Round glasses :)

Hej! ;) 
Od wczoraj zaczyna być trochę cieplej, niż przez ostatnie dni. I dobrze! W końcu mamy lato! :)
Wstałam dziś trochę wcześniej, jakoś ok 8:00, więc od rana mam trochę więcej czasu na wszystko. 
Wczorajszy dzień minął mi nie wiadomo kiedy- rano pojechałam z Asią na zakupy, wstąpiłyśmy do H&M i właściwie to nam wystarczyło- było dużo przecen, zaopatrzyłam się w 2 koszulki, które pokażę w najbliższym czasie ;) później poszłyśmy na pocztę, a wieczorem przyjechała ciocia z wujkiem i już nie było końca rozmowom :) 

Ten zestaw pochodzi z wczoraj i jak widzicie, pogoda dopisywała. Tego typu okulary mam po raz pierwszy- zawsze byłam najbardziej przekonana do aviatorek, ale tym razem zdecydowałam się na inne, okrągłe, z górną częścią oprawki w panterkę. Trochę bardziej nietypowe do takiego codziennego zestawu. W dni, kiedy potrzebuję jak najwięcej wygody, lubię takie ;) ubrałam krótką koszulkę z motywem pandy, a do tego szorty na wysokim stanie, które według mnie fajnie do niej pasują oraz trampki i szarą narzutkę pożyczoną z szafy siostry. Podoba Wam się? :) 
trampki- New Age
spodenki- Romwe
koszulka- Romwe
narzutka- H&M
okulary- Dresslink

Plany na dzisiejszy dzień raczej nieokreślone- na pewno wybiorę się gdzieś do sklepu, aby kupić parę rzeczy Moja siostra coś mi się pochorowała... Mam nadzieję, że to nie jest żadna grypa. Niech mi wraca do zdrowia :( 

A co u Was? 
Buziaki,
Kats.

PS. Zapraszam na Bloglovin i mojego Facebook'a, tam codziennie nowe zdjęcia i aktualizacje, a także bardzo ładna i tania biżuteria do kupienia :) jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam ;)
Follow on Bloglovin
  

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. Mi się zestaw bardzo podoba :)! W końcu lato, u mnie też dziś zaświeciło słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia dla siostry :)
    Fajne te okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz swietna figurę~! zestaw super bardzo fajne spodenki i t shirt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo fajny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaj mi te spodenki. Są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie genialne okulary ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś śliczną chudzinką! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty chuda! Śliczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te okulary<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw! Takie okulary są akurat modne w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka dla siostry. :) Wyglądasz pięknie, jak zawsze zresztą. Okulary przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę pogody...u mnie zimno i ponuro ;/ A okularki świetnie, fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki fajne :)

    http://venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podobają mi się takie okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak możecie pisać "śliczna z Ciebie chudzinka", przecież ona jest chora na anoreksję i to niestety widać! Może ktoś wreszcie napisałby jej prawde, ze wygląda niezdrowo? Katsuumi nie słuchaj, narawde nie wyglądasz dobrze- mówi Ci to obiektywna czytelniczka. Pozdrawiam i życzę abyś wróciła kiedyś do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz... a szorty są obłędne :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary świetne :) Strasznie spodobała mi się Twoja bluzka, chyba się pokuszę na taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodenki są rewelacyjne!
    zresztą przy takiej figurze wszystko dobrze leży!
    jestem pod wrażeniem ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw w sam raz na lato:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka ty jesteś chuda dziewczyno!! A mówię, że to ja jestem chuda i chcę za wszelką cenę przytyć. Nooo w przeciwieństwie do Ciebie to ja jestem morsem haha :D Ile masz wzrostu?:) Fajny blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się to połączenie wysokich szortow z krótką bluzką, która jest znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci w tych okularkach, a chudzinka jestes straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są świetne ! Cała stylizacja bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne stylizacja :) Całkowicie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw :D okularki całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, bluzka jest mega urocza ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz chudziutkie nogi! :) Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nareszcie się przejaśnia!
    Super wyglądasz. Koszulka jest urocza *.*
    Super okulary!
    Miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnie wyglądasz !:) W koncu na zachodzie mamy łądniejsza pogode !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne są ;)))) cudowna stylizacja, a koszulka urocza ;))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobrze wyglądasz :) podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzeczka najlepsza.! :0
    cudownie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. okulary są świetne, uwielbiam taki kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie- młodzieżowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. No świetny zestaw moim zdaniem! Wyglądasz nie dość,że modnie to jeszcze tak świeżo i dziewczęco:) Bluzka z pandą mnie urzekła i tramki xD

