Job interview ;)

Hej! :) 
Lubię, kiedy dni nie mijają mi na bezsensownym "nicnierobieniu", a nawet, jeśli jstem w domu, to robię rzeczy, które sprawiają, że czas leci szybciej. Kto by pomyślał, że nawet tak dzień może minąć równie przyjemnie, jak spędzony na słońcu na plaży z drinkiem z palemką (przesadziłam, marzenia :D). Ale wieczór z cuksami, dobrą kawą i truskawkami absolutnie należał do udanych haha, niewiele potrzeba mi do szczęścia ;D 
No, brakuje mi tych upałów, które, jak mówią plotki, krążą po Polsce, a nie chcą zawitać na Pomorze Zachodnie ;< u mnie zmiennie, raz słońce, raz deszcz, przynajmniej tak było wczoraj. Co dzisiaj- zobaczymy.

Są sytuacje, które wymagają od nas dużo większego zaangażowania w strój, niż zakupy, szkoła czy laborki na uczelni (choć biały fartuch uplamiony odczynnikami też jest dość niekonwencjonalny :)). Kiedy idziemy na  egzamin czy rozmowę o pracę i chcemy zrobić dobre wrażenie, powinniśmy ubrać się bardziej elegancko. Niekoniecznie galowo, ale nasz wizerunek decyduje o tym, jak potencjalny pracodawca na nas spojrzy- myślę, że to pół sukcesu! Ja właśnie wczoraj byłam na takiej, obecnie czekam na odpowiedź (miejmy nadzieję, pozytywną). Z tej okazji założyłam biało- czarne, obcisłe spodnie, a także zieloną bluzkę z baskinką. Obie rzeczy można kupić TUTAJ. Gorąco polecam przejrzeć, poza nimi znajdziecie wiele fajnych, sportowych rzeczy :) dobrałam panterkową apaszkę na przełamanie i lekką biżuterię, wystarczyła bransoletka z przywieszkami i naszyjnik- serce. Bo co za dużo, to niezdrowo! ;) 
 
 
apaszka- Zara
spodnie- TB Sport
bluzka- TB Sport
buty- no name
bransoletka-Rings & Tings
naszyjnik- Rings & Tings

A dziś idziemy świętować z przyjaciółkami moją (nieco wcześnie :D) skończoną sesję, trochę później skończoną Sylwii i- przede wszystkim- inżyniera mojej Asi! :)

Ponadto, zapraszam Was na Bloglovin, gdzie możecie również mnie obserwować :) 
Follow on Bloglovin

CONVERSATION

99 komentarze:

  1. Ale fajna ta zielona bluzka:). Gratuluję zdanej sesji i życzę miłej zabawy z przyjaciółmi i siostrą.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw ^^
    Mi tez wiele nie potrzeba do szczęscia,wystarczy cisza trawa,muzyka,książka i jacyś ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pomysłowe są te spodnie! życzę Ci żebyś dostała tą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś, znając życie na pewno dostaniesz pozytywną odpowiedź, trzymam kciuki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "W rytmie serca" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny stroj ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie baardzo fajnie :D bardzo mi sie podoba takie lączenie :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odjęłabym tą apaszkę :p

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi tutaj nie pasuje :-( Albo panterka, albo zielona bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz chudziutkie nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczenia Mel B - ABS , na pośladki i na brzuch
    Ewy Chodakowskiej - Skalpel , kiler i turbo spalanie .
    Dopiero zaczynam . a teraz przez remont nie za bardzo mam jak ćwiczyć ;/ więc narazie wykonuję ćwiczenia Mel B . A Ewy zacznę jak to wszystko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strój jest śliczny i w ogóle wyglądasz pięknie...
    Nie zrozum mnie źle, ale po prostu się martwię, nie masz problemów z wagą? Jesteś strasznie chuda ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne spodnie! obyś dostała tą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie jakoś za dużo wszystkiego, a spodnie przez te marszczenia, wyglądają jakby były na Ciebie za szerokie

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie, nie pasują tu takie spodnie. Mogłyby być całe białe

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki żeby się udało! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. chudzinaaaaaaaaaaaaaaa ! ♥
    śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Boże jaka piękna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  19. legginsy są śliczne:) bardzo lubię połaczenie bieli z czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne spodnie, ale chyba musisz troche przytyc zeby tak nie wisialy, mam nadzieje ze nie jest to spowodowane zadna choroba
    pozdrawiam
    madzia

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś śliczna!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Uspokoiłaś mnie! Już myślałam, że wpadłaś w szał "odchudzania" ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz racje. Wygląd na rozmowie o prace jest bardzo ważna. Znam to z autopsji:-) nawet jak roznosi sie cv strój może przeważyc na efektach naszych poszukiwaniach:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musisz ta pracę dostać :) świetne spodenki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje. Strój jest ważny na rozmowie o pracy. Myślę że nawet jak się roznosi cv to nasz wygląd może spowodować różne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja :) Trzymam kciuki za dostanie się do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw :D te spodnie są boskie! :)

    u mnie od 3 dni bardzoo ciepło :D właśnie mam zamiar iść się poopalać ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna stylizacja! i trzymam kciuki za pozytywną odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz super :) extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie są fantastyczne, podobają mi się o wiele bardziej niż te, na których jest mnóstwo biało czarnych pasków.

