T- shirt'y do pępka- przegląd :)

Hej! ;)
Dzisiejszy dzień zaczął się trochę "na wariata", bo na 10:10 miałam iść się zorientować o pracę w jednym z butików na osiedlu, a wstałam o 9:30 i tak wszystko w pośpiechu... Było ok, ale mają odezwać się w tygodniu, mam nadzieję, że to, że studiuję dziennie, ich nie zniechęci... Zobaczymy :) jest ładna pogoda, mam dziś parę rzeczy do zrobienia i może uda mi się też spotkać po południu z kumpelą :) na razie się leniiimy ;)

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was przegląd krótkich koszulek, które w obecnym sezonie powinny znaleźć się w niemal każdej szafie :) tutaj zyskują osoby, które trzymają w swoich szafach ubrania sprzed wieeelu sezonów w nadziei, że "moda kiedyś wróci". I tak, bluzki do pępka, które przeleżały w tych szafach od czasów Spice Girls wreszcie na nowo mogą ujrzeć światło dzienne! :) 
Na lato to mój absolutny must have, dlatego z niecierpliwością czekam, aż będzie odpowiednia pogoda, aby w takiej wyskoczyć. Najlepiej z ciekawym napisem bądź nadrukiem. Są praktyczne, wygodne, na upały (których mam nadzieję wreszcie zaznać :D) wręcz idealne. I dodają charakteru :) co sądzicie? Tutaj mały przegląd internetowych sklepów: 


 Persunmall-  w większości pojedyncze printy, napisy, mnie urzekły swoją prostotą :) 

 Sheinside- w tym wypadku wzory znajdują się na caaaałej długości (i szerokości) bluzeczki. Jest kolorowo, jest letni, są kwiaty i krótki rękaw- w którym czuję się dużo lepiej, niż w odsłaniających ramiona.

 Chicnova- tu powiedziałabym, pełna dowolność! Mnie najbardziej spodobała się nr 4 i 5 ;) 


 Choies- nr 3 i nr 6 to moi faworyci :) jak widać, co bluzka to inny styl, lubię to! ;) 

Co Wam najbardziej przypadło do gustu? ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi bluzkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..Podobaja mi sie, ale tylko niektore. Wlasnie w sobote upolowalam sobie jedna taka w Primarku w LOndynie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne,fajne te koszulki ale ktoś musi być bardzo odważny by założyć taką koszulkę oraz musi mieć co pokazać ,czyli płaski brzuszek,który ty posiadasz :) Mimo to kilka koszulek bardzo mi się podoba np. z wąsem czy kotami .
    Trzymam kciuki za to, żeby cię przyjęli do pracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zakupiłam w new yorkerze fajny top ' do pępka ' ale z myślą o noszeniu go pod przeźroczyste bluzeczki ;-) Solo bym się nie odważyła z moim brzuchem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka fajnych propozycji, ale ja ze swoim brzuszkiem nie czułabym się w takim t-shircie ok :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie podobała mi się moda na gołe brzuchy :) takie bluzki lubię tylko z bokserkami

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio bardzo takie lubię i sama kupiłam sobie kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne, ale trzeba mieć naprawdę płaski brzuszek. ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobały mi się te z Sheinside ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie sheinside na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jedną, ale na długi rękaw ;d
    muszę się zaopatrzyć w coś na krótki lub na ramiączkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie, ale po pierwsze ze swoją figurą nie mam co o tym marzyć, a po drugie jak dla mnie bardziej nadają się na szybkie przejście na plaże, a nie paradowanie w nich cały dzień ;) Taka moja lekko konserwatywna natura ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszulki do pępka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam masę tego typu t-shirtów na wyprzedaży w New Looku, sama nawet nabyłam jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczne te bluzeczki, wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się takie podobają ale z moim wielkim, wstrętnym brzuchem nic z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś się takie nosiło, ale dziś większość wstydzi się swojego brzucha - niestety jedzenie fast foodów i picie Coli niczemu dobremu nie służy. Ja osobiście kiedyś nosiłam takie krótkie bluzki - była taka moda, to się nosiło ;) ale zdecydowanie wolę dłuższe, mimo, że mam brzuch płaski i figurę nienaganną, to jednak takie krótkie jedynie na fitness lub ewentualnie rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne! kilka bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taka koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam na takie bluzeczki za tłusty brzuch;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podobaja, ale tylko na kims kto ma odpowiednia do takich bluzek figurę, czyli przede wszystkim sliczny i plaski brzuszek, którego ja niestety nie posiadam, dlatego nie czułabym sie w takich bluzkach zbyt komfortowo :>