    OdpowiedzUsuń
  37. co zrobiłaś z włosami, bo masz takie inne troszke :D ładnie Ci w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. całość stylizacji fajna, szczególnie niebieskie trampki! okulary bardzo m się podobają, chociaż moje serce jest wierne cały czas Aviatorkom :) Mi wczorajszy dzień trochę się ciągnął, ale za to dzisiejszy nie wiem kiedy zleciał ;p wieczorem spotkanie ze znajomymi, a od jutra sprzątanie ;/ ja muszę też w końcu wybrać się na wyprzedaże ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne te okulary, chociaż mi takie okrągłe nie pasują... a szkoda :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia.
    Jesteś bardzo ładna ♥
    W ogóle fajny ten twój blog
    Pozdrawiam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne okulary i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie Ty masz szczupłe nogi. Możesz swobodnie w spodenkach chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę ci figury *o*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale fajna panda, naprawdę! :D Lato czuć i to w pełni! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne szorty, świetny zestaw :P

    OdpowiedzUsuń
  46. I relish, cause I found just what I was having a look for.
    You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a great day. Bye

    Feel free to visit my blog post ... internet bank

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja a koszulka zachwycająca :)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. W końcu ładna pogoda :) świetne spodenki, z takim wyższym stanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. W końcu ładna pogoda :) świetnie spodenki, z takim wyższym stanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie zaraź się od siostry.\
    We Wrocławiu w H&M zostały pustki. I czekam na kolejne wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz świetnie! zreszta jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. masz niesamowitą figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie wyglądasz, świetna koszulka! :3

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuję:) zapraszam więc do wzięcia udziału w rozdaniu :)



    ładna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie chudzinko wygladasz..patrząc na zdjęcia boję się że twoje szczuplutkie nóżki mogą się połamać..

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny outfit, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. OMG masz świetną figurę! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cała stylizacja jest świetna, ale najbardziej zachwyciły mnie trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ejjj sprzedaj mi ta koszulkę! mówie seriooooo :****

    OdpowiedzUsuń
  60. ale jestes drobna, stylizacja fantastyczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ale ślicznie<3 i masz takie chudziutkie nogi ;)
    http://galaxyswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ Ty jesteś chudziutka!! :D
    Świetna stylizacja, fajna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyglądasz ;)
    Super okulary!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. chudzinka ! :)
    zapraszam do mnie: stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bluzeczka mnie urzekła ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Oooo jaa, kocham Twoje okulary, chciałam kupić podobne!!:D

    OdpowiedzUsuń
  68. Dawno mnie tutaj nie było, czas nadrobić zaległości :) Już mi wpadło w oko kilka stylizacji. Największą uwagę przykuło jednak fakt, że schudłaś. Mam nadzieje, że wszystko jest ok :)
    Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Rewelacyjny tshirt!!!
    ✬ ✬ ✬ ✬
    CAŁUSY Z GDYNI
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny zestaw ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Zazdroszczę figury ; )
    Jak modelka.

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie umiesz dopasowywać ubrania! ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. ty chudzinko kochana <3!
    bardzo fajny strój!

    OdpowiedzUsuń
  74. Pewnie , że się podoba :)
    Koszulka z pandą wymiata ! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Its such as you read my thoughts! You seem to grasp so much approximately this, such
    as you wrote the e-book in it or something. I think that you just could do with a few % to force
    the message house a bit, but instead of that, this
    is magnificent blog. A great read. I will certainly be back.

    OdpowiedzUsuń
  76. I visited several sites except the audio quality for audio songs current at this website is in fact wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  77. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly helpful
    & it helped me out a lot. I hope to offer something
    again and aid others like you aided me.

    OdpowiedzUsuń
  78. Amazing issues here. I am very satisfied to look your article.
    Thank you a lot and I'm looking forward to touch you. Will
    you kindly drop me a mail?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top