Nadmorski.

Hej! ;) 

O rany, jest tak gorąco, że szok! Dookoła każdy się gotuje, jakaś masakra. Jak to dobrze, że nie ma aż takiego słońca, bo to już w ogóle by była masakra... Póki co absolutnie nie chce mi się wychodzić z domu, po południu za to bardzo chętnie wyjdę ze znajomymi na grilla, ale do tego muszę się porządnie ogarnąć, hihi ;) wczoraj było TAK GORĄCO, że bez wyjścia na plażę nie dałabym rady... I bez schłodzenia się ;) poszłyśmy z Asią nad jezioro trochę poplażować, pokąpać się, napić się pomarańczowego piwka, było naprawdę fajnie, ale wytrzymałyśmy ok 3 godziny i miałyśmy dosyć :D wieczorem spotkałyśmy się z koleżanką, zasiedzieliśmy się wszyscy długo, dlatego teraz jestem totalnie niewyspana... 

Dziś również dodam dla Was outfit znad morza. Pomyślałam, że stworzę coś w nieco bardziej etnicznym stylu- z "indiańskim" naszyjnikiem, spódnicą, aztecką koszulką. Kiedy przyszła do mnie ta spódnica, pomyślałam: "cholera, myślałam, że będzie miętowa". Ale po pierwszym założeniu przekonałam się do niej. Jest fantastyczna, a z tą bluzką (moim zdaniem) fajnie się komponuje. A  tym kapeluszem nie rozstaję się na krok- to moja najlepsza inwestycja ostatnich dni :) 

 bluzka- Persunmall
spódnica- Romwe
buty- CCC
kapelusz- Kari
okulary- ZeroUV

Chociaż jest tak gorąco, prawdopodobnie wybieram się dziś ze znajomymi na grilla połączonego z plażowaniem. I po raz drugi (pierwszy był wczoraj!) cieszę się, że są chmury i że słońce jest takie przymglone... 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Ale masz cudowną pogode <3 Fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, pogoda nas rozpieszcza, aż za bardzo. Ale Ci dobrze, że możesz się schłodzić w morzu. Też bym chciała, ale ja na Hel jadę dopiero 7 sierpnia. Super zdjęcia. Ależ Ty jesteś chudzina! :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda połączenie spódniczki i bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego grillowania :)
    ładna stylizacja i świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Upały postanowiły o sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze, że ta spódniczka nie jest miętowa. Ma bardzo fajny kolorek. Ślicznie i oryginalnie wyglądasz, kapelusik też super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tego morza:) ja tam widzę tylko bloki i nic więcej :p

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary świetnie pasują do spódniczki :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo mi się podoba ta stylizacja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, kapelusz i bluzka bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj.. pojechałabym nad morze ^^
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jest strasznie gorąco każdy narzeka ale ja tego nie czuje tak szczerze ;)
    sliczne zdjecia ;3
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tam teraz być... :) Fajne foty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Siódme zdjęcie genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam spódnicę maxi !

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw :) Też bym sobie teraz poszła na plażę :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna spódnica! Wyglądasz jak modelka a nawet lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też cieszę się, że słońce przymglone, u mnie w cieniu 34 stopnie... Lubię lato, ale tak jak jest 10 stopni mniej i słoneczko, dzisiaj jest przesadnie ciepło:(

    Stylizacja bardzo mi się podoba, kapelusz dodaje fajnego, wakacyjnego klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja! musze zaopatrzyć się w taki kapelusz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. morze ♥♥
    piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie wspaniałe te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobna spodnice, o koloze rozowym =)
    Sliczne zdjecia! Oraz genialny kapelusz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta spódnica, a u mnie akurat wczoraj nie było słońca, dziś już jest i ciężko wytrzymać:(

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam maxi a Twoja jest prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. upał że masakra :D super spódnica

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNIE, PIĘKNIE, PIĘKNIE

    Spódniczka ma cudowny kolor


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny, letni zestaw. Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie też taki upał, że można umrzeć :) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. fajną masz figurkę :-) bardzo podoba mi się ta spódnica, szczególnie jej kolor. w połączeniu z czarną bluzką w białe, azteckie wzory wygląda bardzo ciekawie. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja. :) bardziej podoba mi się ten kolor spódnicy niż jakby była miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super bluzka i ten twój kapelusik :) Chciałabym się znaleźć w tym miejscu co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna spódnica <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kapelusz jest genialny. A gorączka na dworze daje się we znaki.. 35 stopni w cieniu to na prawdę gruba przesada!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódnica i ta bluzka to rzeczywiście świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę wiesz co z czym łączyć! wszystko ze sobą współgra :)

    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ohh na prawdę w ostatnich dniach jest bardzo gorąco :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  39. na plażę to bikini kochana ;p
    no ale strój bardzo mi się podoba :) sama dzisiaj wskoczyłam w maxi

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziś było okropnie gorąco masz rację :) ja posiedziałam nad jeziorem trochę na plaży, ale taki upał że nie dało się za długo posiedzieć ;p masz super spódnice i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja :)
    bluzka i spódnica są fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódnica z bluzką komponuje się świetnie! :) Tobie bardzo pasują takie outfity, co do pogody to ja teraz praktycznie cały czas jestem nad jeziorem, bo bez pobytu nad wodą trudno wytrzymać w taki upał.

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja nad morzem dziś się pokąpałam. <333

    MÓJ BLOG --> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie Ci w maxi, serio :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz racje, spódnica fajnie komponuje sie z bluzką. Z kapeluszem też :)
    Bardzo Cie lubie w długich spódnicach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. swietna spodnica, Zapraszam na rozdanie tangle teezer http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja - bluzka spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna stylizacja :D udanego grilla :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdroszczę Ci! Ja mieszkam w Centrum Polski, więc daleko od morza..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. No gorąco, gorąco, ale to dobrze..:D
    A ty ślicznie wyglądasz. Fajny ten kapelusik i okulary..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. No kochana, znów potwierdzasz że pięknie Ci w maxi spódniczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. podoba mi się taki styl, chętnie bym takie ubrania na siebie założyła :)
    poza tym, morze <3

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniały nadmorski styl!!! piekna spódnica!!
    Bardzo mi się podoba:*
    ❤ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  54. boooosko wygląda taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  55. kapelusz <3 a co do pogody to idealna temperatura to 25-27 stopni

    OdpowiedzUsuń
  56. podobaja mi sie takie spodnice :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że w Międzyzdrojach byłaś. Możliwe, że w tym samym terminie co ja. Kiedy to było? :))) Pozdrawiam! :))

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top