Spacer po promenadzie :)

Hej ;) 
Wczoraj wybrałyśmy się z Asią nad morze, do Międzyzdrojów. Uwielbiam klimat tego miasta, znam je jak własną kieszeń, poza Szczecinem jest to miejsce, w którym przebywam najczęściej- zwłaszcza latem. Pojechałyśmy rano, wróciłyśmy pod wieczór, posmażyłyśmy się, poleżałyśmy, poczytałyśmy gazetki, pomoczyłyśmy tyłki w morzu i tak jakoś zleciało :) relaks jak się patrzy ;) 

Przy okazji fali upałów postanowiłam ostatnio stworzyć zestaw, który idealnie nada się na wypad nad morze, na... spacer po promenadzie :) wczoraj co prawda wybrałam inną opcję, jednak pasiasta sukienka z przedłużonym, asymetrycznym dołem kojarzy mi się z bajkowymi syrenami, również przez to wycięcie na brzuchu. Z racji swojej figury wolę poprzeczne pasy, które optycznie poszerzają sylwetkę, długość również mi odpowiada bardziej, niż mini. Na górę założyłam dodatkowo koszulę a'la jeans, a jako dodatki- okrągłe okulary z motywem panterki (łączymy printy!) i słomkowy kapelusz z małym rondem, który jest mi konieczny w czasie plażowych "wojaży", a już na pewno chorwackich :)
Jak Wam się podoba takie zestawienie? ;) 


 buty- J&K Fashion
sukienka- Choies
kapelusz- Kari
okulary- Chicnova
koszula- Romwe
pierścionek- Nefryt Sklep

Jakie macie plany na sobotę? Ja słyszałam, że pogoda nieco ma się popsuć, chociaż teraz  mega gorrrąco! Wczoraj też było gorąco, dobrze, że słońce nieco przymglone i lekki wiaterek, bo byśmy się popiekli :) a dziś prawdopodobnie idziemy na wieczory filmowe nad jeziorem, chcę poczuć fajny klimat, zawsze to coś innego :)  

Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

71 komentarze:

  1. sukienka jest świetna, właśnie kojarzy mi się z takim morskim klimatem :) a taki kapelusik przydałby się na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zestawienie bardzo mi się podoba! Szczególnie sukienka i buty<3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój styl, ale ładnie ;))))

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie Ci zazdroszczę, że możesz sobie zrobić ot tak wypad nad morze :)! Ja jeżdżę co roku na wakacje nad morze, tylko w tym roku i w tamtym nie byłam niestety i czuję tęsknotę! W Międzyzdrojach jest super, byłam tam kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne oczy :):) Też bym chciała wypad nad morze no ale niestety rodzice pracują :(:(

    PS. Jeżeli możesz wejdź na bloga (link poniżej). Zależy mi na Twojej opinii.

    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica i bardzo ładne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jej zazdroszcze :0 ja mam daleko do morza :( niestety ;( ale look świetny ;) wszystko połaczone idealnie :* świetny kapelusz i uroocze buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos pieknego, uwielbiam ten outfit w Twoim wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wypadów nad morze :) Piękna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  11. super buty! świetny letni strój :) od razu zachciało mi się na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy zestaw!
    dzień widać dobrze spędziłaś ja też dziś muszę iść się troche opalić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda! Przepiękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie super, ale uważam, że sukienka za długa :D hihi
    Bardzo lubię takie al'a jeansowe koszule, które można u dołu wiązać :) Od jakiegoś czasu poluję na taką :)
    Miłego wieczoru filmowego, pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne połączenie, masz piękny ten kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka super podkreśla twoją figurę. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sukienka ! Wyglądasz fenomenalnie i jaka figurka ah pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw, faktycznie idealny na upały. :) uwielbiam połączenie pasków z dżinsem, a kremowe balerinki idealnie wyciszają krzykliwość sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym miec tak blisko do morza zeby w jeden dzien zajechac i wrocic :))) i zdażyc poleniuchowac na plazy

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest cudowna - bardzo oryginalna! Nie przepadam za tego typu butami, ale reszta jak najbardziej na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie pasuje dla Twojej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest idealna na twoja figurę, jak ktoś ją specjalnie dla ciebie szył :) świetny wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tego outfitu brakuje jak dla mnie morza i piasku , bo jest on idealny tak jak napisałaś na wypad nad morze :)
    świetny wakacyjny look ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja nie zwykle letnia i piękna! bardzo spodobała mi się koszula i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz niesamowicie seksownie! Aż chce się patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na poczatek swietny blog, naprawde rzuca sie w oczy i milo sie tu oglada i czyta twoje ciekawostki dlatego odrazu obserwuje!
    Co do notki, masz sliczny gust, i ciekawe propozycje !
    Sukiena jest idealna na gorace dni w te wakacyjne upaly!
    Najbardzirj w gust wpadly mi twoje przesliczne buciki :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili =)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie ;) ja nie przepadam za Międzyzdrojami, jak dla mnie za dużo ludzi i woda ma więcej glonów niż w innych miejscowościach :) ale jakbym miała tak blisko jak ty to pewnie też bym często jeździła :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz niesamowicie ;)
    Swietne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba masz troszkę za duże buciki ;c

    OdpowiedzUsuń
  33. Oryginalna sukienka :)
    obserwujemy ?
    zapraszam do mnie : http://stylerefoulee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz!
    zupełnie coś innego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jak ty fajnie wyglądasz w paskach <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Międzyzdroje.. też lubię tam wpadać, ale tak właśnie na 1-2dni :) Do Twojej figury takie paski są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna, oryginalna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Choć ja miałabym problem z jej długością - wolałabym ablo dłuższą albo ciut krótszą.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna jest ta sukienka ;D
    Ja pokochałam Międzyzdroje w tym roku ^^ I z chęcią na pewno będę tam wracać ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Międzyzdroje!!! Jeździłam tam co roku od dzieciństwa ;) tez znam te miasteczko jak własną kieszeń ;) a Twoja stylizacją bardzo udana. Inna i to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się motyw z odsłoniętym ciałkiem, a Tobie tym bardziej to pasuje, bo jesteś mega szczupła; ).

    OdpowiedzUsuń
  42. genialnie to dobrałaś! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa sukienka, ale tylko dla takich szczypiorków jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow ! na początku Cię nie poznałam , świetnie wyglądasz : ) Bardzo ładne butki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest to Twój jak do tej pory najlepszy zestaw ! wyglądasz świetnie - paski idealnie na Tobie leżą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, nieziemsko się prezentujesz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super to wszytsko razem wygląda. Mam nadzieję, że wiczór filmowy był udany.
    Miłego dnia!
    xoxo
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz suuuper, idealny wzór dla Ciebie - poprzeczne paseczki, dodające ci odrobinę ciała;) koszula to świetne zwieńczenie i extra ci w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  49. zestawienie świetne :D jejku ile ja bym dała żeby być nad morzem :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładna stylizacja :)
    idealna na spacer :)
    obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Jednak Międzyzdroje :) i na dodatek w takim samym terminie co ja :P

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top