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam za takimi bluzkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię tego typu bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od sheinside najlepsze :) miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnego masz bloga ;) obserwuje! :) a co do koszulek - uwielbiam je :) w tą zimę sobie trochę pofolgowałam, więc taką koszulkę, to dopiero za jakiś miesiąc chyba założę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne na lato. Podobają mi się :) zapraszam do siebie!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam je! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się te bluzki jednak sama sobie nie mogę pozwolić na noszenie takiej :D W tym przypadku chudzielce mają dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne są takie koszulki, bardzo ładnie wyglądają na kimś :D też są fajne, te z frędzelkami na dole :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. te koszulki z kwiatowymi wzorami są mega;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne koszulki! Najbardziej podoba mi się ta z wąsami i wieżą Eiffla i ta w kwiaty z numerem '16' *.* Świetne są też koszulki z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pełną szafę takich krótkich bluzek! Co prawda nie dla mnie, bo nie mam do tego figury, ale dla moich modelek do sesji zdjęciowych są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te koszulki! Najbardziej podoba mi się z wieżą Eiffla:) Do tych bluzeczek trzeba mieć nienaganny brzuch. Nie ma nic gorszego od wylwających się boczków! Powodzenia w sprawie pracy*

    OdpowiedzUsuń
  34. o jakie fajne bluzeczki :)

    zapraszam do mnie www.kasiulccia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog ! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkie sa swietna sheinside moj faworyt ;)


    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie przepadam za takimi t-shirtami :/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo podobają mi się tego typu bluzki, lecz sama bym ich nie ubrała, nie ta figura :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety nie dla mojego brzucha! :P

    OdpowiedzUsuń
  40. mam jedną taką koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  41. A moim zdaniem wystarczy biały top pod spód i każda może cieszyć się takim t-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. niestety takie koszulki nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkie bym przygarnęła dla siebie, hihih ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  44. podobają mi się takie bluzki ;) najbardziej te luźne ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niektóre całkiem fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Na pewną dostaniesz ta pracę :) świetne topy, aż się na nie napalilam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszulki są super świetne i w ogóle, ale najpierw musiałabym zrzucić parę kilo, żeby taką na siebie włożyć ;>>

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne koszulki! bardzo mi się spodobała z wąsami :D

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo lubię tylko niestety trzeba mieć dobry brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  50. trzymam kciuki za Twoją pracę! ; )
    a odnośnie bluzek to mi się nie podobają.. nie ta figura u mnie, poza tym nawet jakbym miała płaski brzuch to bym nie chodziła w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie T-SHIRTy :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Skąd pochodzi druga bluzeczka, ta z kotami? Jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  53. są zajebiste, ale jestem za gruba :(( :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Na razie mam jedną taką koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. oj jest pyszniutka, a jak rozgrzewa! na zimę będzie idealna ;d

    OdpowiedzUsuń
  56. Thanks a lot for sharing this with all folks you actually recognize what you're talking approximately! Bookmarked. Kindly also seek advice from my website =). We will have a hyperlink alternate agreement among us

    Here is my blog post :: mazda rx 8 2004

    OdpowiedzUsuń
  57. ja w takich koszulkach wstydziłabym sie chodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja jestem zdecydowanie fanką takich luźnych bluzek <33

    OdpowiedzUsuń
  59. jestem fanką takich koszulek i mam ich sporo ;)
    mam nadzieje że dostaniesz prace

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top