    OdpowiedzUsuń
  31. mega bluzka i spodnie, super połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Baskinka śliczna, a Tobie naprawdę pięknie jest w zielonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skoro tak się ubrałaś to na pewno dobrze wypadłaś :D
    Bardzo ciekawe spodnie :)
    Widzę, że dzień znakomicie zakończony :) Ahh...ta moja słabość do słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie bomba!
    Też się nie ubieram na rozmowy tak galowo :)
    Spodnie najlepsze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale Ty szczuplutka jesteś ^^ Powiem szczerze, że czerwona szminka dodaje Ci uroku, a legginsy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale jesteś chuda... wyglądasz jak anorektyczka.. :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw świetny, ale jak na rozmowę kwalifikacyjną to dość odważnie (choć zależy co to za praca miałaby być) :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej ale jesteś chudziutka... ostatnio chyba ubyło Ci trochę kilogramów. A zestaw bardzo ciekawy, uwagę przyciąga bluzka, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  39. chudszej osoby nie widziałam;O

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna ta zielona baskinka :-) A ja czekam z utęsknieniem na upały i mam nadzieję, że nadejdą jak najszybciej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś tata szczuplutka że niedługo ciebie wiatr porwie ;) jak dla mnie troszkę odważnie jak na rozmowę kwalifikacyjną ;) ale to tylko moje zdanie ;) ważne że ty czujesz się w tym dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo myslę.
      baskinka mi się podoba, spodnie też,ale jednak nie razem.
      I rzeczywiście w tych spodniach to juz w ogóle wyglądasz chudo

      Usuń
    2. i ja też tak uważam, poza tym dla mnie tu się wszystko gryzie. No a spodnie strasznie wiszą, nie wygląda to ładnie.. Mimo wszystko mam nadzieję że dostaniesz pracę! ma nadzieję że dasz znać czy się udało i zdradzisz co to za praca :))

      Usuń
  42. świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bluzeczka bardzo ciekawa, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi się ten zestawik podoba, jest świetny, ja bym chyba wybrała go na randkę niż na rozmowę o prace, ale ja jestem strasznie konserwatywna i mało odważna w kwestii ubioru na takie okazje jak np. egzamin, czy też wspomniana rozmowa. Trzymam kciuki za Ciebie;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem w jakim miejscu szukałaś pracy, ale moim zdaniem to zbyt odważny i ekstrawagancki zestaw na rozmowę kwalifikacyjną lub egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz piękne, chudziutkie rączki <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmm jak na rozmowę kwalifikacyjną to z tych rzeczy wybrałabym tylko spodnie, w sumie też zależy gdzie szukasz pracy ale jak szukałam w bankowości to raczej decydowałam się tylko na biel i czerń. No i się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku, jaka chudzinka :o Osobiście raczej postawiłabym na czerń i biel w związu z takimi wydarzeniami ale przecież do odważnych świat należy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładna bluzka i spodnie :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestawik ;) spodnie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  51. Podobają mi sie takie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak tak tak i jeszcze raz tak!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty to masz figurę...
    Niezłe butki <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluzka z baskinką ♥
    Bardzo podobają mi się baskinkowe bluzki ale jakoś tak nie mogę zebrać się by iść przymierzyć i zobaczyć jak ja w takiej będę wyglądała a w rezultacie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Apaszka tu zdecydowanie pasuje, dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  56. o matko, ale szczupła jesteś!!! :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  57. wow@ niezłe połączenie kolorów;)
    Zielen zwraca uwagę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. u mnie na podkarpaciu strasznie gorąco az sie z domu nie chce wychodzic :D swietne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  59. super blog !
    wejdziesz ?
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. swietnie wygladasz :) spodnie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetnie, wyglądasz :)

    ale jesteś szczupła :o

    OdpowiedzUsuń
  63. podoba mi się bardzo połączenie zieleni z panterką ;) spodnie mi to jakoś nie odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. o, trzymam kciuki! a gdzie się próbujesz dostać? :*

    OdpowiedzUsuń
  65. ojj strasznie zmizerniałaś :( ..

    OdpowiedzUsuń
  66. Trzymam kciuki! :)
    Cudnie wyglądasz, Chudzinko ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. prześliczne te sukienki w poście 'SALE' .. tylko ja się pytam czemu mam tak dużo sukienek w szafie i brak miejsca na nowe? :p

    OdpowiedzUsuń
  68. fajne połączenie, aczkolwiek należy dodać, że takie legginsy pasują tylko osobom z tak szczupłą sylwetką, jak Ty :) Bo jeśli ktoś nie weźmie tego pod uwagę, efekt może być odwrotny ( aczkolwiek na pewno będzie przykuwał oko...;p )
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Te ubrania wiszą na Tobie! radziłabym raczej się tobie ubierać w dziele dziecięcym niż w damskim skoro potem są takie efekty jakie są. A tak po za tym, jeśli się idzie na rozmowę o prace to raczej zakłada się białą bluzkę/koszule i lekki makijaż niż rzucającą się w oczy bluzkę którą nic nie eksponujesz a na ustach lepiej byłoby nałożyć błyszczyk czy pomadkę o naturalnym odcieniu nie mówiąc już o dolnej garderobie. Jak dla mnie taki strój jak na rozmowę kwalifikacyjną ciut za odważnie, ostro. Takie moje uwagi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. super baskinka;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Both instruments bypass the probate process can take long. Fortunately, there are some serious revenue recognition programs when
    financing is btc robot review offered by a number of public websites on the Internet.
    While investing at the actual tax sale isn't always a smart
    investment. All right, you read that correct.


    Review my web-site ... bitcoin robot review

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top