Jumpsuit and flowers.

Hej! ;) 
Wczorajszy dzień minął dość szybko, mimo tego, że nie robiłam niczego konkretnego- takie codzienne drobnostki, jak zakupy czy obiad, gdzieś tam coś ogarnąć, obejrzeć telewizję- w tym rodzaju. Odwiedziłam też siostrę w pracy :) po południu przyjechał do nas mój chrzestny z żoną. Wypiliśmy kawkę, zjedliśmy ciasto, ogólnie bardzo sympatycznie spędziliśmy czas. 
Wieczór natomiast upłynął pod znakiem sportowych wydarzeń- najpierw mecz o 3. miejsce w Pucharze Konfederacji (Włochy pokonały w karnych Urugwaj, Buffon jak zawsze wymiatał :D), potem wygrana Polaków z Argentyną w Lidze Światowej, a w nocy- finał Pucharu Konfederacji między Hiszpanią a Brazylią. Hmm, to już chyba staje się nudne, ciągle te same zespoły- Brazylia, Hiszpania, tylko Niemiec brakowało, hue hue hue. Ale ja tam nie narzekam ;) 

Już od dawna nosiłam się z zamiarem kupienia kombinezonu. Pomyślałam, że fajnie by było połączyć w nim spodenki i spódniczkę- bo wygląda bardziej dziewczęco i jest fajną alternatywą dla zwykłych sukienek, które czasami sprawiają nam wieeeeele problemów natury pogodowej czy ciekawskiej ze strony płci przeciwnej (jak to bywało w podstawówce :D). W kolorze beżu najbardziej mi się spodobał. Założyłam do niego legginsy w kwiaty, a także jasnobrązowe koturny. Do tego delikatna biżuteria- naszyjnik nieco geometryczny, różowa bransoletka i czarne, wiszące kolczyki. Podoba Wam się? ;) 
legginsy- no name
kombinezon- Sheinside
bransoletka- prezent od siostry :)
naszyjnik- Vezzi
buty- CCC
kolczyki- Zielony Kot

Jak Wam się podoba? ;)

Aaa nie wiem czy słyszeliście, wczoraj w Szczecinie panował spory rozgardiasz, ponieważ rozbrajano bombę wydobytą z Odry i ewakuowano całe Stare Miasto, autobusy musiały jeździć wieeelkim objazdem, a ludzie mieszkający i pracujący w promieniu 700 m zostali przeniesieni do pobliskiej szkoły (już widzę, jak właścicielka bufetu zacierała ręce na wieść, że kilka tysięcy ludzi będzie w pobliżu i na pewno zdąży zgłodnieć i wydać kasę w jej sklepiku hihi :D). Ciekawe rzeczy u nas się dzieją, prawda? ;) 

Buziaki,
Kats. 

PS. Romwe Summer Holiday Sale
1000 styles!  Up to 70% off
Time: 07/01/2013-07/07/2013

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. bardzo ładny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w Londynie i nie niestety nie mialam jak obejrzec meczu Polska-Argentyna, ale no trudno. Grunt, ze wygrali! ;)
    Sliczne zdjecia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to sukienka.
    Kocham kombinezony, ten jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko wyglądasz, tak dziewczęco. Jak tak zerkasz w lewo i w prawo to mi takiego maleńkiego delikatnego ptaszka przypominasz:) A o Szczecinie słyszałam, niezły młyn;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :)
    heh ale akcja... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty drobniutka jesteś ;d fajny zestaw ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz przepięknie ! Buciki masz zjawiskowe !

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie Ty masz szczupłe nóżki;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obejrzałam tylko mecz siatkarzy, na finał PK nie chciało mi się już czekać :P
    Ale ty szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon cudowny! Pokaż go jeszcze bez leginsów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz bardzo kobieco, ale ja bym zlikwidowała leginsy z tego zestawu i byloby super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że się podoba. Jak zawsze pięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleś Ty chuda ;o

    Właśnie oglądałam siatkówke :) i powiem Ci że radocha co nie miara :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te legginsy:)

    zapraszam do mnie na zabawę w "podaj dalej"!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kombinezon tez mam taki tylko ze neibieski :) ale Ty jestes chuda!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaaaaacie kombinezon mega!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wrażenie, że jesteś coraz chudsza !!! Aaaaa! z KOŚCI NA OŚCI !

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka ty jesteś szczuplutka :)
    legginsy mnie uwiodły :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne bucki ^^ za ile kupiłaś?

    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że lepiej wyglądałabyś bez legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka jesteś chuda *.*
    Zaczynam znów blogowanie będzie mi miło jak wpadniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wyglądasz swietnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. pasuje do Ciebie beż ; ) to u Ciebie na podwórku te zdjęcia ? bo pięknie tam jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, fajny ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale chudzina z ciebie o.o masz takie chude nogi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również mam w planach kupić kombinezon ale ja poluję na kombinezon ze spodenkami a w dodatku w kolorze np.turkusowym czy też jakimś innym letnim kolorze .
    Pierwszy raz widzę kombinezon ze spodenkami i spódniczką , bardzo mi się podoba.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny ten kombinezon (jakbym nie wiedziała to bym powiedziała, że to sukienka :P) ale chyba lepiej by było bez legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory, dziewczęca stylizacja a zdjęcia urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely look sweetie :-)

    Have a nice day

    xoxo

    Piera Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie wyglądasz:) ładne leginsy:) dodałam Cię do obserwowanych :* zapraszam na myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Na początku myślałam ze to sukienka ! Świetny jest ten kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny zestaw :D
    też myślałam na początku, że to sukienka ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam kombinezony i cieszę się, że można ich teraz tyllle znaleźć w różnych sklepach, a nawet w sh :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniała tunika, bardzo dziewczęca
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny kombinezon, ciekawie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju, ale Ty jesteś szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie wyglądasz! buty są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. super ten kombinezon, w pierwszej chwili myślałam, że to kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ten kombinezon jest świetny! :) wygląda jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaka Ty drobniuutkaaa!
    Śliczną masz sukienkę! :> Z legginsami efekt jest bardzo ciekawy ale podejrzewam że bez nich też byłoby ok. :))

    OdpowiedzUsuń
  47. slicznie wygladasz cudowny zestaw i piekne miejsce gdzie robilas zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeej jaka ty sliczna *.* i sliczne ubrania :o <3

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie to wygląda!:)
    nie ma to jak wieczory oglądając mecze:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chudzinka :D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale z ciebie jest chudzinka :) śliczny kombinezon. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. słyszałam o tej bombie, się musiało tam u Was dziać :P

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top