluzkami z motywem krzyży :D świetnie okulary! ;)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie powinnaś pokazywać ,,nóg", wyglądasz na baaaardzo niedozywioną :(

    OdpowiedzUsuń
  22. fajni wyglądasz, czadowe te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się :)
    koszulka. <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji. Powinnaś ubierać się tak częściej. A co najważniejsze outfit w moim guście :)
    Dzisiaj nie mogę się napatrzeć na twoje zdjęcia hihi sama nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ile wazysz? czy chcialabys przytyc? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestawienie! jaki nosisz nr buta? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. spodenki mi się podobają, ładnie leżą. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się :D
    uwielbiam lato, za to,że niemal non stop można nosić szorty :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Szorty masz superaśne, za motywem krzyża nie przepadam ale cała stylizacja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz fantastyczne nogi ! Co Ty robisz ze są takie chudziutkie ?


    piękna stylizacja ! koszulka z krzyżem boska <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Meczu całego nie widziałam tylko bramki.

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjna bluzka i swietne szorty!!!! super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja meczu nie oglądałam, ale jak mama mi powiedziała o wyniku to aż się zdziwiłam ;)
    Ślicznie wyglądasz!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz :)

    Zestaw bardzo ładny, oprócz tej koszulki - nie lubię motywu krzyża. Masz świetną figurę dziewczyno :) Kiedyś byłam na bieżąco z Twoim blogiem, chyba czas do tego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. spodenki idealnie na tobie leżą *-*
    pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta stylizacja pasowałaby idealnie na jakiś taki letni festiwal muzyczny :) bardzo mi się podoba :) szczególnie t-shirt z krzyżem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem! a bluzka jest cudowna!:) obserwuję a jeśli Tobie podoba sięmój blog,również zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie piszesz, obserwuje i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne te szorty są1!!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacja! Bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz, ale uśmiechnęłabyś się czasem ;D Bardzo podobają mi się okulary i bluzka :3
    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne lenonki! lubię takie luźne zestawy! buzka

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest naprawdę dobra stylówa. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie Ty masz chude nogi! Mogę Ci oddać trochę moich! xD

    OdpowiedzUsuń
  45. mecz oglądałam:)
    zazdroszcze ci tej pięknej figury

    OdpowiedzUsuń
  46. Nogi rewelacyjnie się prezentują w tych spodenkach.
    Co do okularków to jakoś nie mogę się przekonać do tego modelu.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię spodenki z wysokim stanem :) Sweterek także jest śliczny, ogólnie przyjemny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  48. It's going to be ending of mine day, but before end I am reading this wonderful paragraph to improve my know-how.

    Also visit my blog; liquid Diet (http://www.weightloss-capsule.com/diet-pills)

    OdpowiedzUsuń
  49. Strój bardzo mi się podoba, sama z chęcią bym się tak ubrała :)

    ale kochana, wszystko u Ciebie w porządku? jesteś taka chuda.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  50. zapraszam na konkurs!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  51. Super figura i outfit :) jak zawsze na tak!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Szorty i okulary <33

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaka chudzinka! :o
    Pozazdroscic!

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  55. KOOOOOOCHANA! jESTEŚ NAPRAWDĘ FASCYNUJĄCĄ OSOBĄ, ALE WYGLĄDASZ NA 13, 14 LAT.:(
    MYŚLAŁAM, ŻE TO JA JESTEM STRASZNIE CHUDA.:( KOCHANA JEDZ WIĘCEJ, BO ZNIKASZ.:(

    OdpowiedzUsuń
  56. jezu chryste, masz chyba najokropniejsze nogi jakie widzialam o.o dwa patyki, to wyglada przerazajaco, niestety..

    OdpowiedzUsuń
  57. Spodenki bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny outfit. :) Od dawna szukam takich spodenek, niestety nigdzie ich nie mogę znaleźć... Zapraszam. :P

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top